ostatnie zdjęcie tej wiosny

11. Data: 2004-06-22 21:17:31

Temat: Re: Odp: ostatnie zdjęcie tej wiosny
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Ja tak z ciekawości - ile krzewów liczy Twoja winniczka?

Eee... zdecydowanie za dużo. Chcesz dwa rządki (raptem 60 krzewów) w
dzierżawę? Mnie pozostanie i tak jeszcze 9 razy więcej.[1]

> A dzwonki śliczne, wszystkie:-)

Dziękujemy :-)

> Biały, skupiony - ehmm, niebezpiecznie jest chwalić się w necie;-)

Tak? Tak? Na szczęście wiosna się skończyła, już się chwalił nie będę
:-)

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Dzwonka dopisuję do tamtego drugiego i do trzykrotki :-)

[1] Ktoś tu zadania z matematyki preferuje, to niech sam rozwiąże :-)
--
Bucefała gdy odkryto,
zardzewiałe miał kopyto...

12. Data: 2004-06-22 21:19:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Tylko u Sapijaszkow dzwonki jakos ladnie rosna , nie ma
> sprawiedliwosci na swiecie :(((

A ktoś obiecywał, że będzie? :-)
Nie pozostaje Ci nic innego jak wykopać resztę swoich dzwonków i
posadzić u nas :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Żył raz pewien kołchoźnik w Kuźniecku,
Który żonę swą rżnął na przypiecku.

13. Data: 2004-06-22 21:30:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2n02vwasz.fsf@sapijaszko.net...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:
>

> A ktoś obiecywał, że będzie? :-)

Kto, bo ja nie kojarze juz o tej porze?

> Nie pozostaje Ci nic innego jak wykopać resztę swoich dzwonków i
> posadzić u nas :-)

Aha, chyba jakas wymiane, za byle moje punctata rosnace u Was trzeba
skombinowac, bo moje punctata(szczegolnie rozowy) juz ledwo zipia. Czy ja
oprocz rozowego C. lactiflora mam cos jeszcze do zaoferowania? W ubieglym
roku powiozlam na poludnie prawie wszystkie. No moze poszarskiego rozowy i
bialy trzeba naszykowac i jeden (zapomialm nazwy) teraz zakupiony przydaloby
sie rozmnozyc, niech sobie Inka znotuje, o ile jej mania dzwonkowa nie
przeszla:))

Pozdrawiam
Kaska

14. Data: 2004-06-22 22:03:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> Eee... zdecydowanie za dużo. Chcesz dwa rządki (raptem 60 krzewów) w
> dzierżawę? Mnie pozostanie i tak jeszcze 9 razy więcej.[1]

Poszliście na całość jak widzę:-)
Mnie w zupełności wystarczą dwa krzewy i Wasze owoce:-)
To zostanie 598?

> Dziękujemy :-)

> Tak? Tak? Na szczęście wiosna się skończyła, już się chwalił nie będę
> :-)

Dlaczego?
Czas na letnie byliny;-)

> Pozdrawiam,
> Grzesiek
>
> PS. Dzwonka dopisuję do tamtego drugiego i do trzykrotki :-)

:-)))
Juz sie cieszę - coś musze w zamian jednak wymyślić:-)

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2004-06-22 22:12:44

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Staram się:-)

No widzę:-)

> Ale pełnego platykodona _też_ nie widziałam:-(

Precz ze zdjęciami, ja w końcu chcę spać spokojnie:-(

Pozdrawiam
Marta

16. Data: 2004-06-22 22:13:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

> Przepraszam bardzo ale to jest wlasnie skupiony karlowy :)) Tylko u
> Sapijaszkow dzwonki jakos ladnie rosna , nie ma sprawiedliwosci na swiecie

U mnie też będą ładnie rosły, a ile Kasiu on sobie mierzy wzrostu ten
dzwonek?

Pozdrawiam
Marta

17. Data: 2004-06-23 07:07:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Poszliście na całość jak widzę:-)

Nie, jeszcze jakby się uprzeć ze dwa razy tyle zmieściłoby się :-)

> Mnie w zupełności wystarczą dwa krzewy i Wasze owoce:-)
> To zostanie 598?

Mniej więcej :-)

> Juz sie cieszę - coś musze w zamian jednak wymyślić:-)

Oby nie winorośla :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młody człowiek z Bochum
Pomyślał raz: ,,Chociaż z prochum

18. Data: 2004-06-23 08:07:49

Temat: Re: ostatnie zdjęcie tej wiosny
Od: Anna Kowalska <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Jun 2004 23:33:24 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

>No, za kilka godzin lato, przynajmniej astronomiczne, więc kilka zdjęć
>wiosennych: http://www.sapijaszko.net/ogrod/

Glup..., ta szałwia argentea i sclarea, glup... Chyba muszę to
mieć. Wysiewasz je, zimują w gruncie czy jakoś inaczej mnożysz?

Pozdrawiam,
Anka :)

19. Data: 2004-06-23 10:44:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska <w...@p...onet.pl> writes:

> Glup..., ta szałwia argentea i sclarea, glup... Chyba muszę to mieć.
> Wysiewasz je, zimują w gruncie czy jakoś inaczej mnożysz?

Te na zdjęciach są darowane, z ub. roku. Pozatym argentee wysiewałem,
kilka wzeszło, jedna jest Twoja :-). Muszkatołową wysieję, jak tylko
nasiona zawiąże.

Pozdrawiam,
Grzesiek

--
Pewien rybak z greckiej wyspy Korfu
W jamę ustną wtłaczał bryły torfu.

20. Data: 2004-06-23 11:00:38

Od: Anna Kowalska <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Jun 2004 12:44:50 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote (o szałwii):

>Te na zdjęciach są darowane, z ub. roku. Pozatym argentee wysiewałem,
>kilka wzeszło, jedna jest Twoja :-). Muszkatołową wysieję, jak tylko
>nasiona zawiąże.

Wysiewaj, wysiewaj, a i nasiona zbieraj pilnie, nigdy nie wiadomo
komu i kiedy się przydadzą :))) Szałwie w ogóle są cudne, a te
dwie - po prostu oszałamiające.

Z rocznych pierwszy raz wysiałam w tym roku S. splendens
czerwoną, ale na razie rośnie jak chleb przy gębie, jak powiada
mój sąsiad :) Może jeszcze ruszy, do tej pory szałwie mnie raczej
lubiły...

Pozdrawiam wdzięcznie,
Anka :)

zakładam ogród