Odtajnić!

1. Data: 2004-02-12 21:40:06

Temat: Odtajnić!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o odtajnienie przebiegu przeglądu filmów Dziadka. :-))))))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2004-02-12 21:58:42

Temat: Re: Odtajnić!
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c0grsi$j56$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Proszę o odtajnienie przebiegu przeglądu filmów Dziadka. :-))))))))

Hejka. Niestety Komendancie nie można odtajnić, bo to były filmy
Hardcore (trzy iksy), hard porno, duszno i w ogóle świńskie chyba. ;-)
Pozdrawiam poufnie Ja...cki

3. Data: 2004-02-13 07:11:00

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c0gt2o$18p$1@nemesis.news.tpi.pl,
Dirko napisał(a):

> Hejka. Niestety Komendancie nie można odtajnić, bo to były filmy
> Hardcore (trzy iksy), hard porno, duszno i w ogóle świńskie chyba. ;-)
> Pozdrawiam poufnie Ja...cki

Tak więc, po cichu, po ciemku, my dwaj (Boletus w Tychach, ja w Bielsku B.)
oglądaliśmy sobie filmiki i było nam ciepło.
Grupa widać ma ważniejsze sprawy na ten czas i zgłosiły się tylko 2 osoby.
Przeglądu nie było. Może być w każdej chwili, mam następującą propozycję.
Otóż w Lędzinach przy samej 2-pasmówce, jadąc z Tychów na Częstochowę (trasą
warszawską, ale nie na Katowice tylko objazdem) jest willa a w niej firma
DrewSmol pana Smolarza. Zajmuje się ciekawą sprawą - otóż przesadza nawet
bardzo duże drzewa, i udaje mu się to. Budując dom - firmę zrobił w niej coś
w rodzaju sali konferencyjnej gdzie dla szkół robi różne pogadanki
ekologiczne, i nie tylko dla szkół. Jest uczynnym człowiekiem, między innymi
sponsorował mój wyjazd do ART Olsztyn gdzie filmowałem poletka z wierzbą.
Jestem pewnien że przyjął by nas w swoim domu, opowiedział o tym co robi i
tam moglibyśmy zrobić ten przegląd filmów ogrodniczych, czyli na tzw
neutralnym terenie. I co grupa na to? Jeżeli ktoś chce wziąć w tym udział
proszę o wpisywanie się pod tym postem i proponowanie terminu, wybierzemy
termin wikół którego padnie najwięcej głosów.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2004-02-13 09:23:13

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> proszę o wpisywanie się pod tym postem i proponowanie terminu, wybierzemy
> termin wikół którego padnie najwięcej głosów.
Hej, proponuję ten post na nowy wątek. Chętnie wezmę udział w spotkaniu,
natomiast co do terminu, to nie wiem czy nie jest już za późno, bo przecież
zaraz się ociepli i wreszcie w soboty będzie można popracować w ogrodzie:)
Gabi

5. Data: 2004-02-14 22:33:22

Od: "Ewa R." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie - w jedną lub może w dwie osoby:)
Pozdrawia Ewa R:)

6. Data: 2004-02-15 08:34:46

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:7cab.0000027d.402ea231@newsgate.onet.pl,
Ewa R. napisał(a):
> Chętnie - w jedną lub może w dwie osoby:)
> Pozdrawia Ewa R:)

Ewo, miło mi ale wpisz się pod postem "spotkanie filmowe, ostatnia próba",
jak się nazbiera minimu 10 osób to robimy spotkanie filmowe.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

zamiokulkas