ponczochy i bielizna do slubu - dwa pytania

1. Data: 2003-06-19 09:55:16

Temat: ponczochy i bielizna do slubu - dwa pytania
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie :-) Tak sie zastanawiam i postanowilam zapytac o opinie
grupowiczki :-) Jak uwazacie - czy do sukienki ecru musza byc takie same
ponczochy, czy moga byc takie cieniutkie cieliste? Bo prawde mowiac, nie
moge sie wyobrazic w w takich prawie bialych - brrrr :-)
I druga sprawa - czy bielizna musi byc ecru, czy moze byc biala? Zaznaczam,
ze nic nie przeswituje. Wybor w ecru jest niewielki, poza tym potem juz tego
raczej nigdzie nie zaloze, biala bylaby praktyczniejsza...
Co o tym myslicie?
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2003-06-19 11:02:35

Temat: Odp: ponczochy i bielizna do slubu - dwa pytania
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak uwazacie - czy do sukienki ecru musza byc takie same
> ponczochy, czy moga byc takie cieniutkie cieliste?

Według mnie mogą byc cieniutkie cieliste, takie prawie niewidoczne na
nodze - nawet myślę że będzie dużo lepiej to wyglądało - nie znosze białych
i białopodobnych rajstop:((( chociaż czasem widuje się fotki panien młodych
rozebranych z sukien i takie białe pończoszki plus biała bielizna wyglądają
uroczo;)))

> [...]
tego
> raczej nigdzie nie zaloze, biala bylaby praktyczniejsza...

Biała, czemu nie?
Heh, zaraz mnie zakrzyczą zwolenniczki ecru:)
kroofka

1. Data: 2003-06-19 12:11:23

Temat: Re: ponczochy i bielizna do slubu - dwa pytania
Od: sofi <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-19 11:55, Użytkownik Gosia napisał:
> [...]
> ze nic nie przeswituje. Wybor w ecru jest niewielki, poza tym potem juz tego
> raczej nigdzie nie zaloze, biala bylaby praktyczniejsza...

Ja mam jasny krem i mam problem z butami. Mam sandałki w podobnym
kolorze ale ponoć panna młoda nie powinna mieć odkrytych nóżek - jakiś
przesąd. Ale prawdę powiedziawszy niezbyt pasują sandałki do eleganckiej
sukni (nawet jeśli nie jest ona typową suknią ślibną:)).
Czekają mnie zatem poszukiwania butków a sprawę bielizny zostawiam na
później - to małe piwo ;)

pozdowienia
sofi

1. Data: 2003-06-19 13:56:51

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Według mnie mogą byc cieniutkie cieliste, takie prawie niewidoczne na
> nodze - nawet myślę że będzie dużo lepiej to wyglądało - nie znosze
białych
> i białopodobnych rajstop:(((

Ja tez, w takich mam wrazenie, ze moja noga jest 50 razy grubsza.

> chociaż czasem widuje się fotki panien młodych
> rozebranych z sukien i takie białe pończoszki plus biała bielizna
> wyglądają uroczo;)))

Pod warunkiem, ze maja dluuuugie nogi :-)

> Heh, zaraz mnie zakrzyczą zwolenniczki ecru:)

Mi sie ecru tez podoba, tylko ze ja np. nie nosze bezow itp., wiec potem jej
nie wykorzystam. A wybor naprawde nie jest wielki, jesli podaje w sklepie
moje "wymagania" ;-)

Gosia

1. Data: 2003-06-19 13:59:29

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sofi" <n...@n...invalid> napisał w wiadomości

> Ja mam jasny krem i mam problem z butami. Mam sandałki w podobnym
> kolorze ale ponoć panna młoda nie powinna mieć odkrytych nóżek

Taki przesad, rzeczywiscie. Nawet pieta podobno nie powinna byc odkryta - ja
mam wlasnie takie, z zakrytym przodem i odkryta pieta.

> Ale prawdę powiedziawszy niezbyt pasują sandałki do eleganckiej
> sukni (nawet jeśli nie jest ona typową suknią ślibną:)).

Zgadzam sie :-)

> Czekają mnie zatem poszukiwania butków a sprawę bielizny
> zostawiam na później - to małe piwo ;)

No, nie tak bardzo - zeby znalezc to, co _dokladnie_ odpowiada Twoim
gustom i jeszcze nie kosztuje dzikiego majatku, trzeba sie naprawde
nachodzic :-)

Gosia

1. Data: 2003-06-19 14:13:46

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja siostra też ma sukienkę koloru ecru i kupiła sobie białą bieliznę.
Ponczochy ubierze koloru ecry, ale cienitkie rajstopy wg mnie mogą być
jak najbardziej...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-06-19 18:26:49

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@b...org> napisał

> Jak uwazacie - czy do sukienki ecru musza byc takie same
> ponczochy, czy moga byc takie cieniutkie cieliste?

Najlepiej takie, w których sie będziesz dobrze czuła.
No chyba, że masz krótką suknie - to wtedy rzeczywiście należałoby się
mocniej zastanowic nad kolorem pończoch (ale też wczale nie obstawałbym za
ecru bo to trzeba zobaczyć i zdecydować).

> I druga sprawa - czy bielizna musi byc ecru, czy moze byc biala?
Zaznaczam,
> ze nic nie przeswituje.

No to o co chodzi jak nie prześwituje ???
Może być i czerwona - ma być wygodna, dobrze leżeć i podobać sie młodemu w
noc poślubną. Koniec.

Pozdrawiam
MOLNARka .... co to swoje majtki na weselu zgubiła (piękne były ... ecru)
ale to dłuuuga historia ;-) i niemożliwa do publikacji ;-)

1. Data: 2003-06-19 19:51:13

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> No chyba, że masz krótką suknie

Nie, jest dluga :-)

> No to o co chodzi jak nie prześwituje ???

Pytam po prostu, jakie jest zdanie grupowiczek, jestem ciekawa i tyle.

Gosia

1. Data: 2003-06-20 08:15:47

Temat: Re: Odp: ponczochy i bielizna do slubu - dwa pytania
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>i białopodobnych rajstop:((( chociaż czasem widuje się fotki panien młodych
>rozebranych z sukien i takie białe pończoszki plus biała bielizna wyglądają
>uroczo;)))

Jej, ktos sobie robi takie zdjecia ???

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-20 15:47:47

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałam błękitną suknię i czerwoną bieliznę.

pozdr

cherokee

perfumy - wieża Eiffla
Avon, utwardzacz do lakieru do paznokci