żurawina

1. Data: 2003-01-28 12:17:00

Temat: żurawina
Od: "Magdalena Wasiluk" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

interesuje mnie, gdzie można kupić sadzonki żurawiny,jakie są najlepsze
odmiany, jak uprawiać, jakich warunków wymaga? mam na ten temat trochę
wiedzy, ale czysto teoretycznej, ale chciałabym informacji od kogoś, kto ma
przede wszystkim wiedzę praktyczną.

2. Data: 2003-01-28 16:17:34

Temat: Re: żurawina
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Wasiluk" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odmiany, jak uprawiać, jakich warunków wymaga? mam na ten temat trochę
> wiedzy, ale czysto teoretycznej, ale chciałabym informacji od kogoś, kto

Witam Magdo,
nie mam wiedzy praktycznej, ale - mysle - podobnie, jak Ty ochote na
wiosenne sadzenie zurawiny. Znalazlem miejsce zakupu:
http://republika.pl/botulk/

a co do reszty - tez bede czekal na uwagi bardziej doswiadczonych
wojtek Pa

3. Data: 2003-01-28 17:20:37

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://republika.pl/botulk/
>
> a co do reszty - tez bede czekal na uwagi bardziej doswiadczonych

Jak się nie doczekacie a jesteście niezbyt daleko od Bielska Białej to
zapraszam na oglądnięcie filmu o uprawie Żurawiny.

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

4. Data: 2003-01-29 09:01:32

Od: "Maaa" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję, Wojtku.Znalazłam wszystko, czego szukałam - dobrze się składa, że
szkółka znajduje się w Głuchowie, bo mieszkam niedaleko.Pozdrawiam, Magda
Użytkownik "Wojciech P" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://republika.pl/botulk/
>
> a co do reszty - tez bede czekal na uwagi bardziej doswiadczonych

hibiscus z nasion
Re: [SPAM]- Odzież POLAROWA
Fikus Beniamin
Wybór gatunku trawy
Szukasz książek ogrodniczych i zoologicznych?