Re: Okulary - o co tu chodzi?

From: "Chyna" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Okulary - o co tu chodzi?
Date: Fri, 24 Jan 2003 00:31:13 +0100

casus <c...@r...pl> klik-klik:

Dziekuje Ci - i Wam wszystkim - za odpowiedz. Po wizycie u nich zaczynam sie
do okularow przyzwyczajac, z mozolem. Gnebi mnie jeszcze jedna sprawa, nie
wiem, z czym zwiazana, otoz kiedy juz zrozumialam, ze moga byc az takie
"jazdy" pogodzilam sie z tym, ale zaniepokoilo mnie to, ze tak, jak na lewe
oko widze wszystko OK (to znaczy ... no... ;))), tak z prawym jakby
troszeczke cos sie dzieje. Nie wiem, jak to okreslic, najblizsze porownanie,
jakie mi przychodzi do glowy to: baaardzo, ale to baaaardzo cieniutka biala
siateczka, niby niewidoczna, ale jakbym na nie albo gorzej widziala, albo...
nie potrafie tego opisac. Dziwne uczucie. Mam nadzieje, ze i to minie
(znaczy, chcialam napisac: przyzwyczaje sie ;) i ze okulista ani optyk nie
popelnili bledu =(

Ja polecam swoim pacjentow, ktorzy PIERWSZY

U optyka powiedziano mi, ze mniej wiecej 4 - 5 dni i powinno byc juz OK.
Licze sie z tym, ze moze to potrwac dluzej.

Ja takze pozdrawiam,

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
The higher that you climb the longer you fall. [Oasis]