mikser do lodu

1. Data: 2000-03-24 09:02:13

Temat: mikser do lodu
Od: "obatal" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc ....

szukam 'ustrojstwa' do rozdrabniania/mielenia/miksowania itp, itd, etc ...
lodu ... czy w .pl jest cos takiego do nabycia a jesli tak to co ???

--
obatal
o...@i...pl

ps. i zeby umialo mrozone truskawki zmiksowac :-)

1. Data: 2000-03-24 10:40:20

Temat: Re: mikser do lodu
Od: Agnieszka Smutkowska <a...@p...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

obatal wrote:

> [...]
> o...@i...pl
> connection reset by lepper
>
> ps. i zeby umialo mrozone truskawki zmiksowac :-)

jest takie cos i nazywa sie Termomix. To urządzonko nie tylko miksuje ale
mozna w nim zarobic ciasto, ugotowac zupe czy zrobic lody. jest to cos
wspanialego ale dosc drogie.

1. Data: 2000-03-24 14:01:32

Temat: Odp: mikser do lodu
Od: "JustynaP" <j...@s...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

a z tanszych rzeczy polecam robot philipsa - numer moge podac w poniedzialek - tez
rewelacja, robi koktaile ( z mrozonych truskawek tez :))) , salatki, trze, sieka,
ubija piane, ma sokowirowke i wyciskarke do owocow :))))

pozdrawiam

Justyna

1. Data: 2000-03-24 14:31:28

Temat: Re: Odp: mikser do lodu
Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

JustynaP wrote:

> [...]
> tylko miksuje ale mozna w nim zarobic ciasto, ugotowac zupe
> czy zrobic lody. jest to cos wspanialego ale dosc drogie.

Przypomnalo mi sie bardzo nicenzuralne okresleni na "utalentowana
panienke":

"spiewa, tanczy, recytuje, daje d..y i zartuje"

koniec cytatu.

Slav

1. Data: 2000-03-24 16:25:10

Temat: Odp: Odp: mikser do lodu
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slav wrote:

> Przypomnalo mi sie bardzo nicenzuralne okresleni na "utalentowana
> panienke":
> "spiewa, tanczy, recytuje, daje d..y i zartuje"

30 lat temu to było kolo gospodym wiejskich (bez urazy)
"spiewa, tanczy, podskakuje, d... daje i haftuje".
Cytat mojego Rodziciela
Ula

1. Data: 2000-03-24 17:24:26

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Slavek <s...@u...net> wrote in message news:38DB7C40.F4EEB8AA@usa.net...

> [...]
> panienke":
>
> "spiewa, tanczy, recytuje, daje d..y i zartuje"

A mnie stary napis widziany gdzies w kinie...
"Tu sie strzyze, goli i zeby wyrywa..."
F.

1. Data: 2000-03-24 19:10:04

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavek napisał(a):

> [...]
> panienke":
>
> "spiewa, tanczy, recytuje, daje d..y i zartuje"

:)))))
A "śpiewa, tańczy, recytuje, daje d..y i gotuje" to, oczywiście, Koło
Gospodyń Wiejskich...

Joanna

1. Data: 2000-03-24 19:44:48

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)))))
> A "śpiewa, tańczy, recytuje, daje d..y i gotuje" to, oczywiście, Koło
> Gospodyń Wiejskich...
>
> Joanna

I znowu zeszlismy na niebezpieczny temat zartowania z najlepszej kuchennej
maszyny na swiecie :)))))))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-27 06:24:30

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavek wrote:

> [...]
> panienke":
>
> "spiewa, tanczy, recytuje, daje d..y i zartuje"

goli, p***li, krawaty wiąże, usuwa ciążę :))

to z kolei na różne ustrojstwa wieloczynnościowe
(taki McGywer)

sadyl

1. Data: 2000-03-27 08:38:06

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:
> goli, p***li, krawaty wiąże, usuwa ciążę :))
> to z kolei na różne ustrojstwa wieloczynnościowe
Np. emacs ;-)

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

Sałatka żydowska - Jak zrobić?
KUCHNIA CHIŃSKA JEST NAJLEPSZA NA ŚWIECIE
Gołąbki
NALEWKI ! NALEWKI !
W sprawie Popcornu...