Odpłatność za nowe skrzynki pocztowe

11. Data: 2007-05-22 08:17:29

Temat: Re: Odpłatność za nowe skrzynki pocztowe
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wewnątrz jest zwykle jeszcze dodatkowo blaszka, realnie kilka milimetrów wejdzie
jesli sztywna przesyłka.
Do obecnych to na oko jakieś 5 cm...
JaC

> nie wiem co masz na mysli piszac bardzo_cienkie, u mnie tam jest ok 2 cm, wiec nie
takie cienkie

12. Data: 2007-05-22 11:17:39

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:f2u838$mmh$1@news.onet.pl
użytkownik *brutus* napisał(a):

> a co do tego, to faktycznie kazdy moze tam wrzucic cos od siebie, ale
> przynajmniej to cos nie lezy przed kazdymi drzwiami.

Jak w starych skrzynkach poczta permanentnie mnie spmowała, to zaprzestałem
wyciągać te, śmieci, mało tego zacząłem je bardzo dobrze układać żeby weszło
jeszcze więcej. Doszło do tego, że jak listonosz przyszedł z korespondencją
musiał najpierw sam wyciągnąć to co wcześniej tam nakładł żeby włożyć
korespondencję :D W końcu wziąłem się na sposób i złożyłem na poczcie
oświadczenie że nie życzę sobie przesyłek eufemistycznie nazywanych
bezadresowymi, a popularnie spamem i to w końcu pomogło, chociaż też
wymagało to interewencji zanim do listonosza dotarło, że ma do tej skrzynki
śmieci nie wrzucać. BTW, z tych nowych skrzynek da się też wyjąć
korespondencję bez otwierania kluczykiem, co sam wypraktykowałem. Z pod
drzwi nic nie podnosiłem, a to co było zawieszone na klamce bez analizowania
co to jest lądowało w koszu.

--
Big Jack
//////

13. Data: 2007-05-22 15:35:52

Od: brutus <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):

> W końcu wziąłem się na sposób
> i złożyłem na poczcie oświadczenie że nie życzę sobie przesyłek
> eufemistycznie nazywanych bezadresowymi, a popularnie spamem i to w

mysle, ze to oswiadczenie dalej obowiazuje, no i co wiecej wydaje mi
sie, ze mozna napisac na skrzynce, ze sobie tego nie zyczysz i nikt nie
powinnien nic wrzucac (oczywiscie to teoria)

> dotarło, że ma do tej skrzynki śmieci nie wrzucać. BTW, z tych nowych
> skrzynek da się też wyjąć korespondencję bez otwierania kluczykiem, co

my mamy skrzynki na zewnatrz, a w drzwiach domofon, nie slyszalem aby
cokolwiek zginelo ze skrzynki, a mozliwosc wyciagania bez otwierania
bardzo sie przydaje ;)
Trzeba miec troche zaufania do ludzi. Inaczej nie da sie zyc.

> Z pod drzwi nic nie podnosiłem, a to co było

W poprzednim mieszkaniu jak ja nie podnioslem to i tak ktos musial
przyjsc i posprzatac, tak czy owak, za prace tego kogos placila
spoldzielnia czyli ja.
Teraz domofon, skrzynki na zewnatrz, odpowiednia notatka, o nie
przyjmowaniu spamu i koniec kropka.

14. Data: 2007-05-22 16:21:13

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:f2v2kp$ej9$1@news.onet.pl
> [...]

> sie, ze mozna napisac na skrzynce, ze sobie tego nie zyczysz i nikt
> nie powinnien nic wrzucac (oczywiscie to teoria)

Obowiązuje, ale powiedz to tym co roznoszą ulotki, a nieroztropni mieszkańcy
jak usłsyszą dzwonek domofonu, to nawet niespradzając kto to otwierają drzwi
na klatkę schodową

> W poprzednim mieszkaniu jak ja nie podnioslem to i tak ktos musial
> przyjsc i posprzatac, tak czy owak, za prace tego kogos placila
> spoldzielnia czyli ja.

