"Ogrody" potrzebny adres www

1. Data: 2003-01-03 10:14:07

Temat: "Ogrody" potrzebny adres www
Od: "ESKULAP" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W grudniowym numerze "Ogrodów", była reklama dwóch firm które rozprowadzają
styropianowe osłony do przerembli. Jeśli ktoś ma pod ręka to proszę mi podąć
adresy www. Pozdrawiam Darek

2. Data: 2003-01-03 19:47:20

Temat: Re: "Ogrody" potrzebny adres www
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-01-04 07:44:24

Od: "ESKULAP" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No tak ale staw mam od roku. Roślin tam jeszcze niewiele. Więc na
fotosyntezę za bardzo liczyć nie mogę, a rybek trochę jest :-( . Fakt że
miejscami staw ma ok. 1,8 m głębokości i 50 m kw powierzchni. Kuje co parę
dni przeręble ale ile można i podobno dla ryb rąbanie lodu też nie jest
zdrowe. Cholera, żeby 3 km od morza taki mróz trzymał ! Dzięki za rady
Pozdrawiam
Darek

4. Data: 2003-01-04 10:51:01

Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> zdrowe. Cholera, żeby 3 km od morza taki mróz trzymał ! Dzięki za

Jak juz Tadeusz wyjaśnił, przeręble nic nie dają. Ja też namietnie
kułem dziury w lodzie, aż kiedyś, juz pare lat temu stwierdziłem, że
moje w pocie czoła wykute przeręble po kwadransie były pokryte
cieniutką warstwą lodu. Od tego czasu nie robię nic i..nic złego się
nie dzieje. Dbam tylko o to, aby nie było zbyt wielu ryb. Na koniec
mam dla Ciebie dwie wiadomości; dobrą i złą. Ta dobra, to że karasie
na pewno przeżyją. Ta zła dotyczy innych gatunków.

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

5. Data: 2003-01-04 11:34:52

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ESKULAP <e...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> [...]
> dni przeręble ale ile można i podobno dla ryb rąbanie lodu też nie jest

Zamiast kuć, stawiaj duży garnek albo wiadro z gorącą wodą. Oczywiście
wiadro zabezpiecz sznurkiem przed zatopieniem, bo garnek po przetopieniu
lodu zatrzyma się na rączkach. Ten sposób nie wymaga użycia siły i ryby się
nie ogłuszają.
Pozdrawiam - Jagoda

7. Data: 2003-01-04 12:54:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-01-04 12:54:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> mam dla Ciebie dwie wiadomości; dobrą i złą. Ta dobra, to że karasie
> na pewno przeżyją. Ta zła dotyczy innych gatunków.
> [...]
nie tylko karas
w grupie o niewielkich
najmniejszych wymaganiach tlenowych (4-7 mg o2/dm3)
sa jeszcze leszcze
karpie
sumy
liny
a nawet jazie ( w oczkach zwanymi orfami)
:)

8. Data: 2003-01-04 13:29:53

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dni przeręble ale ile można i podobno dla ryb rąbanie lodu też nie jest
> zdrowe. Cholera, żeby 3 km od morza taki mróz trzymał ! Dzięki za rady

gdzie mrozy trzymają przez kilka miesięcy.
Wszystkie gatunki ryb przeżyją.Jeżeli wiosną wypłyną
brzuchami do góry,to wyłącznie przez ten "rąbany" hałas.
Teraz niech odpoczywają w spokoju.
pozdrawia boletus

9. Data: 2003-01-04 13:34:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:av6gli$i7s$1@news.tpi.pl Jagoda <b...@g...pl>
napisał(a):

> [...]
> wiadro zabezpiecz sznurkiem przed zatopieniem, bo garnek po przetopieniu
> lodu zatrzyma się na rączkach. Ten sposób nie wymaga użycia siły i ryby

Hejka. A do garnka włożyć grzałkę i podłaczyć ją do prądu:-)
A czy włożenie do przerębla snopka ze słomy zbożowej czy trzciny nie pomaga?
Słyszałem gdzieś o takim sposobie przeciwdziałania przydusze.
Pozdrawiam snieżnie Ja...cki

10. Data: 2003-01-04 15:06:31

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:>

> Hejka. A do garnka włożyć grzałkę i podłaczyć ją do prądu:-)

To po co do garnka ? (:-)) Ja mam grałkę pływającą (już 5 lat), która
utrzymuje przerębel przez całą zimę. Wybieram trochę wody spod lodu żeby
powstała poduszka powietrzna i wtedy rybkom nic nie grozi. Oczywiście jeżeli
jest odpowiednia wielkośc i głębokość oczka . Ja w tym roku zabrałam rybki
do domu, bo przez uszkodzoną folię uchodzi woda. Czeka mnie remont.
Jeśli masz ogrodzoną działkę i prąd, to nie ma nic lepszego od grzałki.

> A czy włożenie do przerębla snopka ze słomy zbożowej czy trzciny nie
pomaga?
> Słyszałem gdzieś o takim sposobie przeciwdziałania przydusze.

Moja znajoma od kilku lat zatapia tylko kostkę słomy i jej rybki to
wytrzymują. Oczko jej ma 140 cm głębokości.

Pozdrawiam - Jagoda

przepis
Towarzystwo Milosnikow Starych Jablonek
pytanie nasienne jest i pomidorowe