Oj Pole...

401. Data: 2011-06-15 19:46:32

Temat: Re: Oj Pole...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2011 21:41:12 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-06-15 21:10, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> To zależy tylko od ich subiektywnego postrzegania - nie wiesz?

Oczywiscie - dlatego jeśli ktoś ma zaburzone, powinien się poradzić.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

402. Data: 2011-06-15 19:46:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No wiesz, w szpilkach raczej nie chodzi się z odkrytym dyferencjałem. Same
> damskie nogi w nich dostatecznie na panów działają, więcej nie trzeba. No
> ale skoro już płaskie buty, to coś w zamian dać trzeba, jak widać na
> zdjęciu ;-PPP

Ojtam, ojtam.
Wróćmy do początku tej rozmowy. Mają zgrabne nogi? Mają. Mają płaskie
buty? Mają.

--

Paulinka

403. Data: 2011-06-15 19:48:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2011 21:42:35 +0200, Paulinka napisał(a):

> Dobre ;-)

> No to jeśli sprawa rzeczywiście wygląda tak, jak ją opisujesz, to głową
> muru nie przebijesz.
> Niemniej może niekoniecznie Tobie chcą coś udowadniać, a sami sobie
> jakoś w ten sposób łatają inne niedostatki. Trudno wyrokować. Nie znam
> tych ludzi.
> BTW masz taką manierę w opisywaniu rzeczywistości, która Cię otacza, że
> potrzeba nastu postów, żeby dokopać się u Ciebie tych prawdziwych intencji.

Bo nie da się w krótkim tekście opowiedzieć wszystkiego.

404. Data: 2011-06-15 19:49:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> obserwacji (Niemcy lata 80) a także z obserwacji moich znajomych. W
> Niemczech z ludźmi w wieku 20- 30 lat mogłem porozmawiać o dziewczynach,
> piłce nożnej i piwie. O historii czy poezji na ogół bladofiołkowego pojęcia
> nie mieli. Mimo średniego wykształcenia.
> "
> Sam napisałem, że "bardzo uogólniam". Ciekawi mnie, co tak bardzo Cię
> poruszyło? Tak naprawdę? Ani nie sugeruję nawet, że piszę jakieś prawdy
> objawione. Podkreślam, że wyrażam swoją opinię. To właśnie tu robimy:
> wyrażamy swoje opinie, powtarzamy czyjeś. Wątek z aktorami był podobny,

Nawiasem pisząc zbyt często Ci się to zdarza.
Chyba, że też uważasz, że każdy pijak to złodziej, a wszystkie Ryśki to
porządne chłopy.

--

Paulinka

405. Data: 2011-06-15 19:50:42

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-15 21:31, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
> Dnia 2011-06-15 09:41, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
net...

=========================

> [...]
> żyją brązy i beże. Fast- food, żeby klient szybko zamówił i jeszcze
> szybciej wyszedł- najlepiej na zewnątrz- królują jaskrawe barwy,
> szczególnie kontrasty takie jak połączenie niebieskiego z czerwonym.
> Całkiem sporo by na temat takiej rodziny, jak opisywała Ixi, tego, co
> się u nich dzieje, ich problemów- mógłby powiedzieć spec od feng- shui.
> Oczywiście wziąłby jeszcze pod uwagę całe mnóstwo innych czynników-
> jednak kolory były by jednym z ważniejszych. Ja z całą pewnością na
> podstawie li tylko tego opisu nie zdecydował bym się na jakieś

Mandala to jednak nie to samo, co ściany w domu. Gdzie jeszcze jakieś
stoją graty. Gdzie obraz po babci i stare książki taty.
W knajpach jakoś beże znikają... fascynujące... ciekawe dlaczego...

Qra
--
szara mysza

406. Data: 2011-06-15 19:51:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

Ikselka pisze:

> [...]
> zdjęciu ;-PPP

Ojtam, ojtam.
Wróćmy do początku tej rozmowy. Mają zgrabne nogi? Mają. Mają płaskie

=============
No ale jednak takie zgrabne, długie nogi, w wysokich szpilach,
pończoszki...No i oczywiście żeby taka dziewczyna potrafiła w tym chodzić, a
nie męczyła się i kwękała.
:-)

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

407. Data: 2011-06-15 19:55:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

=============
> No ale jednak takie zgrabne, długie nogi, w wysokich szpilach,
> pończoszki...No i oczywiście żeby taka dziewczyna potrafiła w tym chodzić,
> a nie męczyła się i kwękała.
> :-)

Sliniaczek se zaloz.

408. Data: 2011-06-15 19:57:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Wed, 15 Jun 2011 21:31:36 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> by jednym z ważniejszych. Ja z całą pewnością na podstawie li tylko tego
> opisu nie zdecydował bym się na jakieś ogólniejsze wnioski. Mało danych.

Dlatego ja, znając tę rodzinę, w powiązaniu z kolorami, wnioskuję co
nastąpiło.
Miałem napisać, jak oglądaliśmy z żoną obrazy namalowane przez dzieci z
sierocińca i jak nam się ukazała pewna historia dziecka- najpierw na
obrazku, a później- ta sama od wychowawcy...ale obawiam się, że kilka osób
stąd mogło by się poczuć poirytowane, więc czasem wolę po prostu czegoś nie
napisać :-(.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

409. Data: 2011-06-15 19:59:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============
> No ale jednak takie zgrabne, długie nogi, w wysokich szpilach,
> pończoszki...No i oczywiście żeby taka dziewczyna potrafiła w tym
> chodzić, a nie męczyła się i kwękała.
> :-)

Bierz Chiron i zakładaj, pochodź sobie ze 3h po domu na 10 cm obcasie, a
potem ściągnij to ustrojstwo i ciesz się, że dobry Bóg Cię stworzył
mężczyzną. Powaga :)

--

Paulinka

410. Data: 2011-06-15 19:59:52

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-15 21:46, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Kto decyduje o zaburzeniu?

Qra
--
za

Merlot czy Kadarka
Umówmy się na związek...
Re: Urojeniowa interpretacja pewnych faktów...
bzykanko czy pacierz
e-coli a przesady