miłość ubrana w słowa,,,

1. Data: 2000-04-30 07:27:41

Temat: miłość ubrana w słowa,,,
Od: "kaido" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłam miłość ubraną w słowa,,, to jest zapisane 'coś', co ja tylko przeczuwam, że
tak powinno być, może ktoś dotknie tych słów i odbierze jak swoje,,, może poczuje
ich
prawdziwość,,, może się w nich odnajdzie,,, pozdrawiam wszystkich
'psychologów' k/.

'miłość to uczucie wolne od niepokojów, niepotrzebnych wyrzutów, drżeń, jest
pełną akceptacją, przyzwoleniem, wiarą , że jesteśmy dla siebie, nawet
wtedy, gdy nas nie ma, jest tęsknotą, która nie zżera, przyjaźnią , na którą
można liczyć,wstydem, jaki został wyeliminowany, podziwem obopólnym, metafizyką,
która pozwala nam milczeć i nie odczuwać lęku przed milczeniem, jest także uczuciem,
jakiego w ogóle być nie może między kobietą a mężczyzną, a jedynie między osobą a
osobą , jesteśmy względem siebie wyzwoleni z płci, jak dwie dusze w przestrzeni,
choć czasami pragniemy płeć sobie przywrócić, bez obawy jednak, że coś może się
między nami zniszczyć i zagubić, jeżeli się ranimy- to tylko symbolicznie,,,'

1. Data: 2000-04-30 16:59:16

Temat: Re: miłość ubrana w słowa,,,
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

kaido wrote in message ...
[...]

Co to naprawde jest milosc.
Jaka roznica jest miedzy "kocham jesc" i "kocham ciebie".
Czy nie kochamy kogos dlatego, ze nam to sprawia przyjemnosc, czyli z powodu
wlasnej przyjemnosci?
Czy naprawde jestesmy gotowi zgodzic sie na wszystko, by tylko sprawic
osobie kochanej przyjemnosc?

jakub

1. Data: 2000-04-30 22:38:42

Temat: Odp: miłość ubrana w słowa,,,
Od: "muzzler" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy milosc (miedzy kobieta a mezczyzna) w gole istnieje ???
Na pewno istnieje zauroczenie,ktore jednak predzej czy pozniej mija....
Ludzie podswiadomie kreuja postac idealnego partnera ,przez co
w kontaktach z innymi ludzmi kieruja sie z gory ustalonymi wytycznymi .
W rezultacie przeprowadzana jest selekcja odrzucajaca osoby,ktore
nie spelniaja jakichs wymagan - pozostawiajaca jedynie te ktore
sa najblirzsze obranym wytycznym.Oznacza to ,ze w groncie rzeczy
o wyborze partnera decyduje EGOIZM (wszak druga osoba
musi NAM odpowiadac ,NAM sie podobac i to wlasnie NAS denerwuje
gdy robi cos nie po naszej mysli).Od poczatku do konca odgrywa on
kluczowa role, nie wszyscy jednak potrafia to zauwazyc a juz na pewno
nikt nie chce sie do tego przyznac (jesli nawet zdaja sobie z tego sprawe).
Faktem jest bowiem,ze opinja ta godzi w nasze ja i jego krystaliczny
obraz jaki pragnelibysmy miec.

PS :Romantycy nie linczujcie.To tylko jedna z hipotez.

Pozdrowienia

Muzzler

1. Data: 2000-05-01 12:45:37

Temat: Re: Odp: miło?ć ubrana w słowa,,,
Od: Pawel7 <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Apr 2000 22:38:42 GMT, "muzzler" <m...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]

No oczywiscie, ze w pewien sposob egoizm. Ale to zle okreslenie.
Ja nie wiem dlaczego niektorzy ludzie to masochisci.

No bo milosc to uczucie podmiotowe, jest konkretny 'obiekt' i jest
podmiot ktory to uczucie zywi.
Nie od dzis wiadomo ze z genem nie ma zartow, a z biologia nie ma, ze
boli.
Egoizm to co innego, zreszta milosc nie opiera sie na ego, bo ego to
pewien konstrukt psychiczny, opracowanie poznawcze - to co jest 'na
wierzchu' swiadomosci, a pod spodem jest wiele innych rzeczy, wlasnie
ta sterujaca biologia. Prawdziwa milosc nie jest z przymusu, czy
wyboru tylko dopada czlowieka i wali w tyl glowy, jak ruski partyzant.

Niemowle nie ma ego, a jednak zywi milosc do matki.
Zreszta trzeba by tu roznic chrzescijanska 'milosc do blizniego',
wiezy krwi i milosc seksualna, ktora jest silnie emocjonalna,
namietna, zazdrosna, nieobliczalna.

.,.,.,.,.,.
icq# 4961902
mail : p...@a...net
'a man's gotta do what a man's gotta do'

1. Data: 2000-05-01 21:41:39

Temat: Re: Re: Odp: miło?ć ubrana w słowa,,,
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Pawel7 <n...@m...spam> writes:

> Niemowle nie ma ego, a jednak zywi milosc do matki.

A skad wiesz? czy to nie nasza projekcja? Niemowle wykonuje tylko
pewne czynnosci ktore my interpretujemy jako milosc.

