hibiscus z nasion

1. Data: 2003-01-28 11:05:42

Temat: hibiscus z nasion
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupy hodował hibiscusa syryjskiego z nasion?
Właśnie zauważyłam , że na parapecie kiełkują nasiona posiane przed
tygodniem. Cieszę się niezmiernie bo wymarzyłam sobie hibiscusowy
żywopłot.Po ilu latach zakwitnie? I jak te młode roślinki pielęgnować?. Mam
w ogrodzie jeden okazały, chyba czteroletni , ale był kupiony w sklepie, już
dosyć dorodny i nie mam z nim żadnego kłopotu .Mogłabym zrobić z niego
sadzonki , ale nie lubię różowego koloru. Te nasiona , które posiałam nie są
z tego krzaka.
Z pozdrowieniami
Elżbieta Łuczyńska

2. Data: 2003-01-28 12:15:45

Temat: Re: hibiscus z nasion
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu, ściskam Cię z radości za te wiadomości.
Tak mi się niechcący zrymowało.
Ela Ł
.

3. Data: 2003-01-28 13:02:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-01-28 16:38:39

Od: "Bpjea" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przysluchujac sie dyskusji, doszedlem do wniosku, ze w tym roku sprobuje
rozmnozyc hibiskus syryjski. Mam juz tak malo miejsca w ogrodzie, ze tylko
krzewy jeszcze jakos mozna upchnac.
Dziekuje za pokrzepiajace informacje.

pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2003-01-28 17:31:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> wrote in message
> Basiu, ściskam Cię z radości za te wiadomości.
> Tak mi się niechcący zrymowało.

Ależ nic nie szkodzi, poeci zawsze są mile widziani:-)

A w ogóle to muszę u Ciebie "nastukać" trochę dobrych punktów.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-01-28 17:32:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl> wrote in message news:b16bl4$icn$1@news.tpi.pl...
> [...]
> rozmnozyc hibiskus syryjski. Mam juz tak malo miejsca w ogrodzie, ze tylko

To pokrzepię Cię jeszcze bardziej. Hibiskus można sobie ładnie uformować na
drzewko (mnie natchnęła do tego fotka w którejś książce Brookesa). Zajmuje
j e s z c z e mniej miejsca, a kwitnie przyzwoicie, czyli prześlicznie.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-01-28 20:19:38

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojęcia o co Ci chodzi.
Ela Ł.

8. Data: 2003-01-28 20:35:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> j e s z c z e mniej miejsca, a kwitnie przyzwoicie, czyli prześlicznie.
:((((((
kwitnac to moze i kwitnie przeslicznie
sam jeszcze tego niewm
bo dopiero jesienia ubr wkopalem wkopalem u siebie hibiskusy
ale to kolejny "darmozjad"
to nie jest ten hibiskus z herbat owocowych o smaku rozanym
(wiem to oczywiscie od Ciebie)
:(((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps.ja te moje kupilem oczywiscie glownie z mysla o herbatach

9. Data: 2003-01-28 20:58:54

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pokrzepię Cię jeszcze bardziej.
> Pozdrawiam, Basia.

To i ja Basiu czuję się pokrzepiona. Od jakiegoś czasu sama mam ochotę na
hibiskusa, trochę bałam się, że przemarznie. Ale tego roku zaryzykuję.

Pozdrawiam

Marta

10. Data: 2003-01-28 22:48:12

Od: "Bpjea" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zgadzam sie z tym stwierdzeniem. Taka roslina cieszy oko (nie liczac
innych korzysci dla srodowiska), a to juz cos. Kazda roslina odplaca sie nam
tak jak moze ;)
Podoba mi sie idea tworzenia form piennych, jesli tylko ma to sens. (to a
propos uwagi Basi; czuje sie jeszcze bardziej pokrzepiony :))

pozdrawiam,
Bpjea

Tadeusz Smal napisał(a) w wiadomości:
<019601c2c70c$d1faba40$ee4c4cd5@d3h6c1>...

>ale to kolejny "darmozjad"

Re: [SPAM]- Odzież POLAROWA
Fikus Beniamin
Wybór gatunku trawy
Szukasz książek ogrodniczych i zoologicznych?
Odp: Sosna do cięcia