Odpływ wody w kuchni - na jakiej wysokosci

1. Data: 2004-06-29 06:35:49

Temat: Odpływ wody w kuchni - na jakiej wysokosci
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy sa jakies przepisy regulujace wysokosc, na jakiej powinien byc
umieszczony odplyw wody w kuchni?

W moim nowym mieszkaniu jest na wys. 55 cm i po wszystkich pomiarach
wychodzi mi, ze nie da sie zamontowac glebszego zlewozmywaka tak, zeby byl
spadek (szafka wys. 82 cm). A nawet z plytszym wychodzi na styk, tak ze
odplyw jest poziomo.

Niedopatrzylam tego podczas odbioru mieszkania i mam teraz za swoje. Jesli
sa jakies przepisy to bede reklamowala u dewelopera, a jak nie, to ile mniej
wiecej kosztowaloby obnizenie tego odplywu o jakies 15 cm i z czym to sie
wiaze (kucie, itp.)?

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-06-29 06:54:56

Temat: Re: Odpływ wody w kuchni - na jakiej wysokosci
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
> spadek (szafka wys. 82 cm). A nawet z plytszym wychodzi na styk, tak ze

Nie przesadzaj, wszystko jest OK. Przeciez to ze odplyw jest na wys. 55cm to
nie ma zadnego znaczenia. Przeciez jest jeszcze syfon (taka rurka w
kształcie litery U). Zresztą wszystkie rurki do zlewozmywaków maja duze
mozliwosci regulacji.
A wiec nie przejmuj sie, wszystko jest OK.

pawelWN
(tez Wrocław)

1. Data: 2004-06-29 07:08:05

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ma zadnego znaczenia. Przeciez jest jeszcze syfon (taka rurka w
> kształcie litery U). Zresztą wszystkie rurki do zlewozmywaków maja duze

Czyli do splywu wody nie musi byc spadku, a moze byc nawet pod gorke?
Bo ja niekumata w tych sprawach...

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-06-29 07:16:26

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Czyli do splywu wody nie musi byc spadku, a moze
> byc nawet pod gorke?
> Bo ja niekumata w tych sprawach...

Ważne jest tylko to, żeby dziura w ścianie była niżej, niż dziura w dnie
zlewu :)

Pozdrawiam
Hanka (naczynia połączone dla niekumatych ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Działka budowlana woj. małopolskie - SPRZEDAM
piec jedno czy dwufunkcyjny?
do mieszkancow osiedla zabiniec
adaptacja strychu w bloku
piecyk gazowy - jaki wybrac??