Niech no się podzielę :)

1. Data: 2005-02-25 20:16:20

Temat: Niech no się podzielę :)
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło że przypadła nam dziś dziesiąta rocznica. Całe szczęście
że miłości nieznana jest odległość, bo jestem ponad tysiąc km od domciu i
gdyby odległość stanowiła jakiś problem to z pewnością byłoby mi dużo
trudniej okazać swoje uczucia w ten szczególny dzień :)
Ale bukiecik róż dotarł na miejsc w najlepszym momencie, a Ziyo utworem
"Magiczne słowa" stworzyło rewelacyjną atmosferę na taką chwilę, więc było
super :) No, tylko dzieciaki trochę mnie wkurzyły, chciałem najpierw
opowiedzieć im bajkę o kopciuszku, by potem pokazać im i Królowej mego
serca, pantofelek kopciuszka który pasuje tylko mej jednej jedynej, ale one
mnie olały i wszystko odbyło się w skróconej wersji, ale jeszcze będą czegoś
potrzebowały ;)
I tutaj wielkie podziękowania dla Was za pomoc w poszukiwaniu tegoż
pantofelka. Nie będę tu wyszczególniał kto mi najbardziej pomógł, bo w sumie
nie ma znaczenia czy była to osoba biała, czy kolorowa ;)

Pozdrawiam
Andrzej