Oj Pole...

261. Data: 2011-06-15 09:56:10

Temat: Re: Oj Pole...
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
news:456e6d8a-0535-46f5-a925-fc8cd5590d72@g16g2000yq
g.googlegroups.com...

> Moim zdaniem, kazdy ma jakis swoj pieprz.
> Jednym on smakuje - innych szczypie.
> Po prostu.

Wszyscy jestesmy zlodziejami?

> No ale Chiron tak widzi swiat.
> Na niebiesko, przyjmijmy.
>
> Czemu mamy mu tego zabronic?

Ktos mu broni?

> My, ktorzy widzimy swiat zielonym?

Znaczy sie totalny relatywizm?

> Czy niebieski swiat Chirona sprawia klopot
> komukolwiek poza nim samym?

Ale wiesz, ze klamstwo obiegnie ziemie, nim prawda zalozy buty?

262. Data: 2011-06-15 09:59:33

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 11:56, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> Ale wiesz, ze klamstwo obiegnie ziemie, nim prawda zalozy buty?

Wiem.
W dodatku, znajdzie mnostwo kumpli,
sobie podobnych.

Ide zakladac buty.
Do zobaczenia.

263. Data: 2011-06-15 09:59:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
5g2000vbb.googlegroups.com...

================

> Tak, juz znikam.
>
> Wybacz, zapomnialam, ze dla Chirona
> WSZYSTKO jest przeciwko niemu.
> Nie WSZYSTKO. Samo to świadczy o Twojej manipulacji- przecież nic takiego
> nie napisałem. Pococito? Po prostu- tego nie rób- i już. Co w zamian?
> PRAWDA, Droga Hanko. A że może i czasem Ci się nie podoba? No cóż-
> przynajmniej wiesz, co masz zrobić- zamiast oczywiście zakłamywania.
> Kibicuję Ci- z nadzieją, że może Ci się uda. Powodzenia!

Debilu - Hanka stanela w Twojej obronie. Ale w sumie dobrze sie stalo, ze
zareagowales teraz tak jak zareagowales. Widac teraz wyraznie jakie
kompleksy musza Cie zzerac, skoro wszystko bierzesz przeciw sobie.

264. Data: 2011-06-15 10:06:21

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
c.googlegroups.com...

> Wiem.
> W dodatku, znajdzie mnostwo kumpli,
> sobie podobnych.
>
> Ide zakladac buty.
> Do zobaczenia.

Jednego nie rozumiem.
Czemu sie wkurzacie, zamiast obserwowac tak pasjonujacy egzemplarz?
Przeciez on w zaden sposób nie zagraza, ani nie ma wplywu na zadne wasze
sprawy.

MK, podgladajaca od czasu do czasu z boku.

265. Data: 2011-06-15 10:11:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

================

> [...]
> przynajmniej wiesz, co masz zrobić- zamiast oczywiście zakłamywania.
> Kibicuję Ci- z nadzieją, że może Ci się uda. Powodzenia!

Czasami mam wrażenie, że Wam obojgu Prawda, Prostota i Miłość aż z uszu
paruje, jak do siebie piszecie.
Po co udawać jakąś poprawność i przyzwoite stosunki, skoro ich nie ma
nie było
ok

i nie będzie?
Tego nie wiesz. Ja- jestem optymistą. Choć oczywiście nic na siłę- potrzebna
jest wola dwustronna.
--

Paulinka

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

266. Data: 2011-06-15 10:12:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
9g2000vbi.googlegroups.com...

On 15 Cze, 11:50, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> PRAWDA, Droga Hanko. A ze moze i czasem Ci sie nie podobac?

PRAWDA, Drogi Chironie, to nie podoba sie Tobie.
Ale to juz nie moj problem na szczescie.
=================
Oczywiście, Haneczka jak zwykle ma 100% racji. Idź już założyć te buciki,
ucieleśniona prawdo:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

267. Data: 2011-06-15 10:14:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 12:06, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Jednego nie rozumiem.
> Czemu sie wkurzacie,

Zebys miala co podgladac, z boku,
od czasu do czasu.

:)

268. Data: 2011-06-15 10:14:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

> [...]

sprawy.

MK, podgladajaca od czasu do czasu z boku.

Heh, jeśli się trzymać tego, co napisaliście- To_ja_nie_znalazłem_kumpli.
Tym bardziej ich mnóstwa. A tu proszę: Ghost, kiwiko, Hanka, Vilar. Same
tuzy psp. Też zakładasz buciki?
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

269. Data: 2011-06-15 10:21:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
l.googlegroups.com...

> Zebys miala co podgladac, z boku,
> od czasu do czasu.
>
> :)

Aaaa, to wielkie dzieki :-), MK

270. Data: 2011-06-15 10:24:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tym bardziej ich mnóstwa. A tu proszę: Ghost, kiwiko, Hanka, Vilar. Same

Tuzy?
mam lecieć po Laboutina, czy wystarczą japonki od Clarksa?

PS. Ale ostrzegam Laboutina sam sobie będziesz nosić.

Vilar, bardzo zainteresowana wyczynami Chirka na 15cm szpilkach.

Chirek, Ty się ciesz, że jesteś inny/oryginalny/masz wszystko w nosie.
Naprawdę.

Merlot czy Kadarka
Umówmy się na związek...
Re: Urojeniowa interpretacja pewnych faktów...
bzykanko czy pacierz
e-coli a przesady