Ogrodniczki...?

1. Data: 2003-07-24 07:32:30

Temat: Ogrodniczki...?
Od: Rafał <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...

Jak można rozpoznać czy ogrodniczki (z krótkimi nogawkami) są damskie czy
męskie? Czy też jest to raczej rzecz obojętna?
Czy Waszym zdaniem noszenie ogrodniczek przez nas, męskich przedstawicieli
społeczeństwa to coś złego, czy...
Pytam, bo spotkałem się z wieloma przykładami noszenia ogrodniczek przez
kobiety, kobiety w ciąży i już nie wiem co mam myśleć...
Podpowiedzcie :)

Pozdrawiam
Rafał
--

Życie jest jak papier toaletowy...

1. Data: 2003-07-24 07:47:05

Temat: Re: Ogrodniczki...?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> Hej...
>
> Jak można rozpoznać czy ogrodniczki (z krótkimi nogawkami) są damskie czy
> męskie?
Po tym co wystaje z nogawek, jak wlochate to meskie ;-)

> Czy też jest to raczej rzecz obojętna?
> Czy Waszym zdaniem noszenie ogrodniczek przez nas, męskich przedstawicieli
> społeczeństwa to coś złego, czy...
IMHO mezczyzna w krotkich spodenkach poza plaza wyglada nie na miejscu.
Poza tym ogrodniczki sa ubiorem brudno-roboczym, do pracy w biurze sie
nie nadaja, ale seksowny mlodzian w koszulce opietej na bicepsie i
ogrodniczkach moze byc mniamniusny ;-)

> Pytam, bo spotkałem się z wieloma przykładami noszenia ogrodniczek przez
> kobiety, kobiety w ciąży i już nie wiem co mam myśleć...
> Podpowiedzcie :)
A noszenie przez kobiety spodni i koszul tez wzbudza twoje dylematy?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-24 08:02:49

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pytam, bo spotkałem się z wieloma przykładami noszenia ogrodniczek przez
> kobiety, kobiety w ciąży i już nie wiem co mam myśleć...

Nie mam pojecia, jak je odroznic. Powiem tylko, ze ogrodniczki noszone przez
mezczyzn sa wedlug mnie zupelnie w porzadku. Podoba mi sie to :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-24 08:07:12

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Jak można rozpoznać czy ogrodniczki (z krótkimi nogawkami) są damskie czy
>męskie? Czy też jest to raczej rzecz obojętna?

A moze zadaj to pytanie w sklepie ? W H&M widzialam spory wybor ogrodniczek z
jeansu - a slyszalam, ze ta siec juz sie pojawila w PL...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-24 08:19:31

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

po tym na ktora strone zachodzi rozporek i jak sie zapinaja

1. Data: 2003-07-24 08:28:54

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> Czy Waszym zdaniem noszenie ogrodniczek przez nas, męskich przedstawicieli
> społeczeństwa to coś złego, czy...

Ogrodniczki u faceta... - nie widzę przeciwskazań ;) Tylko nie krótkie!!!

1. Data: 2003-07-24 08:44:38

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wróblewski wrote:
> po tym na ktora strone zachodzi rozporek i jak sie zapinaja

W ogrodniczkach nie ma rozporka, a zapinaja sie z boku.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-24 08:47:36

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:
> Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> W moich dwóch parach są! :)))

Rozporki??? 8-0
W ktorym miejscu? bo jakos trudno mi to sobie wyobrazic...

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-24 08:52:16

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> W ogrodniczkach nie ma rozporka, a zapinaja sie z boku.
W moich dwóch parach są! :)))

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-24 09:13:17

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:
> Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> W moich dwóch parach są! :)))
>
> Rozporki??? 8-0
> W ktorym miejscu? bo jakos trudno mi to sobie wyobrazic...
Nooo, w takim zwyczajnym miejscu, jak przy każdych spodniach. :)

Pozdrawiam,
Lady M

Stoisko z kosmetykami Wawa
Witam się :)))