roze i roze...

41. Data: 2000-07-13 05:59:43

Temat: Re: Odp: roze i roze...
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisał(a) w wiadomo?ci: ...

>Nie wiem czego nie chciałby? zrobić i dlaczego?.........

Alez sie przejales. Potraktowales mnie zartobliwie jako zlodzieja, wiec i ja
zartobliwie wyskrobalem te pare slow. Znaczka rzeczywiscie zabraklo, nie
bylem pewien, czy wlasciwy uzyje. Krzysiek Koterba obiecal mi kiedys cala
liste znaczkow, ale chyba zapomnial. W kazdym badz razie nie robmy
afery.
Pozdrawiam
Jurek

42. Data: 2000-07-13 06:12:07

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Zając" wrote:
> [...]
> bylem pewien, czy wlasciwy uzyje. Krzysiek Koterba obiecal mi kiedys cala
> liste znaczkow, ale chyba zapomnial. W kazdym badz razie nie robmy

Jak znam Krzyska M. to wcale sie nie przejal, tylko ostatni zart musi
nalezec do niego :-) On zartuje z kamienna twarza i nie wiesz - "prawda
to czy falsz".
Ja faktycznie zapomnialem - zaraz sie postaram poprawic i poszukam.
Trzeba bylo sie szybciej przypomniec.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

43. Data: 2000-07-15 04:32:01

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Zając" <T...@p...fm> napisał w wiadomości

> Alez sie przejales. Potraktowales mnie zartobliwie jako zlodzieja,

Zgodnie z ustaleniami Krzyska K. spróbuję, może uda mi się zakończyć :-).
Wcześniej napisałem:
"Z kolei, iglakami interesuje się Jerzy Z. :-)."
W domyśle pozostało "...ale nie każdy miłośnik musi być zaraz złodziejem".
Jestem pewny, że każdy tak to odczytał.
Ten sam Krzysztof K. pisał kiedyś, że piszę bardzo niejasno i nie wiadomo o
co chodzi.
Skwapliwie się z tym zgadzam. Pozwala mi to na wycofywanie się z głupich
żartów twierdząc, że zostałem źle zrozumiany.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

44. Data: 2000-07-17 04:45:51

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> [...]
> Skwapliwie się z tym zgadzam. Pozwala mi to na wycofywanie się z głupich
> żartów twierdząc, że zostałem źle zrozumiany.

;-)

Serdecznie pozdrawiam :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

45. Data: 2000-07-17 18:53:33

Temat: Odp: Odp: roze i roze...
Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja faktycznie zapomnialem - zaraz sie postaram poprawic i poszukam.
> Trzeba bylo sie szybciej przypomniec.
>
> Pozdrawiam serdecznie :-)
> Krzysiek Koterba

Czy również mogę prosić o znaczki ?

Pozdrawiam
Bogdan Szyba

46. Data: 2000-07-18 11:28:41

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: roze i roze...
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a):

> Wiem, że się nie obraziłeś za moje "posšdzenia".

Pewnie że się nie obraziłem. Lubię żarty jak kiedys napisałem w komunikacie nr
którys tam... I sam czasem na tej grupie trochę żartuję. :-)

> Szczerze mówišc do czasu kiedy pojawiłeś się na grupie nie miałem pojęcia o
> ilości odmian winogron.

Do niedawna ja też! A podobno szacuje się że jest tego 8-10 tysięcy odmian!!!!

> Szczerze mówišc po raz wtóry, zadziwia mnie kolekcjonowanie winorośli.

To podobnie jak mnie mogłoby zadziwiać kolekcjonowanie kaktusów, róż, iglaków,
wrzosów i wrzośćców (mam nadzieję, że dobrze piszę, że to się czymś różni),
rybek, samochodów, banknotów, itp., itd.

> Szczerze mówišc po raz trzeci, uważam twojš pasję za szczególnie oryginalny
> odłam miłośnictwa ogrodniczego.

Bez komentarza...

> Czy mogę się dowiedzieć jak zaczęła się Twoja droga do osišgnięcia
> Winoroślowego Raju?

O! I tu dałes mi pomysł nowego wštku, być może pouczajšcego. Czytaj w nowych
dzisiejszych listach.

> P.S.A gdzie bywasz w świętokrzyskich?

Ano mam trochę rodziny w Kielcach, ktorš odwiedzam z rzadka, a gdy odwiedzam to
oni upieraja się obwozić mnie po wszystkich atrakcjach świętokrzyskich. Tylko
drański wujek nie chce mi pokazać gdzie zbiera rydze!!! :-(
Pozdrawiam
Janusz

47. Data: 2000-07-18 12:07:45

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: roze i roze...
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

> Do niedawna ja też! A podobno szacuje się że jest tego 8-10 tysięcy
odmian!!!!

No to masz piękny cel do osiągnięcia:) Ile powierzchni, Twoim zdaniem,
wymagałoby posadzenie po jednej sztuce z każdej odmiany (zakładając, że
byłyby przycinane w sposób maksymalnie miejscooszczędny)?

Pozdrawiam, Basia.

48. Data: 2000-07-18 12:41:27

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: roze i roze...
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):

> Ile powierzchni, Twoim zdaniem, wymagałoby posadzenie po jednej sztuce z
> każdej odmiany (zakładajšc, że byłyby przycinane w sposób maksymalnie
> miejscooszczędny)?
>
> Pozdrawiam, Basia.

A tak ze 4 hektary i klimat dla większości odmian inny, niestety!
Pozdrawiam
Janusz

49. Data: 2000-07-23 06:10:09

Temat: Re: Odp: Odp: roze i roze...