Wszystkim "Matkom Polkom" na Walentynki

371. Data: 2011-02-15 13:06:13

Temat: Re: Ojcom marnotrawnym na Walentynki
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
news:ijdsh2$b1h$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Moment, różne są kobietki.
> Są też takie, z którymi idzie się dogadać. Np. Vilary :-P
>
> MK

Nie mówiem o dyszkutantkach... :-))))))

372. Data: 2011-02-15 13:06:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja wiem? To zależy, czy masz siłę i ochotę na solidne zażenowanie.
>
> Ewa

No właśnie telewizyjne zajawki odbierałam jako solidne źródło totalnej
tandety i dlatego jakoś mnie nie ciągnęło. Ale może lekko się przymuszę.

MK

373. Data: 2011-02-15 13:07:49

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Moment, różne są kobietki.
> Są też takie, z którymi idzie się dogadać. Np. Vilary :-P

Niektóre potrafią skutecznie skrywać modliszkę w sobie...
Zapewne na lepsze dla modliszki czasy.

374. Data: 2011-02-15 13:10:31

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Hmm, czyli co?
> Warto obejrzeć?

A wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Qra

375. Data: 2011-02-15 13:12:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:
>
> A wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
>
> Qra

W pożądanie od pierwszego wejrzenia.... owszem :-)
Ale żeby zaraz nazywać to miłością........

MK

376. Data: 2011-02-15 13:12:50

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę vonBraun wylazło do ludzi i marudzi:

rling-i-lowe-ju-czyl
>>> i-jak-polka-pokochala-egipcj,2,4165880,wiadomosc.htm

> Może inne nie maja po co tam jechać, wśród moich stereotypów na temat
> arabów jest i taki, że preferują tą karnację jako "egzotyczną" ;-)

To by tłumaczyło, dlaczego faceci nie mieli brania. Skarpetki były za mało
białe.

Qra

377. Data: 2011-02-15 13:14:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niektóre potrafią skutecznie skrywać modliszkę w sobie...
> Zapewne na lepsze dla modliszki czasy.

Panslo, bycie łagodną owieczką bez solidnych zębów i pazurów oznacza jedno:
"golono, strzyżono".
A ich posiadanie (i nie używanie z błahego powodu) zapewnia równowagę.

Więc...

wejście na wojenną ścieżkę oznacza uruchomienie tych narzędzi, prawda?

Ale wydaje mi się, że, jak zawsze, ważne jest zachowanie zdrowego rozsądku.

MK

378. Data: 2011-02-15 13:15:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko takie to pewnie zatrzymują się na długo jeszcze przed
> 1-szym "bum".
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

Różnie bywa, sam wiesz.
Każdemu zdarza się ostro przyszarżować.

MK

379. Data: 2011-02-15 13:21:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

O nie.
Najbardziej szarżują kobiety z "idealnych" rodzin...
swoich matek.
Taka nie ma odniesienia do tego co robi, bo jej matka
robiła to samo i wyszło z tego "samo dobro".
Są w tym niereformowalne IMHO.

Tylko jak się patrzy z boku jak traktowany jest ojciec
w takiej "rodzinie teściowej", to... czasem żal d*ę ściska.
Powaga.

--
CB

380. Data: 2011-02-15 13:30:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> No właśnie telewizyjne zajawki odbierałam jako solidne źródło totalnej
> tandety i dlatego jakoś mnie nie ciągnęło. Ale może lekko się przymuszę.

Warto jako nauke, jak bardzo ludzie potrafia oklamywac sami siebie z jednej
strony (chocby po to by samemu tego nie robic), a z drugiej jak bardzo
"nalezy mi sie" rozmija sie z rzeczywistoscia (tu kolesie z polski).

Jakie to smutne '' miłość''.
Nawiedzony internet, grożą nam egzorcyzmy.
Trójca Święta Psyche
Jak katolicy w imię Boże, dokonują miłowania bliźniego.
Anhedonia