[perfumy] meskie... nietypowe!!!pytanie

1. Data: 2004-08-05 18:17:17

Temat: [perfumy] meskie... nietypowe!!!pytanie
Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jest o tyle nietypowe bo... z perfumami stykam sie nie od dzis.
Kiedys bardzo dobry *Hugo Dark Blue* obecnie skonczyl sie Emporio Armani tez
calkiem fajny,stonowany troszke klasyczny.... oraz konczy sie po malutku
niedawno kupiony *Jil Sander* troszke ostrzejszy od tych wczesniejszych.
Stoje niestety przed wyborem perfum (jakies z allegro 50ml-75ml) za te
60-80PLN. Problem jest taki, ze NIE MAM FIZYCZNIE mozliwosci aby udac sie do
perfumeri i poniuchac i wybrac!.Po prostu pracuje od rana do
wieczora(niestety/stety ;-).
Farenheit odpada poniewaz jest za bardzo oklepany a nie chcialbym tez nosic
na sobie zapach,ktory jest *niemodny* w pewnym sensie choc pachnie OK.
Chodze sobie po allegro i widze ze wziecie ma ISSEY MIYAKE, BALDESSARINI,
HUGO SZARY, AQUA DI GIO,ALLURE HOMME, JOOP HOMME.
Musze jakies perfumiki kupic... musze jakis strzal oddac... nawet jesli
niebylby on celny to chcialbym (piszac tego posta) aby byl on jak
najcelniejszy!.
Jesli to pomoze... dresem nie jestem mimo ze ogolony na prawie zero...
ubieram sie normalnie (nie na sportowo) mam 21 latek.. caly dzien spedzam w
biurze... aczkolwiek nie oczekuje zapachu perfum jak dla 40letniego dziadka
statecznego etc. ;D. Lubie experymenty, ale nie do przesady aby zapach nie
byl drazniacy.
Ktos cos moze polecic?

--
[ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
[ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]

1. Data: 2004-08-05 18:24:59

Temat: Re: [perfumy] meskie... nietypowe!!!pytanie
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

.:p.biernacki:. wrote:

> [...]
> 60-80PLN. Problem jest taki, ze NIE MAM FIZYCZNIE mozliwosci aby udac sie do
> perfumeri i poniuchac i wybrac!.Po prostu pracuje od rana do

Moj panty-removers top ;-) to Kenzo Homme, Allure Homme, Le male od
Gaultier i Body Kourosa - to ze zmyslowych. Delikatniejsze - Aqua
Fitness z Biothermu bodajze, niebieskie takie, i Allure Sport 9czy jakos
tak, ale chyba trafilam w nazwe).

Jakos mi do Twojego opisu Allure pasuje - klasyczny, seksowny,
nienachalny, zauwazalny.

T., miszcz w doradzaniu ;-)

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-05 18:55:33

Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:
> [...]
> Gaultier i Body Kourosa - to ze zmyslowych. Delikatniejsze - Aqua
> Fitness z Biothermu bodajze, niebieskie takie, i Allure Sport 9czy

*niezle haslo* - panty-removers ;-)
hmmm

> Jakos mi do Twojego opisu Allure pasuje - klasyczny, seksowny,
> nienachalny, zauwazalny.

wezme to pod uwage! piekne dzieki

1. Data: 2004-08-05 19:01:26

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

.:p.biernacki:. wrote:

> *niezle haslo* - panty-removers ;-)
> hmmm

No niezle, no ;-)

> wezme to pod uwage! piekne dzieki

E-e, poczekaj, moze sie inne dziewczeta wypowiedza, warto poczekac imho :-)

T.

1. Data: 2004-08-05 19:03:43

Temat: Odp: [perfumy] meskie... nietypowe!!!pytanie
Od: "Asik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik .:p.biernacki:. <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:411279a7$...@n...home.net.pl...
> [...]
>
> --
> [ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
> [ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]

a może by tak: Dolce&Gabbana?

mocny.. charakterystyczny... ciekawy

1. Data: 2004-08-05 19:07:58

Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> szukaj wiadomości tego autora

Asik wrote:
> a może by tak: Dolce&Gabbana?
>
> mocny.. charakterystyczny... ciekawy

To TY sie mnie pytasz? ;-)
napisz cos wiecej o nim... co Ci sie nasuwa.... do jakiego zapachu jest
podobny? czy jest ostry... czy nie drazni....napisz COS ;-)

1. Data: 2004-08-05 19:16:18

Temat: Re: Odp: [perfumy] meskie... nietypowe!!!pytanie
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asik wrote:

> a może by tak: Dolce&Gabbana?
>
> mocny.. charakterystyczny... ciekawy

Asik, tnij cytaty :-)

T.

1. Data: 2004-08-05 19:18:14

Od: "Asik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik .:p.biernacki:. <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:41128585$...@n...home.net.pl...

> [...]
>
> --
> [ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
> [ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]

to jest właśnie moja propozycja dla Ciebie! :)
nie jest podobny do żadnego zapachu!!! jest jedyny w swoim rodzaju i
niepowtarzalny, dlatego nie można tutak mówić o jakim kolwiek porównywaniu!
nie drażni, nie jest ostry, jest pociągający i każdy się pyta "czym
pachniesz........." hmmmmmmmmmm

1. Data: 2004-08-05 19:30:43

Od: "Alisss" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedawno kupiony *Jil Sander* troszke ostrzejszy od tych wczesniejszych.
> Stoje niestety przed wyborem perfum (jakies z allegro 50ml-75ml) za te

Ja bym radziła uważać z tymi perfumami za 60 - 80 zl, bo one nie zawsze moga
byc oryginalne i nawet, jezeli spodobal;by Ci sie jakis zapach oryginalnych
perfum, to te za 60-80 zl z Allegro niekoniecznie beda pachniec tak samo.

> Ktos cos moze polecic?

Mi się podoba np. Bulgari Blu Pour Homme jest swiezy i przy tym zmysłowy,
nie "narzucający sie", a raczej dyskretny. Podoba mi sie tez Mania
Armaniego, ma taka nutke tajemniczosci no i w ogole jest calkiem fajny,
fajny :) I jeszcze podoba mi sie Cacharel Nemo, ten jest bardziej
orientalny, ale zapach tez bardzo ciekawy i na pewno nie oklepany.

Pozdrawiam - Alicja

1. Data: 2004-08-05 19:32:07

Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)> szukaj wiadomości tego autora

Asik wrote:
> [...]
> porównywaniu! nie drażni, nie jest ostry, jest pociągający i każdy
> się pyta "czym pachniesz........." hmmmmmmmmmm

Kurde naprawde trudny wybor!. Przy wyborze w perfumerii marka mnie NIE
obchodzi, obchodzi mnie zapach.... ale strzelajac *na allegro* musze tez
kierowac sie firmami... tyle tego jest grrr a ja nie wiem co jak pachnie.
A tak z ciekawosci... bo znajoma pisze,ze jej sie *nogi uginaja* przy Adidas
czarny... (mi ten adik kojarzy sie z dezodorantami za 15pln w mini malu etc)
ale czy ten ADIK czarny nie jest oklepany tak jak fahrenheit?
--
[ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
[ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]
[ -->>www.biernacki.tk<<-- ]

Cien sypki - watpliwosci
Plynny roz Avonu
do opalania jaki filtr?