Ogłoszenie z soc polityka

1. Data: 2006-10-17 08:08:45

Temat: Ogłoszenie z soc polityka
Od: "Hasky" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik multiseenior
Użytkownik prawusek.
Użytkownik panslavista.
Napisał {Kleska haska} a sam...poczytajcie.

=========================
"Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
Pojawiły się insynuacje w związku z szafą Lesiaka, iż ja tam jestem, być
może to prawda, eSBuce i WSIoki trzydzieści lat inwigilowali mnie i
prowadzili przeciwko mnie akcje, łącznie z próbami zabicia.
--------------------------------
Baju baju, było się w komuchowym raju.
Pan Bóg postanowił inaczej.....
.[co ma piernik do wiatraka]

Powinienem tam być jako obiekt inwigilacji.
Z tym jednym nie mogę się zgodzić, że są sukinsyny
sugerujące moją współpracę.
[czyżby]

Jest to GWno prawda!!! Nigdy nie współpracowałem, nigdy nie
podpisywałem lojalki.
[ to po co to oświadczenie]

Ale miałem sprawy sądowe związane z rozwodem z moją
pierwszą żoną - zostałem oskażony o znęcanie się nad nią i dziećmi. Było
dochodzenie milicyjne, podpisywałem protokoły przesłuchania - w trzech
egzemplarzach, W sądzie ze zdumieniem dowiedziałem się, że przyznałem się
do winy!!! I zostałem skazany, dostałem więcej niż żądał prokurator -
zawieszenie, ale do tego kuratora nie na trzy, ale na pięć lat. Na tej
podstawie zabrano mi dzieci, dzieci, którymi ja się prawie całkowicie
opiekowałem.

[Nu to dlaczego Yla nie chce żebyś się teraz opiekował, tylko dała dyla]

Wracając do protokołów - możliwe, że milicjant piszący posługiwał się

Ale humbak.....taki sprawiedliwy
taki miły i dość upierdliwy..
Haskiego wyciąga
a sam w bajerowaniu szczyty osiąga..