Odstające uszy

1. Data: 2002-09-27 12:16:04

Temat: Re: Odstające uszy
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oli Olek Olo" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
news:an5375$gl2$1@news.tpi.pl...

> A operacji nie chce ? hmmm jakoś tak dziwnie było by mi mówić, że poddałem
> się operacji plastycznej... ale być może w wakacje... w każdym bądź razie,
> źle
> się czuje z moimi uszami!

To wlasnie nasz kraj!!!! :/
Ale jesli nie chcesz mowic, to nie mow. I tak nikt nie zauwazy. Najwyzej
powiedza Ci, ze jakos lepiej wygladasz - fryzure zmieniles? ;)

Ja sie nie przyznaje, ale nikt nie pyta - nikt nie zzauwazyl ;) A ja juz
sama nie pamietam.

Sandra

1. Data: 2002-09-27 12:18:44

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> oj.. czyli bol to kwestia indywidualna... (ja slyszalam od kilku oso, ze
nie
> boli za bardzo)

Chyba nie chcieli Cie straszyc ;)
Jest sporo minusow - np. spanie przez pare miesiecy tylko na plecach, uraz
(spotkalam tylko jedna osobe po takiej operacji i tez go miala) - nikt nie
moze dotknac Twoich uszu ;)
Ale oczywiscie plusy sa wieksze, bo pamiec o bolu mija.

> ale ryzyko powiklan naprawde jest mikroskopijne. gdybym miala taki
problem,
> to na pewno zdecydowalabym sie na korekte.

I slusznie. :)
Warto - zwlaszcza jak sie nie wie, co Cie czeka ;)

Sandra

1. Data: 2002-09-28 13:09:09

Temat: Odstające uszy
Od: "Oli Olek Olo" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mam lekko odstające uszy, w jaki sposób je troche przypłaszczyć?

mam na myśli metody domowe, żadnych operacjii

pozdrawiam
O.

1. Data: 2002-09-28 13:46:40

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oli Olek Olo napisał(a):

> mam lekko odstające uszy, w jaki sposób je troche przypłaszczyć?

w zaden. zapomnij i zyj bez kompleksow.

tak jest lepiej.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-09-28 14:00:51

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam lekko odstające uszy, w jaki sposób je troche przypłaszczyć?

Mozesz zahodowac wlosy i uzywac szamponow zwiekszajacych puszystosc. Wtedy
nie bedzie widac ze masz odstajaze uszy ;)

Iza

1. Data: 2002-09-28 15:43:40

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam lekko odstające uszy, w jaki sposób je troche przypłaszczyć?
>
> mam na myśli metody domowe, żadnych operacjii

Nie da sie. Tylko operacja.

Sandra

1. Data: 2002-09-28 16:34:42

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dodajmy, ze operacja prosta jak barszcz, wlasciwie milej nazwac to
> zabiegiem.
> minimalne szanse powiklan, minimalny bol, blizn nie widac.

Minimalny bol???? Oj.... Dwa dni wyjete z zyciorysu, tydzien bolu dosyc
nieprzyjemnego.

Sandra

1. Data: 2002-09-28 19:16:10

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Offelia" <o...@p...onet.pl> wrote

> Nie da sie. Tylko operacja.

dodajmy, ze operacja prosta jak barszcz, wlasciwie milej nazwac to
zabiegiem.
minimalne szanse powiklan, minimalny bol, blizn nie widac. chyba tez nie
jest za drogo - a dlaczego ty nie chcesz operacji, jesli mozna wiedziec?
vs

1. Data: 2002-09-28 20:25:14

Od: "Oli Olek Olo" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie da sie. Tylko operacja.

> [...]
> minimalne szanse powiklan, minimalny bol, blizn nie widac. chyba tez nie
> jest za drogo - a dlaczego ty nie chcesz operacji, jesli mozna wiedziec?
===
Sęk w tym, że wada odstawania moich uszu jest niewielka, i zastanawiam się,
czy metody "domowe" mi nie pomogą, np. zakładanie opaski na noc :)

1. Data: 2002-09-28 20:25:51

Od: "Oli Olek Olo" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za dotychczasowe rady i uwagi.
czekam na następne, pozdrawiam