Ogólnopolska ankieta kapciowa ;-)

11. Data: 2010-09-01 21:41:43

Temat: Re: Ogólnopolska ankieta kapciowa ;-)
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jana pisze:

> Czy regulują to jakieś lokalne kuratoryjne przepisy czy lokalna tradycja?
> Jak jest w Waszych lub Wam znanych regionach?

LO w Gdańsku - zmiana obuwia od października do kwietnia obowiązkowa.
W baletówce to samo. Tyle, że tu są szatnie i szafki - każdy dzieciak ma
swoją, całkiem obszerną na kapcie,kurtki, ulubione ocieplacze,
stroje,pointy itp.
W LO noszą worki. Tzn. nie noszą - kombinują, coby nie było widać, że w
tej siatce to trampki na przebranie są.

E.

12. Data: 2010-09-01 21:52:38

Od: Abmer <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jana pisze:

> Czy regulują to jakieś lokalne kuratoryjne przepisy czy lokalna tradycja?
> Jak jest w Waszych lub Wam znanych regionach?
> Gdy stworzę mapę występowania zjawiska to podeślę linka ;-)

W latach 84-89 LO w Nowym Sączu - brak szatni = brak zmiany obuwia (w
zimie horror).
Lata współczesne - Kraków - szkoła podstawowa i gimnazjum - szatnie i
obowiązkowa zmiana obuwia. Dodatkowo w szkole podstawowej wymagane
specjalne (DODATKOWE) obuwie na WF na "pole" (na boiska sportowe -
koniecznie wiązane, nie na rzepy).
az

13. Data: 2010-09-02 06:54:48

Od: "news.onet.pl" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Kielcach w mojej podstawówce niegdyś największej w miecie, chyba w latach
92-93 było taki pomysł, iż tenisówki do chodzenia po szkole mają być w
widocznym miejscu podpisane "SP.30" niezmywalnym mazakiem, co ułatwiało
szczególnie w okresie wiosennym kontrol zmiany obówia

14. Data: 2010-09-02 07:50:23

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.onet.pl" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> kontrol zmiany obówia

Łaaaał....

A w temacie: ja zmieniałam, dzieci zmieniają. Obowiązkowo.

Agnieszka

15. Data: 2010-09-02 17:36:43

Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego ślicznego dnia Yakhub dokonał/a produkcji posta :

> PS. masz podwójny delimiter.

Wiem :) ale tyle czasu go mam, że polubiłam :)

--
JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.

16. Data: 2010-09-02 20:30:39

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korzystała z tego jedna osoba), w Warszawie, o ile wiem, to przestrzegany

Tak, obowiązek. I za moich czasów szkolnych, i teraz u syna.
Kiedyś to nawet chodzili dyżurni szkolni po klasach i sprawdzali zmienione
obuwie ( o tarczach nie wspomnę) ;-)

Sylwia

17. Data: 2010-09-02 20:32:09

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> ja również z WLKP i nigdy butów nie zmieniałam
> tż z lubuskiego i chyba też nie zmieniał ,chociaż rocznikowo starszy i w
> sb chodzil do szkoły
>
> obecnie mieszkamy w lubuskiem i dziecię moje nie zmienia chociaż jesień i
> zima powinno się jednak zmieniać.
> Niestety szkoła rozkłada ręce i nie bierze odpowiedzialności za zostawione
> buty w szatni przez co dzieciom giną buty :-/
> Więc moje się dusi kilka godzin w kozakach a w szkole ogrzewanie na full.

A nie może trzymać tych kozaków w worku przy sobie, ew w sali w której się
uczy?

Sylwia

18. Data: 2010-09-03 06:45:35

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie może trzymać tych kozaków w worku przy sobie, ew w sali w której
> się uczy?

pewnie by i można ale dołożyć dziecku jeszcze worek (dzisiaj plecak
ważył 3,8 kg a dziecko niespełna 30) i mus myślenia co by gdzieś nie
zostawić ?;)
uczy się w różnych salach więc praktycznie co lekcja trzeba by worek nosić.
Odpada.Trudno.
p.

19. Data: 2010-09-03 12:35:04

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jana" <j...@g...pl> napisał

> Czy regulują to jakieś lokalne kuratoryjne przepisy czy lokalna tradycja?
> Jak jest w Waszych lub Wam znanych regionach?

Trójmiasto (podstawówka, gimnazjum) obowiązkowa zmiana obuwia, ale ja i tak
każę dzieciakom postępować zgodnie ze zdrowym rozsądkiem, czyli wczesną
jesienią, późną wiosną chodzą w tych samych butach na dworze i w szkole.
Zimą zmieniają.
Ale np. ja w ogólniaku (przełom 80/90) nie zmieniałam obuwia i wtedy to
było normą.
Swoją drogą mój młodszy po miesiącu używania trampek w szkole (tylko w
szkole), ma je tak koszmarnie brudne, że zastanawiam się, jaki właściwie
sens ma ta zmiana obuwia, skoro w szkole jest syf.

Pozdrawiam
JW

20. Data: 2010-09-03 12:35:55

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości

> Przecież koszmarnie niszczą się nawet te nowoczesne wykładziny super
> hiper szkolne....
> No i oczywiscie zdrowiej jest przebierać buty,

A nauczyciele zmieniają? :)
I pozostała kadra?

Pozdrawiam
JW

Dwulatek i prawdopodobna śmierć matki
Zapraszamy do liceów dla dorosłych dla zapracowanych. Wspomaganie kształceniem na odległość. http://www.mlo.profesorn et.pl Istniejemy 10 lat. Uczą się u nas Polacy pracujący w różnych krajach.
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
Kto krzywdzi dzieci?
Pyskowanie