Odpłatność za nowe skrzynki pocztowe

1. Data: 2007-05-21 20:09:01

Temat: Odpłatność za nowe skrzynki pocztowe
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś się orientuje kto powinien płacić za instalację nowych skrzynek
pocztowych, które to zgodnie z jakąś dyrektywą UE mają być wymienione do
końca 2008 r.?
Mam na myśli mieszkania własnościowe spółdzielcze - płaci SM czy właściciel
mieszkania?

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2007-05-21 20:41:06

Temat: Re: Odpłatność za nowe skrzynki pocztowe
Od: "masti" <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego 2007-05-21 o 22:09:01 osobnik zwany Przemolo wystukał:

> [...]
> pocztowych, które to zgodnie z jakąś dyrektywą UE mają być wymienione do
> końca 2008 r.? Mam na myśli mieszkania własnościowe spółdzielcze -

Straż Miejska? :)
A spóldzielnia to kto? Nawet jak zgodnie ze statutem ustali się, że
spółdzielnia to i tak na końcu członkowie.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!."

3. Data: 2007-05-21 22:31:14

Od: "masti" <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego 2007-05-22 o 01:56:47 osobnik zwany gervee wystukał:

> Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
> właściciel
>
> Płacić powinna Poczta Polska jako jedyny korzystający

dlaczego PP ma płacić za coś co, z definicji, ma złamać jej monopol?

4. Data: 2007-05-21 23:56:47

Od: "gervee" <gervee(nospam)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> końca 2008 r.?
> Mam na myśli mieszkania własnościowe spółdzielcze - płaci SM czy

Płacić powinna Poczta Polska jako jedyny korzystający no ale poczta broni
się rękami i nogami przed tym zwłaszcza, że już niedługo będzie musiała się
podzielić rynkiem przesyłek listowych z prywatnymi doręczycielami.

Rafał

5. Data: 2007-05-22 06:37:39

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik *Przemolo* napisał(a):

> Czy ktoś się orientuje kto powinien płacić za instalację nowych
> skrzynek pocztowych, które to zgodnie z jakąś dyrektywą UE mają być
> wymienione do końca 2008 r.?

Czy to mają być te skrzynki do których korespondencję wrzuca się przez
klapkę od frontu? Jeśli tak to ten pomysł jest akurat bardzo zły. Każdy
będzie mógł tam wrzucić każde gówno. A tak to wrzucała tylko PP :/

--
Big Jack
//////

6. Data: 2007-05-22 06:38:51

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemolo" <p...@g...zmyla> writes:

> Mam na myśli mieszkania własnościowe spółdzielcze - płaci SM czy
> właściciel mieszkania?

Przecież to jest to samo.

MJ

7. Data: 2007-05-22 07:11:55

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień 22.05.2007 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas masti:

> dlaczego PP ma płacić za coś co, z definicji, ma złamać jej monopol?

Za karę, że jest monopolistą :)

--
TomaSz.
www.kociezycie.pl

8. Data: 2007-05-22 08:02:48

Od: brutus <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):
> Niestety, te euroskrzynki są złe podwójnie: wchodzi tylko bardzo_cienkie gówno.
> Będą wrzucać awiza nawet dla zwykłych niepoleconych przesyłek nieco tylko grubszych
i naród bedzie dmuchał na pocztę po
> odbiór.

nie wiem co masz na mysli piszac bardzo_cienkie, u mnie tam jest ok 2
cm, wiec nie takie cienkie

a co do tego, to faktycznie kazdy moze tam wrzucic cos od siebie, ale
przynajmniej to cos nie lezy przed kazdymi drzwiami.

B.

9. Data: 2007-05-22 08:03:19

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

[...]
JaC

10. Data: 2007-05-22 08:05:14

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Właściciel płaciłby zapewne od lokalu sztuka jedna.
Spółdzielnia obciąży zapewne od m2, więc nie musi być to samo.
JaC

> Przecież to jest to samo.

Jakim programem ?
Zamrażarka na balkonie??
Plyty GK + profile CW UW - cos wiecej niz sciana..
Szafka na buty - Ikea
Pralka Bosch WOT 20350 BY