Odrobina egzotyki.

11. Data: 2001-01-31 13:54:02

Temat: Re: nie na temat
Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
news:95755i$532$2@news.tpi.pl...

>ale twierdzisz, ze
> nie masz czasu. Jestes tak samo odpowiedzialna za brak dyskusji, jak i
inni.

Masz racje, również jestem za to odpowiedzialna, nie śledzę jednak
codziennie grupy, faktycznie powodem jest i brak czasu i zmęczenie
( pracuję i mam 4 letnie bliźniaki, nie mam żadnych babć),
chodziło mi tylko o to, aby jakoś pomóc "nowym" w integracji
ze społecznością grupy, bez względu na to co oni napiszą...

Pozdrawiam
Lidia

12. Data: 2001-01-31 14:01:11

Temat: Re: Odrobina egzotyki.
Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpisałam, ale nie chce mi wysłać tego - nie wiem dlaczego nie widzi, że
ma coś jeszcze do wysyłki - spróbuję później!

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

13. Data: 2001-01-31 14:02:35

Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> Ale będzie zabawa! :-)))))))))))))))))))))))))))
> Najbardziej interesuje mnie gdzie ja jestem w tej hierarchii. Bo może,
kurczę,
> powinienem się starać być bardziej elitarny i nie z kazdym pytającym o
> winorośla gadać! 8-(

Być może, być może :) , jednak listy robić nie będę, listy i punktacje
już chyba przerabialiście...:))

> Ujawniają się, ujawniają! W ciągu ostatniego roku tak miniej więcej ze 70
osób.

70 dusz to chyba nie tak wiele w dobie "totalnej komputeryzacji",
ale i tak nie tak tragicznie ...

> Zauważ że niemal kazdy problem nie pozostaje bez odpowiedzi. Nawet o
trawniki,
> żywopłoty i krety!

Widzę ,że biedne trawniki nie mają zbyt wielu szans:)) Jest to jednak wbrew
pozorom b.trudny temat, nigdy przecież nie wiadomo, które
nasiona są dobre, nie mówiąc o nawozach - kiedyś oglądałam program
w którym usłyszałam, że dobry trawnik "ma się" po 80 latach dobrej
jego pielęgnacji - ja tego nie doczekam, wiec się już nim aż tak nie
przejmuję, żywopłot sama wyhodowałam, ale połowę biednych malutkich
roślinek mi ukradli (nie wiem po co komu 15cm roślinki?) - muszę go
więc zrobić z roślin liściastych, kretów na szczęście nie mam , ale zapewne
również jest to duży problem, programów do projektowania ogrodów
nie używam, ale nie mam nic przeciwko - może to coś komuś da :))))

> Gratuluję! A jakie to były pytania?? :-) Może nie zadawałaś tych pytań
> Jerzemu?? :-)

Wierzę, że uzyskałabym na wszystkie pytania tak samo "fachowe" , a
nawet lepsze odpowiedzi, ale było to 2 lata temu :(

> Przecież już byłaś na tej grupie. I co? Takie złe wrażenia?

Tak byłam parę razy, nie odniosłam złych wrażeń ;), ale nie chodziło
mi o mnie, chciałam się "wstawić" za nowymi osobami.......

Pozdrawiam
Lidia

14. Data: 2001-01-31 18:26:47

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jardin napisał(a):

> [...]
>
> Być może, być może :) , jednak listy robić nie będę, listy i punktacje

Jak sie już zaczyna to warto by zakończyć. Punktacji nie przerabialismy,
przynajmniej ja. Ogólniki jednak należałoby konkretyzować. Jeżeli ktoś
konkretny Cię złości to wywal to spod serca. Były takie doświadczenia:
przepraszam za wyrażenie "misiek", przepraszam za wyrażenie "jerz" /albo "jeż"
- nie warto tym sobie zaprzštać pamięci/
( to nie to samo co ucywilizowany - z pełnym szacunkiem - Jerzy :-))))) )
Jestem tu niedawno jednak moje wrażenia sš nie najgorsze. Skromnie uczę się od
bardziej doświadczonych w dziedzinie roślinek dla mnie nowych . Szpanuję ( w
sensie udzielania światłych porad kazdemu kto chce, a nawet jeżeli nie chce, to
też) "w temacie" winorośla bo sie na tym znam. Może komuś się to przyda.

> osób.
>
> 70 dusz to chyba nie tak wiele w dobie "totalnej komputeryzacji",
> ale i tak nie tak tragicznie ...

> trawniki, > żywopłoty i krety!
>
> Widzę ,że biedne trawniki nie majš zbyt wielu szans:))

Jak to nie majš???????
Przecież na tysięczne pytanie o trawnik zawsze sš światłe odpowiedzi!!!!

> Jest to jednak wbrew pozorom b.trudny temat,

Pewnie, że trudny. Dlatego sš pytania.

> kiedyś oglšdałam program w którym usłyszałam, że dobry trawnik "ma się" po
> 80 latach dobrej jego pielęgnacji

Pytano kiedyś najwazniejszego ogrodnika Wembley jak uzyskuje się takie
fantastyczne trawniki.
- To nic trudnego - odpowiedział.
- Trzeba tylko przez 500 lat tę łškę regularnie strzyc i podlewać....
Jeżeli masz receptę by było to tylko 80 lat to się z nami niš podziel.

> - ja tego nie doczekam,

A niby dlaczego??? Życzę Ci byś doczekała najlepszego trawnika w Europie.

> Wierzę, że uzyskałabym na wszystkie pytania tak samo "fachowe" , a
> nawet lepsze odpowiedzi,

Oj! "fachowe" w cudzysłowie w stosunku do erudycji Jerzego... no!no! nie
ryzykowałbym :-)))))))))))

> Tak byłam parę razy, nie odniosłam złych wrażeń ;), ale nie chodziło
> mi o mnie, chciałam się "wstawić" za nowymi osobami.......

