jesli ktos ciekaw, co u mnie - zapraszam

21. Data: 2002-05-17 13:58:47

Temat: Re: nie placz Irku
Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Pomocnicy chyba najgorsi, nie ma na nich oprysków ;-)

słowne :>

z pozdrowieniami
Iwona

22. Data: 2002-05-20 08:32:11

Temat: Re: imiennikowi
Od: "Wojtek \"jabolo\" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Z mojego wiejskiego doswiadczenia wynika, ze nalezy w maksymalnym stopniu
> zatrudniac ludzi z tej wsi - szybko staniesz sie swoj , a swojego nie
> okradaja - sprobuj - moze sie uda. mnie jak na razie sie to udalo.
> Wojtek Pa

Tylko o ironio mieszkam w tej wiosce odkad sie do niej przeprowadzilem (ale
inne miejsce) jakies 26 lat, tak ze chyba jestem miejscowy ;) BTW wielu
miejscowych pomagalo i cos u mnie zarobilo, jadnak to nie pomoglo

Wojtek

23. Data: 2002-05-21 09:13:09

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 10:32 02-05-20 +0200, you wrote:

>Tylko o ironio mieszkam w tej wiosce odkad sie do niej przeprowadzilem (ale
>inne miejsce) jakies 26 lat, tak ze chyba jestem miejscowy ;) BTW wielu
>miejscowych pomagalo i cos u mnie zarobilo, jadnak to nie pomoglo

Zgadzam sie, moi rodzice maja dzialke za wsia. Bylismy bardzo czesto
okradani, glownie przez synka sasiada- choc dalismy mu prace i murowal u
nas, to nie przeszkadzalo mu to bynajmniej pozniej wlamac sie i nas okrasc :(.
Kradzieze skonczyly sie po tym jak zaczelismy placic 'haracz' agencji
ochroniarskiej.. o tempora o mores.. ale i tak jest tam znacznie
bezpieczniej niz w W-wie ;).

Anka

>---

"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

24. Data: 2002-05-24 05:21:28

Temat: Re: Odp: nie placz Irku
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Pomocnicy chyba najgorsi, nie ma na nich oprysków ;-)
>
> Krycha&Co(ty)

Mama mojej teciowej wyrwała kiedys całą grządkę brukselki, bo według
niej ta kapusta tak usrosła a w główki się nie skłębiła.
Pozdrawiam
Bea

Woda na działce
Zamiast płotu