Ogrodzenie

1. Data: 2001-02-17 14:12:20

Temat: Ogrodzenie
Od: "Daro2" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich miłośników ogrodów.
Niedawno kupiliśmy z żoną działke 14 arową , jesteśmy na etapie
budowy ogrodzenia. Problem w tym że nigdzie nie mogę znaleźć
literatury na tematy związane z budową.
Chodzi mi o książki opisujące krok po kroku jak wykonać takie
ogrodzenie.
W księgarniach niestety nie znalazłem żadnego tytułu.
Ogrodzenie będzie tradycyjne z siatki powlekanej i kątownika
na wysokość 150 cm.
Może ktoś z państwa posiada taką literature na zbyciu , chętnie kupie.
Pytanie drugie dotyczy trawy, działka jest zaorana i będzie
przytgotowana
do zasiania trawy pytanie dotyczy jaki ma być gatunek, chciałbym mieć
ładną
trawe jak w ogrodach angielskich poprostu super , słyszałem że trzeba
kupować
kilka gatunków a potem je mieszać?
Przypominam że nigdy nie miałem do czynienia z ogrodnictwem i jestem
zielony
na takie tematy , myślę że ktoś z szanownych grupowiczów odpisze
pozdrawiam

Danuta Darek
B-B
d...@p...com

2. Data: 2001-02-17 15:40:46

Temat: Re: Ogrodzenie
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

O zakladaniu trawnika mozesz przeczytac na stronie naszej grupy
http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2001-02-17 17:48:46

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, że chcecie budować samodzielnie - bo zawsze mozna zatrudnić
specjalistow. W zeszlym roku robilismy ogrodzenie (tez samodzielnie) takie
jak opisujesz tyle, że ze słupkami.
Literatury nie znalazlem zadnej ale troche pytalismy (np sasiadow,
producentow siatki), trochę podpatrywaliśmy u innych, a troche wymyslilismy
sami. Ogrodzenie stanęło i oczywiście nie jest idealnie. Jak Was interesują
niefachowe porady i relacja z błędów jakie można popełnić, to dajcie znać.

Pozdrawiam
Bogusław B

Użytkownik Daro2 <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:96m0uu$92o$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-02-19 08:24:49

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o książki opisujące krok po kroku jak wykonać takie
> ogrodzenie.

Ja skorzystałem z dość dokładnego przewodnika firmy Bekeart, np.:
http://www.bekaert.com/mp/Other-Eng/n_fr_tuin.htm
(który oczywiście dotyczy wyrobów tej firmy). Przyjemny montaż, wygląda
porządnie. W sklepach, które sprzedają ich siatki można znaleźć również werję
polskojęzyczną.

5. Data: 2001-02-19 17:36:04

Temat: Re: Ogrodzenie łatwo usuwalne
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję też przemyśleć czy rzeczywiście siatka - właśnie dzwonił do mnie
sąsiad że ukradziono nam paręnaście metrów (pewnie więcej nie zdążyli).
Jestem dość przygnębiony i nie chce mi się nawet myślec o naprawianiu.
Zastanawiam się jak to zrobić żeby bylo tam milo ale żeby nic tam nie mieć.
Pewnie sie nie da!
A w szopie to jakas pulapke na szpunka zamontuję.
No moze mi ulżylo trochę - i pewnie zapomnę niedługo ze trzeba dwa razy
pomysleć.
Zatroskany
Boguś

6. Data: 2001-02-20 06:41:07

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Bogus=B3aw?= Bielawski napisał(a):

> A w szopie to jakas pulapke na szpunka zamontuję.

Co to jest szpunk??? :-)))))
Czy aby polować na szpunki trzeba nalezec do koła łowieckiego? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

7. Data: 2001-02-20 07:33:16

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radze poszperac w dodatku do Gazety Wyborczej pn.Dom (www.gazeta.pl). Ja
korzystalem z tych porad przy budowie mojego ogrodzenia (glebokosc wkopania,
rodzaj betonu, zabezpieczenia antykorozyjne, naciagi itd).
Pozdrawiam
Grzegorz

8. Data: 2001-02-20 10:44:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> Co to jest szpunk??? :-)))))

Właśnie, też chciałąm zapytać:-)
Na razie wiem tylko, że nie jest to odmiana winorośli;)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2001-02-20 12:15:58

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie, też chciałšm zapytać:-)
> Na razie wiem tylko, że nie jest to odmiana winorośli;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

A licho wie! :-)
Ale pułapki na winorosla to nadmierny surrealizm.
To raczej coś żywego. Może szerszeń??? W szopach lubiš się zalęgać. :-)
Ale podejrzewam, że to raczej to jakieś zwierzštko łowne. Futerkowe?????
:-)
A może na mięsko?

Nudno jest, do wiosennej roboty jeszcze trochę więc pobawmy się.
Spróbujmy wykombinować co to jest SZPUNK! ???? I jakie ma cechy? :-)))))

A Bogusław niech się nie wychyla z prawidłowš odpowiedziš do 28 lutego.
Wtedy dopiero wyjawi tajemnicę! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

10. Data: 2001-02-20 12:31:00

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> A licho wie! :-)

Jak to "licho wie"?! Jak Ty pytasz co to jest szpunk to wszyscy mysla,
ze to na pewno nie jest winorosl bo bys nie pytal. Tak ja myslalem i tak
zapewne myslala Basia. A Ty teraz: "licho wie". Nie wiem co teraz o
Tobie myslec.

Pozdrawiam serdecznie - lekko zdezorientowany
Krzysiek Koterba ;-)

zmielone galezie krzakow lisciastych na sciolke?
Co sie ma udac a co nie musi?
zwierzęta do oczek wodnych
zapraszam do obejrzenia ...
e-kartki + bannery ogrodnicze