Olejek/kremik/balsam - cos do masażu.

1. Data: 2004-07-22 09:43:04

Temat: Olejek/kremik/balsam - cos do masażu.
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

jaki kosmetyk do masażu jest wg Was najbardziej 'wygodny' - oliwka czy
balsam? Chodzi mi o to, żeby zbyt szybko się nie wchłaniał = żeby dłuuugo
można bylo masować ;) (czyli pewnie bardziej odpowiednia będzie tu oliwka)
ale bardzo zależy mi na jakimś fajnym, zmyslowym zapachu (wanilia, kokos,
czekolada, orzechy itp) (a o takich zapachach to pewnikiem predzej znajdę
balsam niż oliwkę).
Macie jakieś pomysly? (tylko nic avonowego, raczej coś co mogę od razu
kupić (a nie zamawiac) w większości drogerii; w Rossmanie itd).

Dzięki; pozdrowienia
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-07-22 14:58:22

Temat: Re: Olejek/kremik/balsam - cos do masażu.
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> Macie jakieś pomysly?

Oliwka antycellu ziai - pachnie cytrusowo i ogolnie jest bardzo fajna.

Dunia
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

1. Data: 2004-07-22 19:00:33

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Oliwka antycellu ziai - pachnie cytrusowo i ogolnie jest bardzo fajna.

Fajna to ona i jest ale czy antycellu? Komus sie przysluzyla w tym
wzgledzie? Tak z ciekawosci pytam, bo u mnie nic nie rusza i mam ochote ja
stosowac na cale cialo po kapieli ale troche sie boje, bo jak ona jest
antycellu to ja sie boje:(
=====
annaM

1. Data: 2004-07-22 20:37:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o to, żeby zbyt szybko się nie wchłaniał = żeby dłuuugo
> można bylo masować ;)
oliwka w żelu J&J

1. Data: 2004-07-23 09:33:18

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wzgledzie? Tak z ciekawosci pytam, bo u mnie nic nie rusza i mam ochote ja
> stosowac na cale cialo po kapieli ale troche sie boje, bo jak ona jest

Nic sie nie boj:) Ja stosuje ja do masazu calego ciala i wszystko jest ok.
Od razu zaznaczam, ze nie mam sklonnosci do jakichkolwiek podraznien i
uczulen. Co do wlasciwosci anty to raczej sie nie wypowiem, bo prowadze
bardzo niehigieniczny tryb zycia i przypuszczam, ze przy takowym zadne
"cudo" by nie pomoglo. Zreszta i tak caly czas twierdze (zazdrosnie czytajac
wasze posty:)), ze i tak wygladam lepiej niz by sie mozna spodziewac patrzac
na codzienna porcje slodyczy, ktora z luboscia pochlaniam:)

Pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2004-07-23 10:12:17

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message

> Oliwka antycellu ziai - pachnie cytrusowo i ogolnie jest bardzo fajna.

Bardzo fajna jest tez ta oliwka ziaji Petitini dla dzieci, tylko niestety
coraz trudniej ja znalezc ... Ma bardzo przyjemny, niedrazniacy zapach.
Sprawdzona w masazu :D
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=1&cmd=details&itemid=1358

iska

1. Data: 2004-07-23 15:04:39

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nic sie nie boj:) Ja stosuje ja do masazu calego ciala i wszystko jest ok.
> Od razu zaznaczam, ze nie mam sklonnosci do jakichkolwiek podraznien i
> uczulen. Co do wlasciwosci anty to raczej sie nie wypowiem,

A to sie nia wymasuje , skoro tak mowisz:) Bogiem a prawda skora po niej
rzeczywsicie jest przyjemna.
=====
annaM

[Allegro] Witamy nowego handlarza podrobkami.
co wybrac do okolic bikini??
TANIE PERFUMY
Sephora
avon