co się stało?

1. Data: 2003-01-28 12:07:41

Temat: co się stało?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie,jak w temacie, ostatno grupa rozgadała się jak nigdy,czyżby
koledzy i koleżanki pobudzili się ze snu zimowego?

2. Data: 2003-01-28 15:49:00

Temat: Re: co się stało?
Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie,jak w temacie, ostatno grupa rozgadała się jak nigdy,czyżby
> koledzy i koleżanki pobudzili się ze snu zimowego?
>
> Boletusa to dzieło !
Pozdrawia Lucjan

3. Data: 2003-01-28 16:44:08

Od: "Bpjea" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trafilem na adres grupy dopiero pare dni temu. Minelo pare lat odkad bywalem
na grupach dyskusyjnych.
Cieszy mnie, ze grupa sie ozywia. Mam juz pare nowych pytan, jakie moglbym
zadac, ale poczekam, az tematy Prunus lusitanica i Phyllostachys przebrzmia
:) Jak narazie zachecam do drazenia tych kwesji :)

pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2003-01-28 16:54:50

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Bpjea

> [...]
> przebrzmia
> :) Jak narazie zachecam do drazenia tych kwesji :)

Witaj, rozumiem że jest to Twoje przywitanie z grupą :-)
Masz może jakieś imię :-)
Żeby uprzedzic pytania innych, czy w ogrodzie uprawiasz storczyki gruntowe.
Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski

5. Data: 2003-01-28 18:08:57

Od: "Bpjea" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor grupo! :)

(to bylo oficjalne powitanie)

Storczykami sie nie zajmuje, chociaz, moze kiedys bede. Bardziej pasjonuje
mnie dendrologia.
Jesli chodzi o rosliny zielne, podziwiam je oczywiscie; lubie przy tym
wiedziec na co patrze, ale jest to raczej marginalne zainteresowanie. Im
dluzej sie sie tym interesuje, tym szersze sa to zainteresowania, a
zaczynalem od drzew.

pozdrawiam,

Bartosz Pacuła (Bpjea)

6. Data: 2003-01-28 18:45:29

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Bpjea

> [...]
> wiedziec na co patrze, ale jest to raczej marginalne zainteresowanie. Im
> dluzej sie sie tym interesuje, tym szersze sa to zainteresowania, a

Witaj, na grupie pl.rec.ogrody.
Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski

żurawina
hibiscus z nasion