> Zreszta trzeba by tu roznic chrzescijanska 'milosc do blizniego',
> wiezy krwi i milosc seksualna, ktora jest silnie emocjonalna,
> namietna, zazdrosna, nieobliczalna.

Ojej, czy to znaczy ze wszystko co zle to za sprawa seksu?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-05-02 06:47:50

Od: Pawel7 <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On 01 May 2000 14:41:39 -0700, n...@p...ninka.net wrote:

> [...]

ke ? zle ? wlasnie to w zyciu najlepsze.
sorry ale ja nie umiem z twoja osoba dyskutowac, bo draznisz mnie od
pierwszego postu, zamiast seksem zajmij sie lepiej programowaniem bota

.,.,.,.,.,.

1. Data: 2000-05-02 07:06:54

Temat: Odp: Odp: miĹ,oÂśÄ? ubrana w sĹ,owa,,,
Od: "muzzler" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel7
> No oczywiscie, ze w pewien sposob egoizm. Ale to zle okreslenie.
> Ja nie wiem dlaczego niektorzy ludzie to masochisci.

Patrz koncowka ostatniej wiadomosci: "O poczatku...,Faktem jest..."

> No bo milosc to uczucie podmiotowe, jest konkretny 'obiekt' i jest
> podmiot ktory to uczucie zywi.
> Nie od dzis wiadomo ze z genem nie ma zartow, a z biologia nie ma, ze
> boli.

Ok.Jest obiekt,jest podmiot ale co to ma wspolego z genem.
(sugerujesz ,ze milosc dziedziczymy w genach??or something)

> [...]
> ta sterujaca biologia. Prawdziwa milosc nie jest z przymusu, czy
> wyboru tylko dopada czlowieka i wali w tyl glowy, jak ruski partyzant.

Nic przecierz nie mowilem o przymusie,a co do ruskiego partyzanta
to ow stan emocjonalny nazywam zauroczeniem(poleaga on na tym ,
ze przez pewien czas nie dostrzegamy wad poznanej przez nas osoby,
zachwyceni jakas jej cecha odkladamy na pewien czas na bok owe
wspomniane wczesniej wytyczne)

> Niemowle nie ma ego, a jednak zywi milosc do matki.
> Zreszta trzeba by tu roznic chrzescijanska 'milosc do blizniego',
> wiezy krwi i milosc seksualna, ktora jest silnie emocjonalna,
> namietna, zazdrosna, nieobliczalna.

Chodzilo mi przeciez o milosc miedzy kobieta i mezczyzna...,aczkolwiek
Rozwazanie nad pojeciami "milosci do matki"czy "ch. milosci do blizniego".
Ninka:

>A skad wiesz? czy to nie nasza projekcja? Niemowle wykonuje tylko
>pewne czynnosci ktore my interpretujemy jako milosc.

W sumie to jest w tym duzo racji,aczkolwiek jesli chodzi o dzieci ogolnie
to ich stosunek do rodzicow nazwal bym raczej "miloscia naturalna"
(charakteryzujaca sie wiekszym przywiazaniem emocjonalnym do rodzicow
niz do kogokolwiek innego )wynika ona z tego iz dziecko jest wdzieczne
swym rodzicom za wszystko co dla niego robia.
(wlasnie zaczalem sie zastanawiac czy to czsem nie jest egoizm :-)))))))))
Jesli chodzi o "chrzescijanska milosc do blizniego" to jest to wedlug mnie
raczej okreslenie celu do ktorego powinno sie darzyc - nie zas pojecie
milosci samej w sobie (wszak nie znam nikogo ,ktory by wielbil wszystkich
swoich bliznich:-)a slowo milosc powinno raczej byc zastapione
"byc dobrym dla".

Ps:Troche za bardzo generalizuje :-)

Pozdrowienia

Muzzler

1. Data: 2000-05-02 07:14:23

Temat: Re: Odp: miĹ?oÂśÄ? ubrana w sĹ?owa,,,
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel7 napisał(a) w wiadomości:
<5...@4...com>...

>Niemowle nie ma ego, a jednak zywi milosc do matki.

Fascynujace!
Czy moglbys rozwinac temat? Na jakiej podstawie twierdzisz, ze niemowle zywi
"milosc" do matki?

Zaciekawiony Kubus Fatalista

1. Data: 2000-05-02 09:14:49

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Pawel7 <n...@m...spam> writes:

> ke ? zle ? wlasnie to w zyciu najlepsze.
> sorry ale ja nie umiem z twoja osoba dyskutowac, bo draznisz mnie od
> pierwszego postu, zamiast seksem zajmij sie lepiej programowaniem bota

A ja juz ci mowilam wiele razy przedtem, ze jak masz uczulenie na moja
skromna osobe to sobie mnie wrzuc do kill-file i nie zawracaj d.

1. Data: 2000-05-02 11:55:42

Od: Pawel7 <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On 02 May 2000 02:14:49 -0700, n...@p...ninka.net wrote:

> [...]

Nie mam czegos takiego jak 'kill-file' i nigdy tego nie uzywam.
Sama zawracasz d nie wiadomo po co odpisujac na moj post.

icq# 4961902
mail : p...@a...net
'a man's gotta do what a man's gotta do'

Re:samobójstwo
samobojstwo
Ma Pan stany lekowe - diagnoza szefa o mnie
ludzie!
IRC