Odzywianie a silownia

1. Data: 2000-09-05 06:41:10

Temat: Odzywianie a silownia
Od: Piotr Kujawa <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Niedawno zaczolem lazic na silownie. Pracuje przy komputerach i przy
braku ruchu (spacerow i paru pompek wieczorem nie licze) obecny sposob
odzywiania mi wystarczal. Teraz jednak zdecydowalem ze dosyc tego
zdechlactwa ;-)) i trzeba cos ze soba zrobic. Wiem jednak ze sposob
odzywiania tez powinienem zmienic. W jaki sposob ?

Piotr

P.S. Czy to prawda ze piwo po treningu pomaga wyplukiwac zakwasy ?

2. Data: 2000-09-05 17:53:50

Temat: Re: Odzywianie a silownia
Od: Grzegorz Kowalczyk <z...@w...tuniv.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Sep 2000, Piotr Kujawa wrote:

> [...]
> zdechlactwa ;-)) i trzeba cos ze soba zrobic. Wiem jednak ze sposob
> odzywiania tez powinienem zmienic. W jaki sposob ?

przede wszystkim powinienes zwiekszyc podaz bialka, najlepiej zwierzecego.
wydaje mi sie ze optymalne na poczatek bedzie 2g na kilogram ciala
dziennie. poza tym calkowite spozycie kalorii nalezaloby zwiekszyc
z polozeniem nacisku na weglowodany zlozone.mozesz tez poeksperymentowac
z odzywkami weglowodanowo bialkowymi.
podobnie jak z treningiem, ze sprawa odzywiania nie ma co przesadzac, bo
od przejedzenia to urosnie ci przede wszystkim brzuch i bedziesz puszczal
wspaniale baki...
gdybys chcial zasiegnac informacji bardziej fachowej to jest mnostwo
ksiazek o odzywianiu kulturystow ( i w ogole sportowcow), wystarczy dobrze
poszukac.

> Piotr
>
> P.S. Czy to prawda ze piwo po treningu pomaga wyplukiwac zakwasy ?

nic mi o tym nie wiadomo, natomiast jedno jest pewne - piwo po treningu
scina szybciej

pozdrawiam

---Snickers---

3. Data: 2000-09-05 18:11:19

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Grzegorz Kowalczyk <z...@w...tuniv.szczecin.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisa?:Pine.LNX.4.10.10009051940230.13732-100000@we
.tuniv.szczecin.pl...

> [...]
> gdybys chcial zasiegnac informacji bardziej fachowej to jest mnostwo
> ksiazek o odzywianiu kulturystow ( i w ogole sportowcow), wystarczy dobrze

Jezeli tak sie bedziesz odzywiac jak ci poradzono. To bedziesz najgorszy z
najgorszych. Chca Ciebie pogrzebac. Chyba, ze masz dwie watroby w zapasie lub
juz sluz zapotrzebowanie i czekaj na dawce. Morgano

4. Data: 2000-09-06 09:24:46

Od: "Waldemar Thiel" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MORGANO" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
zapasie lub
| juz sluz zapotrzebowanie i czekaj na dawce. Morgano

A po co cytujesz az dwa poprzednie posty ??? Delete zacial sie Tobie ?

Waldek

5. Data: 2000-09-06 19:43:00

Od: "Piotr Wachowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zajrzyj na strone www.republika.pl/ramiel body building
tam masz wyjasnione jak sie odzywiac
itd.

"Uzdrowic Wymiar Sprawiedliwosci , Osadzac Bledy Lekarskie"
prolaktyna
nowosci we wrzesniu
leczenie wzroku laserem
debata: "Uzdrowić Wymiar Sprawiedliwości; Osądzać Błędy Lekarskie"