No u mnie też tak było. Raz w tygodniu przychodziła pani, co zamiatała i
zmywała klatkę.

> Teraz domofon, skrzynki na zewnatrz, odpowiednia notatka, o nie
> przyjmowaniu spamu i koniec kropka.

Taka notatka wydaje mi się być tak samo skuteczna jak niedoświadczonych
użytkowników Allegro o nieprzyjmowaniu negatywnych komentarzy :D

--
Big Jack
//////

15. Data: 2007-05-22 18:34:29

Od: Paweł Hadam <h...@s...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack pisze:
> W wiadomości: news:f2su8s$54g$1@inews.gazeta.pl

> Czy to mają być te skrzynki do których korespondencję wrzuca się przez
> klapkę od frontu? Jeśli tak to ten pomysł jest akurat bardzo zły. Każdy
> będzie mógł tam wrzucić każde gówno. A tak to wrzucała tylko PP :/

Mi się wydaje, że to dobre rozwiązanie. Przynajmniej się to "gówno" nie
poniewiera na wycieraczkach pod drzwiami. Estetyka na klatce się
znacznie poprawiła po zainstalowaniu takich skrzynek.

Pozdrawiam,
Paweł.

16. Data: 2007-05-22 18:38:17

Od: Paweł Hadam <h...@s...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Niestety, te euroskrzynki są złe podwójnie: wchodzi tylko bardzo_cienkie gówno.
> Będą wrzucać awiza nawet dla zwykłych niepoleconych przesyłek nieco tylko grubszych
i naród bedzie dmuchał na pocztę po
> odbiór.
> JaC

Chyba zależy to od modelu (czy inteligencji osób odpowiadających za
zamówienie nowych skrzynek). Te które znam mają wlot mieszczący bez
problemu format A4 grubości około 3cm.

Pozdrawiam,
Paweł.

17. Data: 2007-05-22 19:18:32

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:465337ea$1@news.home.net.pl
użytkownik *Paweł Hadam* napisał(a):

> Mi się wydaje, że to dobre rozwiązanie. Przynajmniej się to "gówno"
> nie poniewiera na wycieraczkach pod drzwiami.

Ano kwestia upodobań i możliwości. Jakby drzwi do klatki były szczelne to
estetyka byłaby niemal perfekcyjna.

> Estetyka na klatce się
> znacznie poprawiła po zainstalowaniu takich skrzynek.

A w skrzynkach śmietnik :P

--
Big Jack
//////

18. Data: 2007-05-22 20:07:06

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo wtorek, 22 maja 2007 10:03 gdy użytkownik
666 napisał:

> [...]
> gówno. Będą wrzucać awiza nawet dla zwykłych niepoleconych przesyłek nieco
> tylko grubszych i naród bedzie dmuchał na pocztę po odbiór.

Poza tym, żeby to gówno wyjąc to użytkownicy posiadający skrzynki nisko
(wynika z numeracji lokali) będą musieli kucać gdyż po otwarciu kluczykiem
dostęp do szufladki jest na prawdę biedny...

Aż mi się przypomniał wierszyk
"... a Marynarz jak wrzucał to kucał..."
--
---------
Staszek.Nurek

19. Data: 2007-05-23 06:28:31

Od: brutus <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):

> [...]
>
> Taka notatka wydaje mi się być tak samo skuteczna jak niedoświadczonych
> użytkowników Allegro o nieprzyjmowaniu negatywnych komentarzy :D

Wszystko co napisales to prawda, ale ja jestem zdania, ze te nowe
skrzynki nie maja wiecej wad niz te stare. No moze maja inne
wady/zalety, ale problem moze byc co najwyzej w kulturze, a nie skrzynkach.
Nie mniej jednak u mnie sie sprawdzaja.

B.

Jakim programem ?
Zamrażarka na balkonie??
Plyty GK + profile CW UW - cos wiecej niz sciana..
Szafka na buty - Ikea
Pralka Bosch WOT 20350 BY