Re: Okulary do komputera

Data: 2002-02-08 07:43:35
Temat: Re: Okulary do komputera
Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl>

> a ja zapytam jeszcze czy takie okulary "można łączyć " z filtrem na
> monitorku czy też, albo to albo to?
Jak robiłam swoje, to mogłam mieć wszystkie kombinacje (nawet kolorowe
szkła). Od komputera chroni jedynie specjalna powłoka , chyba nazywa się to
filtr antyrefleksyjny. Dodam jeszcze, że ja w soich chodzę na codzień.
Sprawdzają się super zwłaszcza przy deszczowej pogodzie, kiedy w normalnych
szkłach mamy masę odblasków. W antyrefleksach tego nie ma.
Polecam
AjBiEm