Odzywka do rzes

1. Data: 2005-01-11 11:19:44

Temat: Odzywka do rzes
Od: "Agnieszka" <a...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy mozecie polecic jakas dobra odzywke do rzes, ktora nie tylko je odzywi
ale rowniez podkreci i pogrubi??

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2005-01-12 00:24:37

Temat: Re: Odzywka do rzes
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@1...pl> wrote in message
> Witam
>
> Czy mozecie polecic jakas dobra odzywke do rzes, ktora nie tylko je
> odzywi
> ale rowniez podkreci i pogrubi??

O pokrecajacej nie slyszalam ale probowlas moze traktowac rzesy olejkiem
rycynowym. To stary ( i najlepszy) sposob na mocniejsze rzesy - ma tylko
jeden minus - olejek moze podrazniac oczy ..
iska

1. Data: 2005-01-13 15:59:12

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@1...pl> wrote in message
> Witam
>
> Czy mozecie polecic jakas dobra odzywke do rzes, ktora nie tylko je odzywi
> ale rowniez podkreci i pogrubi??

Z czystym sumieniem moge polecic Refectocil. Zawiera olejek rycynowy. Efekty
nie sa jakies spektakularne, bo zadna odzywka rzes nie wydluzy, jedynie moze
je wzmocnic. Moje wydaja sie grubsze, sa blyszczace i mocniejsze - po 2
miesiacach codziennego nakladania.

ss

Prezent dla nastolatki
chwalę czekoladowy aromacik :) i nie tylko
Perfumki
odpoczynek dla skóry
ArtDeco?