Odziez firmy " carry"

1. Data: 2004-10-04 20:04:41

Temat: Odziez firmy " carry"
Od: Małgorzata <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !
Bardzo lubię nosić ubrania tej firmy .Ostatnio widziałam gdzieś na
reklamie nowy komplet : czapkę z szalikiem...kto wie jaka jest tego
jakość i ile kosztuje ?
--
Małgorzata

1. Data: 2004-10-04 20:14:47

Temat: Re: Odziez firmy " carry"
Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata pisze:

> Bardzo lubię nosić ubrania tej firmy .Ostatnio widziałam gdzieś na
> reklamie nowy komplet : czapkę z szalikiem...kto wie jaka jest tego
> jakość i ile kosztuje ?

A który komplet? Ten, co wisi na tym wieszaku zaraz przy wejściu czy jakiś
inny?

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-10-05 17:24:36

Od: Małgorzata <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z nadmiaru czasu , dnia pewnego Nixe wystukał/a

> A który komplet? Ten, co wisi na tym wieszaku zaraz przy wejściu czy
> jakiś inny?

reklamy , wielkie, w miastach...ślepy zauważyłby
--
Małgorzata

1. Data: 2004-10-05 19:11:09

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata pisze:

> reklamy , wielkie, w miastach...ślepy zauważyłby

W mojej wsi są tylko malutkie. Dlatego chciałam się upewnić, czy to chodzi o
ten komplet z wieszaka przy wejściu.
A w tych miastach z wielkimi reklamami nie ma sklepów "Carry", do których
można pójść i po prostu samemu sprawdzić ceny konkretnej rzeczy, zamiast
zadawać lakoniczne pytania w usenecie?

--
PozdrawiaM

1. Data: 2004-10-06 07:23:25

Od: Małgorzata <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> których można pójść i po prostu samemu sprawdzić ceny konkretnej
> rzeczy, zamiast zadawać lakoniczne pytania w usenecie?

Przecież poszłabym gdybym mogła...
--
Małgorzata

1. Data: 2004-10-06 10:07:18

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 6 Oct 2004 09:23:25 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Przecież poszłabym gdybym mogła...

I tak musiałabyś iść, żeby kupić...

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-10-06 17:27:23

Od: Małgorzata <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z nadmiaru czasu , dnia pewnego Małgorzata Krzyżaniak wystukał/a
> I tak musiałabyś iść, żeby kupić...

Wymaga to trochę zachodu...chcę wiedzieć czy warto.
--
Małgorzata

wyprzedaż w elei KRAKÓW (krak-chemia) TRIUMPHA
Podklad firmy Mincer Mona-Liza
Bon prix.
[OT] Usuwanie kleju ze spodni.
Dodatek do "Urody" o makijazu i typach kolorystycznych