Ogrodnictwo jest sarmackie

11. Data: 2002-02-05 21:21:22

Temat: Re: Ogrodnictwo jest sarmackie
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

...]
> Dwoch w moim zyciu osobistym bylo ulubionych historykow - jeden to prof
> Wladyslaw Serczyk - boski gawedziasz, cudowny erudyta, ktory na pewno
> wiedzialby o tym wybijaniu zebow. Ale profesor wyjechal z Krakowa wiele
lat
> temu do Bialegostoku a ja stracilem uroczego kompana do radiowych
pogaduszek
> przez wszystkie Cztery Pory Roku.
Wladyslaw Andrzej Serczyk - Profesor historii zajmujacy sie glownie
dziejami Ukrainy, stosunkow polsko-ukrainskich a takze dziejami Rosji. Toż
to profesor UW.
O nim mówisz?
Ja też mógłbym wymienić WIELKIE nazwiska u których zdawałem egzaminy.
Szczególnie pamięta się ten pierwszy egzamin na studiach. Skoro dostało
się 5.
Ach, łezka się mi w oku zakręciła.

> Drugi historyk zapalony tez to Edek Miszczak, ten
> zas kariere dyrektorska robi i predzej pamieta nazwiska
> wszystkich Wielkich Braci niz dzieje Krzywoustego. Chyba, ze akurat
HISTORIA
> z wybijaniem zebow "URZEKLABY GO" wyjatkowo.
> Uwazam, ze mam piwo u Uty, poniewaz podalem zrodlo - dwoch facetow,
ktorzy
> to wiedza!!!!
Bajasz, jak każdy "Krakus". Proszę o fakty a nie domniemania. ;-)))
pozdr.Jerzy

12. Data: 2002-02-05 21:27:29

Temat: Re: Ogrodnictwo jest sarmackie - jerzemu odpowiedz.
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> dziejami Ukrainy, stosunkow polsko-ukrainskich a takze dziejami Rosji. Toż
> to profesor UW.
> O nim mówisz?
o nim o nim.
Dla mnie,( jak dla mojego nieodzalowanego porucznika z zajec wojskowych ,
ktory mowil - wiecie ja to studiowalem na niejednym ujocie.) Dla mnie
powiadam prof. Sreczyk moze byc nawet z ujotu warszawskiego - ale tak na
prawde to jest z krakowskiego ujotu. Tylko gdzies kolo stanu wojennego
wyniosl sie na daleka bialostocka wies a poniewaz bialostocki ujot jest
filia warszawskiego - stad Twoje UW. Szkoda, ze nie wiem co u niego dzisiaj.

> HISTORIA

> Bajasz, jak każdy "Krakus". Proszę o fakty a nie domniemania. ;-)))
> pozdr.Jerzy
nic nie bajam.

mgr Edward Miszczak zakonczyl ujot krakowski na wydziale historii bodaj w
roku 80 i zartudnil sie w radiu Krakow. Tam obydwaj mielismy radosc pracowac
az do pamietnego roku 1990, kiedy to kol. Tyczynski nas sciagnal do rodzacej
sie stacji radiowej o nazwie Radio Malopolska Fun. Onze historyk Miszczak
zostal szefem anteny a ja szefem promocji. Los nas bolesnie rozdzielil - nas
braci niemal - bo ja poszedlem w swoje biznesy, a kol Miszczak pozostal w
owym RMF-ie.
Los wszakze chcial, ze kol Miszczak nabyty zostal droga kupna przez
M.Waltera i jak widac na obrazkach w telewizorze robi.
Pozwalam sobie wymieniac kol. Miszczaka znazwiska - bo podobnie poslom
parlamentu publiczna jest osoba i nawet milosnicy ogrodow powinni wiedziec
kto on zacz. ....
A poza tym Jerzy mnie spropokowal tym krakowskim bajaniem. Jak jeszcze
powie, zesmy centusie to sie obrusze i nadme jak ropucha.

Wojtek Pa

13. Data: 2002-02-05 22:09:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Szkoda, ze nie wiem co u niego dzisiaj.
A cóż to za problem???

[...]
> Los wszakze chcial, ze kol Miszczak nabyty zostal droga kupna przez
> M.Waltera i jak widac na obrazkach w telewizorze robi.
Szkoda, że nie patrzę w telewizor, może i gęba wydała by mi się znajoma???
Za kogo robi?

