Okulary - Jak dobierać?

1. Data: 2004-08-18 15:55:47

Temat: Okulary - Jak dobierać?
Od: Piotr Janik <p...@B...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Czy są jakieś wyznaczone zasady doboru okularów?
Na stronach obcojęzycznych, znalazłem informację, że kształt szkieł
powinien kontrastować z kształtem twarzy.
Wiecie coś na ten temat?

Pozdrawiam
pietlek

1. Data: 2004-08-18 16:07:19

Temat: Re: Okulary - Jak dobierać?
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-18 17:55, Użytkownik Piotr Janik napisał:

> [...]
> Na stronach obcojęzycznych, znalazłem informację, że kształt szkieł
> powinien kontrastować z kształtem twarzy.
najlepiej by bylo zeby oprawaki bylo dopasowane do wielkosci twarzy
(wiec nie moga byz za duze ani za male na szerkosc) i zeby pasowaly do
ksztaltu brwi.
Ostatnio modne sa oprawki niewielkie, moga byc bardziej lub mniej
wyrazistem to zalezy od urody.
a pozatym to dobrze pojsc do porzadnego optyka gdzie ktos pomoze ci
wybrac oprawki moden i pasujace do twojej twarzy
i jeszcze jedno - ty masz sie w nich dobrze czuc, wiec jezeli modne
niekoniecznie bedzie ci odpowiadalo mimo ze dobrze ci w nich bedzie to
nie zmuszaj sie :)
pozdr

1. Data: 2004-08-18 20:47:22

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Nick(i)" <a@.spl> napisał(a) wnews:cfvugk$2uh$1@inews.gazeta.pl:

> najlepiej by bylo zeby oprawaki bylo dopasowane do wielkosci twarzy
> (wiec nie moga byz za duze ani za male na szerkosc) i zeby pasowaly do
> ksztaltu brwi.

A ja ostatnio kupilem sobie takie "muchy" tzn duze Uvex i-vo zeby mi jakies
fruwajace gady nie wpadaly jak jade rowerem :)

--
Pozdr. Hektor

No to ja też pochwalę...
Chwalę...