Ogrody botaniczne

11. Data: 2000-03-27 17:33:48

Temat: Odp: Ogrody botaniczne
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata J. <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:PJGD4.3697$a...@n...tpnet.pl...

> No i Powsin pod Warszawą.

Małe sprostowanie.Powsin nie jest pod Wa-wą,tylko w Warszawie.Gmina
Wilanów.
s...@w...com.pl

12. Data: 2000-03-27 19:37:35

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz www.ogrodnik.pl Szykacz - ogrody+botaniczne
Pawel Slomczynski

13. Data: 2000-03-27 19:38:57

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod Przemyslem sa Bolestraszyce
Pawel Slomczynski

14. Data: 2000-03-27 22:19:36

Temat: Re: Ogrody botaniczne
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

+
pozdr jerz
Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8boiav$bqg$...@a...webcorp.com.pl...

15. Data: 2000-03-28 21:04:56

Od: JFK <j...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> wrote, what no "Andrzej Burcek"
<a...@p...wp.pl> has written before:

>Wprawdzie nie ogrod botaniczny, ale palmiarnia w Gliwicach.
:)

>Ogrod botaniczny w Mikolowie? Mozesz podac cos blizszego?

No tak... Mea culpa - jakies chwilo zacmienie albo cos....

Stosowny link:

http://www.gornyslask.pl/ogrod/

Przepraszam za wprowadzenie w blad

--
____________________________J a c e k _K a w a=-=-J F K
"Jestem młody, jestem nikim, będe nikim."

16. Data: 2000-03-28 21:13:31

Od: JFK <j...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach moje]

W takim troche nietypowym miejscu, chcialem podziekowac za pomoc

wiec pozdrawiam i dziekuje :)

--
____________________________J a c e k _K a w a=-=-J F K
ICQ(UIN): 25305495~~~++//~!~~ j...@z...polsl.gliwice.pl

17. Data: 2000-03-29 18:06:20

Od: pluton <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Szukam adresow lub po prostu lokalizacji ogrodow botanicznych na
> terenie Polski.
> Jak na razie ustalilem tylko, ze ogrody botaniczne maja:
> Krakow, Wroclaw, Warszawa, Mikolow, Zabrze, Bydgoszcz, Lodz, Poznan i
> Gołub,

A i owszem, Łódź ma. Suche fakty:
Adres: Krzmieniecka 33/36, tel. (42)633 78 66
Retkińska 39, tel. (42) 688 40 65
Piłsudskiego 61, tel. (42) 674 96 65.

Komentarz:
Krzemieniecka i Retkińska przecinają się, a w 'rogu' ich przecięcia
jest Ogród. Oceniam go na 20 lub więcej hektarów, przepięknie
zagospodarowanych. Okazy roślinne - fantastyczne.
A ile tam cisa !!! Ile wrzosa !. Odwiedziny - konieczne.
Najbliższy znany sąsiad to ZOO ( odległośść 100 m ).
Byłem w Ogrodzie B. w zeszłym roku, w ostatnim dniu otwarcia
( 30 października ) i do dziś nie mogę się zebrać z pytaniami
na grupę, co ja tam właściwie widziałem :-).
A nasion zebrałem ze 2 kilogramy :-)
W tym roku otwarcie 31 marca.
Adres od Retkińskiej to najprawdopodobniej adres giełdy
Ogrodu: ok. 300-500 m2 powierzchni, gdzie można kupić
różne różności ( roślinne ).
Adres na Piłsudskiego ( środek miasta ) nic mi nie mówi.
Imho to jakiś sklepik należący do Ogrodu.

Uwaga: telefony z książki z 1988. Jeżeli komuś zależy - sprawdzę
czy są aktualne.

--
CUL
pluton

18. Data: 2000-03-29 20:05:14

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj byłem w ogrodzie botanicznym w Wrocławiu.
Rok złożenia 1811 r. Bilet ulgowy 3 zł
Wieczór, pogoda fatalna zimno, mżawka .
Na całe 7 hektarów byłem tylko sam . I jeden strażnik. czekał cierpliwe az
skończyłem przegląd .
Jest tam ponad 10 000 rozmaitych roslin. Gratulacje dla dyr. Nowaka
Ale jest trochę nowości też jest ...
Polecam arboreta :
Ladek Zdrój oraz Lipno koło Niemodlina woj.Opolskie.

19. Data: 2000-03-29 20:22:32

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj byłem w ogrodzie botanicznym w Wrocławiu.
> Rok złożenia 1811 r. Bilet ulgowy 3 zł
dla kogo?
Nie wyglądasz ani na emeryta, ani zbowidowca, ani ucznia?
Dobrze, że robimy nasadzenia, może warto je zgrać z fotkami?

Reszta w porzadku, pozdr jerz.

20. Data: 2000-03-30 07:49:41

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na Pilsudskiego jest Palmiarnia. Pluton wstydz sie nie byles tam?? Musisz
koniecznie sie wybrac. To jest tuz przy filmowce, w parku. Niedawno byla
robiona przebudowa, nie jestem pewien, czy trwa nadal.
Gielda jest od strony Retkinskiej, z tym, ze teraz Ogrod wydzierzawil ten
teren firmie spod Lodzi i bedzie tam normalne centrum ogrodnicze. Wejscie
jest tuz przy Konstantynowskiej, rog Krzemienieckiej.
Mnie osobiscie ujely stoly piknickowe. Mozna sobie wziac kosz zarcia,
gromadke dzieci i... do ogrodu.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

pytanie o ciecie moreli
Róże
Szczepienie
NEWS SERVER
PYTANIE- czy jest jakis sposob na zlodziei iglakow na dzialkach