Ogródki działkowe zaczynają znikać z mapy Warszawy

1. Data: 2004-12-20 21:45:00

Temat: Ogródki działkowe zaczynają znikać z mapy Warszawy
Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Temat listu to podtytuł artykułu z Rzeczypospolitej z poniedziałku 20
grudnia 2004.
http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_041220
/warszawa_a_1.html
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.

2. Data: 2004-12-23 12:31:14

Od: "JoShi" <s...@A...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem potrzeby ludzi, ktorzy chca posiadac ogrodki dzialkowe. Tez pewno
bym chciala, na ich miejscu. Tylko, ze ogrodki, ktore kiedys byly na
obrzezach miasta teraz sa w samym srodku. Moze to i sa zielone pluca
Warszawy, ale ja naprzyklad boje sie wieczorem przechodzic w takich
okolicach, bo to duze, nieoswietlone i nieprzyjemne tereny. Mysle, ze
powinny byc na przyklad przeniesione. Wiem, ze niektorzy maja je ladnie
zagospodarowane, roslinki drzewka i jest to dla nich klopot...

3. Data: 2004-12-23 13:58:58

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli będą znikać i zamieniac się w ogólnodostępne tereny zieleni - jak w
okolicach Dworca Wawa Zachodnia to jestem za.
Ogródki działkowe przy Zachodnim to było bardzo niebezpieczne ( napady,
gwałty) i potwornie brzydkie miejsce - zarosnięte niezadbanymi roślinami
działeczki były ogrodzone starą siatką, drutem, szmatą, kawałkiem deski
przybitym do kawałka zardzewiałej blachy z domkami-norami z tektury i dykty
Teraz jest skwer - park, z terenu mogą korzystać nie tylko własciciele działek
( były ich może ze 100 - 200) ale każdy

Pozdrawiam
Jack

4. Data: 2004-12-23 18:29:32

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoShi" <s...@A...fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Warszawy, ale ja naprzyklad boje sie wieczorem przechodzic w takich
> okolicach, bo to duze, nieoswietlone i nieprzyjemne tereny.

Masz rację. Zapach jaśminu, roż i innych wonnych kwiatów jest zabójczy.
Faktycznie to wyjątkowo nieprzyjemne tereny

> Mysle, ze
> powinny byc na przyklad przeniesione. Wiem, ze
> niektorzy maja je ladnie
> zagospodarowane, roslinki drzewka i jest to dla nich klopot...

Dla Ciebie ten kłopot jest zdecydowanie za wielki, ale ich kłopot zostaw im
samym a Ty, tymczasem zrób przysługę policjantom.
:-(

skryba

5. Data: 2004-12-23 18:30:48

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
dykty
> Teraz jest skwer - park, z terenu mogą korzystać nie tylko własciciele

A Ty sam korzystasz?

Pozdrawiam
skryba

6. Data: 2004-12-27 13:12:41

Od: "JoShi" <s...@A...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
im
> samym a Ty, tymczasem zrób przysługę policjantom.

Twoj nick wskazywalby na to iz umiesz sie wyslowic na pismie. szkoda ze w
dyskusji nie uzywasz zadnych argumentow a stosujesz jedynie metode przez
zakrzyczenie.

7. Data: 2004-12-27 17:53:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cqedt7$t5h$1@h1.uw.edu.pl JoShi
<s...@A...fuw.edu.pl> napisał(a):

> [...]
> przechodzic w takich okolicach, bo to duze, nieoswietlone i
> nieprzyjemne tereny. Mysle, ze powinny byc na przyklad przeniesione.

Hejka. Ja mam podobne odczucia, gdy chodzi o cmentarze.
Pozdrawiam eliminacyjnie Ja...cki

8. Data: 2004-12-27 19:37:45

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Masz rację. Zapach jaśminu, roż i innych wonnych kwiatów jest zabójczy.
> Faktycznie to wyjątkowo nieprzyjemne tereny

ja tez boję się przechodzić wieczorem koło ogródków działkowych, zwłascza o
tej porze roku, może by je zamykać ??

> Dla Ciebie ten kłopot jest zdecydowanie za wielki, ale ich kłopot zostaw
im
> samym a Ty, tymczasem zrób przysługę policjantom.
> :-(

nie rozumiem :(
jaką przysługę masz na myśli ?

pozdr
Ania

9. Data: 2004-12-27 21:03:55

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ja mam podobne odczucia, gdy chodzi o cmentarze.
> Pozdrawiam eliminacyjnie Ja...cki

Mam taki nieśmiały oszczędnościowy pomysł-może taniej i łatwiej
będzie, wszystkie osoby które boją się chodzić koło ogródków i dążą
do ich likwidacji, izolować w całkowicie bezpiecznych miejscach?
Dla ich dobra oczywiście.
Pozdrawiam likwidatorów. Mirzan

10. Data: 2004-12-27 21:51:55

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusji nie uzywasz zadnych argumentow a stosujesz jedynie metode przez

Krzyk wyrażany jest poprzez używanie dużych liter. Ja takowych nie użyłem.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

Zawilec gajowy
Bambus w domu - problem z zimowaniem
Choinka w pojemniku ?
ręka do kwiatów
Re: ale plama -przepraszam wszystkich którzy to próbowali przeczytać w 1 wersji