Ogłoszenie ;) (Idealni Rodzice)

1. Data: 2005-02-25 13:06:22

Temat: Ogłoszenie ;) (Idealni Rodzice)
Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Grupowiczki, Drodzy Grupowicze :)
Od dwóch dni właściwie nic nie zrobiłem w robocie...
wczoraj wyszedłem o 19:30,
dzisiaj została mi tylko godzina - potem idę do zębologa
(będzie piekło)

Proponuję zawieszenie broni - do wieczora - jutro sobota, więc
mamy całą noc ;)

W tym czasie naostrzymy dzioby i potem będziemy się dziobać,
aż krew popłynie jak Wisła długa i szeroka :D

Może niektórym uda się coś zrobić, popracować, ugotować ;)

Mam nadzieję, na przychylne potraktowanie mojej prośby :)
(i oczywiście mówię, o osobach z drugiej strony barykady
w tej, konkretnej dyskusji ;) )

Pozdrawiam,
Radek

2. Data: 2005-02-25 13:32:29

Temat: Re: Ogłoszenie ;) (Idealni Rodzice)
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" :

> Mam nadzieję, na przychylne potraktowanie mojej prośby :)
> (i oczywiście mówię, o osobach z drugiej strony barykady
> w tej, konkretnej dyskusji ;) )

Nie wiem jak inni, ale ja za niecałą godzinę jadę w góry, bo to lepszy
sposób spędzania weekendu niż przed komputerem i będę ponownie przed
monitorem w poniedziałek. I obawiam się ze wtedy nie będzie mi się chciało
czytać całości dyskusji.

Pozdrowienia.

Basia

3. Data: 2005-02-25 13:37:10

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:cvn8na$2lpg$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> sposób spędzania weekendu niż przed komputerem i będę ponownie przed
> monitorem w poniedziałek. I obawiam się ze wtedy nie będzie mi się chciało

To podobnie jak ja (choć nie jadę w góry) - wstaję, nie mam zamiaru siadać,
w poniedziałek może mi się już nie chcieć odpisywać na przebrzmiałe posty ;)

pozdrawiam weekendowo

Monika

4. Data: 2005-02-25 13:47:15

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siadać,
> w poniedziałek może mi się już nie chcieć odpisywać na przebrzmiałe posty

hm... co by tutaj...
Pomijam już fakt, jak można spędzać weekend bez komputera????
Horror jakiś... brrrr

taa... hm... juz wiem! :D

Jak się równiutko nie zgłosicie do dyskusji ogłaszamy publicznie ( ;) ),
że nasze (Agnieszki i Moje) na wierzchu, zgoda?

Pozdrawiam,
Radek

5. Data: 2005-02-25 14:01:26

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak się równiutko nie zgłosicie do dyskusji ogłaszamy publicznie ( ;) ),
> że nasze (Agnieszki i Moje) na wierzchu, zgoda?

A, ogłoście... :D

pozdrawiam

Monika

6. Data: 2005-02-25 14:01:42

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" :

> Jak się równiutko nie zgłosicie do dyskusji ogłaszamy publicznie ( ;) ),
> że nasze (Agnieszki i Moje) na wierzchu, zgoda?

"Moje" z dużej litery ?
To ja rozumiem takie podejście.

;-)

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2005-02-25 22:20:44

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z."

> "Moje" z dużej litery ?
> To ja rozumiem takie podejście.
>
> ;-)

No nie wypadało napisać MOJE jak napisałem Agnieszki ;)
Bojowy nastrój minął, ale za to szczęka boli, więc...

8. Data: 2005-02-26 03:58:31

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bojowy nastrój minął, ale za to szczęka boli, więc...

Udało mi się wykrzesać z siebie trochę uprzedniej bojowości... ;)

To co - mogę ogłaszać Zwycięstwo? :-D
Bo wyjechanie w Góry to walkower, nie? ;)

Pozdrawiam,
Radek

A szczęka ciągle...
A fuj - głupol jeden... Tyle razy Mamusia
mówiła, żeby o zęby dbać...
I jak toto ma się sprawdzić jako rodzic? :>
Zaraz cię splonkuję, małpo wstrętna... wrrrrr

9. Data: 2005-02-28 07:24:44

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" :

> To co - mogę ogłaszać Zwycięstwo? :-D
> Bo wyjechanie w Góry to walkower, nie? ;)

Wróciłam.

Nigdy nie oceniam dyskusji na newsach w kategoriach zwycięstwa, lub porażki.
Każdy z nas ma swoje poglądy np. na wychowanie dzieci, które realizuje na
"żywym organizmie" - czyli na swoich dzieciach w tym wypadku.

Ja mam dwóch synów i wychowuję ich jak umiem. Starszy jest już wg prawa
dorosły bo skończył 18, ale wcale nie uważam procesu wychowawczego za
zakończony.
Z tym ze to się oczywiście ewolucyjnie zmienia i nie traktuję 18-latka jak
3-latka ani jak 13-latka.

Jakieś sukcesy wychowawcze pewnie mam bo mój 18-latek nie przeklina, nie
pije piwa pod blokiem i nieźle się uczy. ;-)
Mam też jakieś porażki, bo jest bardzo mało systematyczny i nie potrafię go
skłonić do systematyczności, nie mam zadnych instrumentów ani argumentów do
tego.

O swoich doświadczeniach wychowawczych sobie dyskutujemy i każdy z nas jest
wygrany, bo się czegoś uczy.
Jakiegoś całkiem nowego spojrzenia, całkiem nowego podejścia do sprawy.

W każdym razie ja bardzo pozytywnie oceniam (prawie) wszelkie dyskusje na
tej grupie.

Pozdrowienia.

Basia

10. Data: 2005-02-28 09:10:40

Od: "Habeck Colibretto" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek <r...@o...pl> napisał(a):

<ciach>
A mi się udało z dala od komputera. Jako, że nie chcę wracać do dyskusji
powiem tylko, że Nixe do piątku (w weekend nie czytałem, teraz już mi się nie
chce. :) ) pisała dokładnie to co myślę. Więc jej głos można liczyć podwójnie. :))

Habeck

test
Kubuś Puchatek
przeprosiny
Czy już wiecie...?
Zatrudnię handlowca Trójmiasto, Warszawa, Łódź