> Pozwalam sobie wymieniac kol. Miszczaka znazwiska - bo podobnie poslom
> parlamentu publiczna jest osoba i nawet milosnicy ogrodow powinni
wiedziec
> kto on zacz. ....
;-))) Naprawdę nie wiem? Może lokalnie występuje?

> A poza tym Jerzy mnie spropokowal tym krakowskim bajaniem. Jak jeszcze
> powie, zesmy centusie to sie obrusze i nadme jak ropucha.
A co nie mam racji? Skoro nie to jutro oczekuję na propozycję zatrudnienia
w postaci szefa f"ilii warszawskiej". Oczywiście CV mogę przesłać, tylko
po co. Nie wystarczy rekomendacja tej grupy?
;-)))))))))))))))))))
pozdr. Jerzy

14. Data: 2002-02-05 22:43:23

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak widac na obrazkach w telewizorze robi.
> Szkoda, że nie patrzę w telewizor, może i gęba wydała by mi się znajoma???
> Za kogo robi?
Robi za dyr programowego tvn. mial kiedys znakomity cykl reporazowy - ludzie
w drodze, a tera robi koszmarek pod tytulem urzekla mnie twoja historia.
Gebusie jego urocza zobacz sobie na stronie tvn-u (jak cie ona ciekawi) Ale
jak sie o kims plotkuje, to dobrze wiedziec jak wyglada.

> A co nie mam racji? Skoro nie to jutro oczekuję na propozycję zatrudnienia
> w postaci szefa f"ilii warszawskiej". Oczywiście CV mogę przesłać, tylko
> po co. Nie wystarczy rekomendacja tej grupy?
Rekomendacja TEJ grupy jest CALKOWICIE wystarczajaca. Gdyby tutaj byli zli,
niekompetentni, niemili ludzie, to by im cale ogrody robactwem oblazily.A
tak nie jest.
Jako szefa warszawskiej flii Milosnikow Krakowa ? - zawsze!!!!
A centusiem nie jestem, bo 12 marca 87 roku okolo 14 pozyczylem koledze (po
przeliczeniu ) 12 zl i 40 gr i wcale mu tego ani nie pamietam ani nie
wypominam.

15. Data: 2002-02-05 23:03:25

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
sprobuj: www.leksykony.pl/sredniowiecze/zrod.htm
Choc sa tam tylko fragmenty,przejrzalem i nie znalazlem lania po pyskach, ale
moze pzregapilem

Pozdrawiam
Andrzej

16. Data: 2002-02-06 06:47:55

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> schrieb im Newsbeitrag
> A poza tym Jerzy mnie spropokowal tym krakowskim bajaniem. Jak jeszcze
> powie, zesmy centusie to sie obrusze i nadme jak ropucha.
>
> Wojtek Pa

A drut kto wymyslil?

Irek

17. Data: 2002-02-06 08:51:26

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> schrieb im Newsbeitrag
> jeszcze

> Kolczasty? To akurat wiem, ale ten najzwyklejszy???
Wlasciwie powinienem zapytac, jak doszlo do powstania drutu?

- Ktos wrzucil centa miedzy dwoch Krakowiakow.

Irek

18. Data: 2002-02-06 08:52:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A drut kto wymyslil?

Kolczasty? To akurat wiem, ale ten najzwyklejszy???
To takie pytanie jak i o koło, w stylu:

Dlaczego w Wąchocku rozłożono siatkę pod linią wysokiego napięcia?
- Żeby napięcie nie spadło.

Dlaczego na liniach wysokiego napięcia do Wąchocka druty wymienia się na
drut kolczasty?
- Bo Wąchock leży na górce i po zwykłych prąd się ślizga.

Reszta dowcipów tutaj:
http://www.uq.net.au/~zzbmarce/wachock.htm
pozdr. Jerzy

19. Data: 2002-02-06 09:08:22

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> pyskach, ale
>
> Jak można zapomnieć takie rzeczy?
> Toż to patron mojej szkoły pisał o tym, że "Kto w dni zakazane spożywa
> mięso, straci zęby, nie poprawiony straci głowę".
> Skleroza, to kto ma tego miłorzęba?
> Pozdrawiam Jerzy

Imie i nazwisko patrona.

Irek

20. Data: 2002-02-06 09:15:48

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Toż to patron mojej szkoły pisał o tym, że "Kto w dni zakazane spożywa
mięso, straci zęby, nie poprawiony straci głowę".

Pnacze na ocieniona sciane.
Świerk kanadyjski
róża miniaturowa
Umckaloabo