Odświeżacz koloru Safira - jak stosować?

1. Data: 2005-05-10 07:26:25

Temat: Odświeżacz koloru Safira - jak stosować?
Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiałam gdzieś "instrukcję obsługi" ;) i nie wiem, jak mam użyć
odświeżacza koloru. Jak szampon czy jak odżywkę? Trzymać na włosach czy
od razu spłukać?
TIA
--
Ania

1. Data: 2005-05-10 08:32:44

Temat: Re: Odświeżacz koloru Safira - jak stosować?
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-10 09:26:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *aniared/A.L.* skreślił te oto słowa:

> Posiałam gdzieś "instrukcję obsługi" ;) i nie wiem, jak mam użyć
> odświeżacza koloru. Jak szampon czy jak odżywkę? Trzymać na włosach czy
> od razu spłukać?
> TIA

Jak szampon.
Tzn ja wmasowywałam w mokre włosy jak szampon, i potem sobie jeszcze
trzymałam na głowie przez momencik licząc w duchu do 60 :)

--
Lia

1. Data: 2005-05-10 08:34:29

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Jak szampon.
> Tzn ja wmasowywałam w mokre włosy jak szampon, i potem sobie jeszcze
> trzymałam na głowie przez momencik licząc w duchu do 60 :)

Dzięki :). Możesz mi jeszcze doradzić, po jakim czasie od farbowania to
zastosować? Obserwować włosy, czy blakną, czy też jest jakiś zalecany
czas? Zdaje się, że opakowanie zawiera dwie porcje odświeżacza.
--
Ania

1. Data: 2005-05-10 08:38:06

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-10 10:34:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> zastosować? Obserwować włosy, czy blakną, czy też jest jakiś zalecany
> czas? Zdaje się, że opakowanie zawiera dwie porcje odświeżacza.

Opakowanie za moich czasóz zawierało 1 porcję odświeżacza, którą należało
samodzielnie podzielić w trakcie używania na dwie.
Wg instrukcji - po 2 tygodniach i po 4 tygodniach.
Ja zawsze pierwszy raz robiłam po 3 tygodniach, i różnica po użyciu była
znacząca. Drugi raz nie robiłam, bo na moje włosy tego odświeżacza było za
mało na dwa razy.

--
Lia

1. Data: 2005-05-10 08:42:25

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Opakowanie za moich czasóz zawierało 1 porcję odświeżacza, którą należało
> samodzielnie podzielić w trakcie używania na dwie.

No tak, źle się wyraziłam.

> [...]
> znacząca. Drugi raz nie robiłam, bo na moje włosy tego odświeżacza było za

Dzięki za pomoc.
--
Ania

1. Data: 2005-05-10 09:03:37

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tzn ja wmasowywałam w mokre włosy jak szampon, i potem sobie jeszcze
> trzymałam na głowie przez momencik licząc w duchu do 60 :)

Chyba do 600? To znaczy w instrukcji było, że 10 minut, a jak się chce
uzyskać mocniejszy efekt, to 20.

Nika

--
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

1. Data: 2005-05-10 09:12:10

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-10 11:03:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nika* skreślił te oto słowa:

> Chyba do 600? To znaczy w instrukcji było, że 10 minut, a jak się chce
> uzyskać mocniejszy efekt, to 20.

Ja niczego takiego nigdy w instrukcji nie widziałam, wiec sobie swoja
metoda liczyłam do 60. Jakbym miała 20 minut stać z głową opuszczona nad
wanną to bym zrezygnowała z odświeżacza, bo co mi po pieknym kolorze jak
kręgosłup byłby do wymiany :)

--
Lia

1. Data: 2005-05-10 09:16:08

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako dowód, że mnie oczy nie myliły:
http://www.wella.pl/consumer/consumer_products/safir
a/zastosowanie.jsp
Chociaż swoją drogą, jak Tobie łapał kolor po minucie, to po co ja się tak
męczyłam?

Nika

1. Data: 2005-05-10 09:26:34

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-10 11:16:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nika* skreślił te oto słowa:

> Jako dowód, że mnie oczy nie myliły:
> http://www.wella.pl/consumer/consumer_products/safir
a/zastosowanie.jsp

Dobrze, że to przeoczyłam na ulotce, bo wogóle bym sie nie zdecydowała na
użycie odświeżacza.

> Chociaż swoją drogą, jak Tobie łapał kolor po minucie, to po co ja się tak
> męczyłam?

No łapał, nie było róznicy między zafarbowanymi włosami a pojawiającymi się
odrostami, i całość na nowo pięknie lśniła.

--
Lia

1. Data: 2005-05-10 09:38:55

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> No łapał, nie było róznicy między zafarbowanymi włosami a pojawiającymi się
> odrostami, i całość na nowo pięknie lśniła.

Zobaczymy, jak to będzie przy moim blondzie... Gdyby tak było, to by był
duży plus dla Safiry, bo na razie nie zauważyłam różnicy pomiędzy Safirą
a o połowę tańszą Nateą, którą zazwyczaj stosuję.
--
Ania

Krem po depilacji
Błyszczyk - jasnoróżowy, z mocnym połyskiem?
Wanna akrylowa a farbowanie włosów
Kosmetyki Barwa.
prostownica do włosów