Okulary, jednym pasuje innym nie (i-vo Uvex)

1. Data: 2004-08-01 18:56:49

Temat: Okulary, jednym pasuje innym nie (i-vo Uvex)
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kolega zakupil okularki Uvex I-vo szkla bezbarwne (lecz z filtrem UV) po
krotkim noszeniu bola go oczy oraz glowa, inna osobo je przymierzala i to
samo (bol oczu). Ja je nalozylem, i sa dla mnie OK. Po 30min noszenia nic
nie odczuwam (zadnych dysproporcji w widzeniu). No i mam je na jeden dzien
na wyprobowanie, jutro jade na rower je przetestowac. I stad moje pytanie
dlaczego nie kazdemu te okularki pasuja? Troche sie boje o swoj wzrok,
zdrowie najwazniejsze...niz jakies okularki. Troche to dziwne, ze
renomowanej firmy okularki powoduja bol oczu u niektorych.
Ciekaw jestem czy szkla przyciemniane (sa to okulary z wymiennymi szybkami)
nie beda tez jakies dziwne dla mych oczu. No i czy sie oplaca dokupowac
kolejne szybki...

--
Pozdr. Hektor

2. Data: 2004-08-02 07:00:56

Temat: Re: Okulary, jednym pasuje innym nie (i-vo Uvex)
Od: "SloMa" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie wiekszosc osob odczuwa pewien dyskomfort po zalozeniu okularow
bole oczu i glowy no norma. ale kazdy organizm inaczej reaguje...

3. Data: 2004-08-02 09:20:21

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"SloMa" <t...@a...pl> napisał(a) wnews:cekols$llp$1@news.onet.pl:

> Generalnie wiekszosc osob odczuwa pewien dyskomfort po zalozeniu okularow
> bole oczu i glowy no norma. ale kazdy organizm inaczej reaguje...

No rozumiem, ale to sa bezbarwne szybki...
Jak boli to znaczy ze zle, nie psuje to wzroku?

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-08-03 10:26:53

Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> [...]
szybkami)
> nie beda tez jakies dziwne dla mych oczu. No i czy sie oplaca dokupowac

moze okulary maja sladowa moc minusowa. Zauwazylem ze niektore zerowki maja
tendencje do lekkiego minusa co niektorym moze niezbyt sluzyc.

5. Data: 2004-08-03 10:53:32

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Doxent" <d...@N...gazeta.pl> napisał(a)
wnews:cenp6q$ol6$1@inews.gazeta.pl:

> moze okulary maja sladowa moc minusowa. Zauwazylem ze niektore zerowki
> maja tendencje do lekkiego minusa co niektorym moze niezbyt sluzyc.

Ale takie okulary jak napisalem? (Uvex I-vo)

--
Pozdr. Hektor

Ostrogi
Onanizm