Okrywanie roslin - temat nocny.

31. Data: 2003-02-02 21:18:35

Temat: RE: Okrywanie roslin - temat nocny.
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Dziadek
> Mam zniknąć z grupy? Głupot nie piszę, nikogo nie
> obrażam, w
> czym masz problem? Ale i tak pozdrawiam ciepło - Dziadek

Każda osoba na grupie wnosi coś nowego i odkrywczego, Ty się Dziadek nie
kryguj,
walcz swoją wiedzą, tego nie da sie pokonać :-)
Powodzenia, Bogusław Radzimierski.

32. Data: 2003-02-03 08:29:53

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Jan 2003, Jerzy Nowak wrote:

> Oj Dziadek, wprawdzie to nasz pierwszy kontakt (ale ja już tak mam chyba na
> tej grupie zapisane) ale proszę luknij do archiwum, tam już było na ten temat.
> I to wypowiadały się tuzy tej grupy.
> ;-)
> Jeśli mnie pamięć nie myli ;-))) to było w zeszłym, tfuj, nie w 2001 roku.
> pozdr. Jerzy

Cala Polska przeprasza za Jerzego.

Pozdr.

D.P.

33. Data: 2003-02-03 09:08:49

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in

> Tak też i zrobiłem ale Dziadkowe siwe (czytaj łyse) włosy stają dęba jak
> ktoś na niego wyskakuje. Taki już strachliwy Dziadek jestem.

Ja tam nie chce sie czepiac i wogole, ale kiedys mnie uczyli, ze jezenie
wlosow na karku i okolicach to wcale nie swiadczy o strachliwosci, a wrecz
przeciwnie. Nawet jesli sa siwe (czytaj lyse :-)))
Wszystkie naczelne tak maja, wiec dlaczego Dziadki nie? :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz., z sympatia do najezonego Dziadka :-)

34. Data: 2003-02-03 15:34:56

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cala Polska przeprasza za Jerzego.
>
> Pozdr.

I tak Was wszystkich lubie, na grupie sa same bratnie dusze wiec jest szansa
ze Dziadek troche w katku ale sie uchowa.

Pozdrawiam cieplo, Dziadek

35. Data: 2003-02-03 15:38:22

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wszystkie naczelne tak maja, wiec dlaczego Dziadki nie? :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz., z sympatia do najezonego Dziadka :-)

Jak z sympatią to już się nie jeżę.

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

36. Data: 2003-02-03 16:13:29

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Feb 2003 c...@o...pl wrote:

> To łączność z Kremlem czy Białym Domem??? Coś się szykuje??
> Jerry

Nie wiem kto dzwonil. Zaraz sie rozlaczyl.
Cos sie szykuje?

Pewnie - wiosna Panie idzie ;-)

Pozdr.

D.P.

37. Data: 2003-02-04 23:03:12

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> I tak Was wszystkich lubie, na grupie sa same bratnie dusze wiec jest
szansa
> ze Dziadek troche w katku ale sie uchowa.
>
> Pozdrawiam cieplo, Dziadek

Slyszycie.".....na grupie sa SAME bratnie dusze...."

Pozdrawia bratnia dusza boletusa

38. Data: 2003-02-05 09:05:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b1pgrq$rk2$1@news.onet.pl Lucjan
<b...@o...pl>napisał(a):

> Slyszycie.".....na grupie sa SAME bratnie dusze...."
>
> Pozdrawia bratnia dusza boletusa

Hejka. Ktoś tu nie słyszał o wyjątkach potwierdzajacych regułę?
Pozdrawiam chłodno, acz z godnością Ja...cki

39. Data: 2003-02-05 11:32:16

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:b1pgrq$rk2$1@news.onet.pl Lucjan

> Hejka. Ktoś tu nie słyszał o wyjątkach potwierdzajacych regułę?
> Pozdrawiam chłodno, acz z godnością Ja...cki

Święta racja ! Boletus to wyjątkowy okaz. Wpadnij do
Bogusława na spotkanko,a nie pożałujesz.
Pozdrawia boletus

40. Data: 2003-02-05 15:02:30

Temat: Odp: Okrywanie roslin - temat nocny.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lucjan <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1qso9$t0b$...@n...onet.pl...

> Święta racja ! Boletus to wyjątkowy okaz. Wpadnij do
> Bogusława na spotkanko,a nie pożałujesz.
Oczywiście ze względu na możliwość obejrzenia bogusławowego ogródka :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

granat indyjski.
S P A M !!! NAJTAŃSZE !!!