A może wstawiš się sami za sobš????? :-)
Pozdrawiam :-)))))))))))))))))
Janusz

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

15. Data: 2001-01-31 19:38:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> Eeeee! "Letka" przesada! Przecież tu gada każdy kto chce. Nawet
Jerzy!:-)
Tutaj zacząłeś konsumować;

> Gratuluję! A jakie to były pytania?? :-) Może nie zadawałaś tych pytań
> Jerzemu?? :-)
a tutaj byłeś już pod wpływem własnych "wytworów", gratuluję udanych
zbiorów i takoż samej produkcji.
Pozdrawiam Jerzy
:-)
PS
To kiedy poczęstunek?

16. Data: 2001-01-31 19:59:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
[...]
Tu byłeś jeszcze pod wpływem "wino"rośli

[...]
> przepraszam za wyrażenie "misiek", przepraszam za wyrażenie "jerz" /albo
"jeż"
> - nie warto tym sobie zaprzątać pamięci/
a niech CIĘ, wymieszać "jerza z miśkiem" to można tylko pod wpływem ...

> ( to nie to samo co ucywilizowany - z pełnym szacunkiem - Jerzy
-))))) )
kpisz czy o drogę pytasz?

[...]
> Oj! "fachowe" w cudzysłowie w stosunku do erudycji Jerzego... no!no! nie
> ryzykowałbym :-)))))))))))
Staram się jak mogę, "fachowe"? "Jestem mężczyzną pracującym" i "fachowo"
tylko w miarę obecnego stanu wiedzy, nic ponadto.

Skoro ona tak mówi, to oznacza, że pomimo "rewolucji" przeprowadzonej
przez jerza nadal ta grupa jest hermetyczna. Ja tego już nie widzę, ale
może Lidia ma rację. Weźcie to sobie bywalcy do serca.

> A może wstawią się sami za sobą????? :-)
Wystarczy zacząć pisać!!! Naprawdę! Nigdy nie lubiłem pisać listów. Na tej
grupie dopiero tego się nauczyłem. Ale nie powiem jak sie to odbyło.
Przemilczę dla dobra sprawy.

Pozdrawiam Jerzy

17. Data: 2001-01-31 20:21:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:95755i$532$...@n...tpi.pl...

> Na listy odpowiadam wtedy, gdy mam cos do powiedzenia. Jesli nie, daje
> miejce tym, ktorzy wiedza co powiedziec. Ty wiedzialas, ale twierdzisz,
ze
> nie masz czasu. Jestes tak samo odpowiedzialna za brak dyskusji, jak i
inni.
Wybacz Rafale, ale sam zbyt często nie zabierasz głosu a mógłbyś. Tzn.
jesteś tu bardziej potrzebny niż "jesteś" obecny. Sądzę, że mógłbyś się
częściej odzywać.
Pozdrawiam Jerzy

18. Data: 2001-02-01 12:21:59

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Piszesz bardzo mile dla mnie rzeczy, dziekuje :-) Niestety zycie prywatne
nie pozwala mi na ciagle odpowiadanie na listy. Wychadze zreszta z
zalozenia, ze sa archiwa, w ktorych warto wyszukac postow z tematem np
trawa, zanim po raz kolejny zada sie pytanie: kiedy najlepiej siac trawe?
Nasza grupa jest i tak jedna z najcierpliwszych grup dyskusyjnych. Niemal
zawsze znajdzie sie jakas dobra dusza, ktora odpowie. Zeby sobie porownac
atmosfere wyslij na grupe pl.rec.foto albo lepiej na pl.rec.art.foto
pytanie: jaki skaner kupic?

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

19. Data: 2001-02-01 12:37:44

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał:

> Nasza grupa jest i tak jedna z najcierpliwszych grup dyskusyjnych. Niemal
> zawsze znajdzie sie jakas dobra dusza, ktora odpowie.
I nikt nikomu nie wysyła Linuxa do skrzynki pocztowej, polityka jakoś
też
omija grupę.
I jeszcze jedna refleksja - broń Boże nie jest to aluzja do kogokolwiek
personalnie!
Zaczyna się traktować Internet jako źródło wszelkich darmowych
informacji.
Informacja ma być dostarczona wyczerpująco i natychmiast!
I część serwisów tak działa.
Ale, moim zdaniem, nie jest to zadanie ani obowiązek na grupach
newsowych i dyskusyjnych. Służą one wymianie wiadomości, doświadczeń
i poglądów. I nie robi tego żaden automat ale żywi ludzie!
A ludzie jak ludzie - raz są wolni, raz zajęci, czasem zmęczeni, lub
nie zaiteresowani. I wszystko co tu robią - robią bezinteresownie.

Stąd apel do wszystkich - tarktujcie grupowiczów jak ludzi, a nie jak
automaty informacyjne.
Krzysztof

20. Data: 2001-02-01 15:34:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:95bkhr$ptv$...@n...tpi.pl...
[...]
> zawsze znajdzie sie jakas dobra dusza, ktora odpowie. Zeby sobie
porownac
> atmosfere wyslij na grupe pl.rec.foto albo lepiej na pl.rec.art.foto
> pytanie: jaki skaner kupic?
Oooo z ust mi wyjąłeś, jak wiesz to powiedz jaki? Dobry do tekstu i zdjęć
ogrodów.
Pozdrawiam Jerzy

Filarki, Narożniki, Ogrodzenia, Magazyny
It is time to bring a conclusion to the United States of America.........
Ziemiórki
miniszklarenki - rozsadniki
katalog