Oliwa z oliwek - DUZA PORCJA W WIELKIEJ BUTLI

1. Data: 2002-08-27 10:42:59

Temat: Oliwa z oliwek - DUZA PORCJA W WIELKIEJ BUTLI
Od: Jarek Wojtowicz <j...@a...wytnijto.com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Wrocilem wlasnie z 3 tygodniowego objazdu poludniowej Hiszpanii. Bedac 1
dzien w Almerii, juz pozno bo po wyjsciu z wieczornej wizyty w
restauracji, wracajac do hotelu odkrylem sklepik (niestety juz
zamkniety) z oliwa z oliwek. Nie bylo by w tym nic dziwnego, gdyby nie
to, ze sprzedawali ten olej w wielkich butlach. Butle byly szklane o
pojemnosci 5 i 8 litrow i dod. wyposazone w maly spustowy kranik.
Butla fajowa, z tych, ktora moza sobie postwic w kuchni dla ozdoby.
Niestety jak juz pisalem sklep byl juz zamkniety, a nastepnego dnia
wczesnie rano wyruszalem w dalsza droge (800 km do Barcelony), tak ze
nie dane mi bylo odwiedzic tego sklepu w godzinach otwarcia.

Czy ktos z Was spotkal sie z takimi butlami oliwy? Niech napisze gdzie,
moze bedzie mi pasowalo takie cos sobie kupic?

Gruz
Jarek
--
main ()
{

cout << "I'D RATHER PUSH MY VOLVO THAN DRIVE A HONDA" << endl;
}

1. Data: 2002-08-27 11:03:36

Temat: Re: Oliwa z oliwek - DUZA PORCJA W WIELKIEJ BUTLI
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy ktos z Was spotkal sie z takimi butlami oliwy? Niech napisze gdzie,
> moze bedzie mi pasowalo takie cos sobie kupic?

może w tym sklepiku sprzedawano nie oliwę w butlach tylko z butli, bo
tak też kupowałem. A oliwę w solidnych opakowaniach widziałem w eroski,
mijałeś po drodze do Barcelony o ile jechałeś N340 ;-)

Waldek

1. Data: 2002-08-27 11:14:29

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was spotkal sie z takimi butlami oliwy? Niech napisze
gdzie,
> moze bedzie mi pasowalo takie cos sobie kupic?

dokladnie takie butle widzialam w decoradorze w wwie (al.
jerozolimskie) - rozne ksztalty i wielkosci butli, do tego zloty
kranik.

1. Data: 2002-08-28 05:10:00

Od: Jarek Wojtowicz <j...@a...wytnijto.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-08-27 13:03, Użytkownik Waldemar Krzok napisał:
> może w tym sklepiku sprzedawano nie oliwę w butlach tylko z butli, bo

Na pewno nie. Butle byly za eleganckie no i poza tym byly podana ceny.
Za 5l butle chcieli ok. 50 Erosow a za 8l ok. 70 Erosow.

> tak też kupowałem. A oliwę w solidnych opakowaniach widziałem w eroski,

Te Eroski to spotykalem na kazdym kroku, ale nigdy tam nie zajechalem.
Nie wiedzialem, ze sprzedaja tam artykuly spozywcze, myslalem ze cos
innego ..... ;-)))))))))

1. Data: 2002-08-28 17:10:10

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Te Eroski to spotykalem na kazdym kroku, ale nigdy tam nie zajechalem.
> Nie wiedzialem, ze sprzedaja tam artykuly spozywcze, myslalem ze cos
> innego ..... ;-)))))))))

też tak myślałem, ale jakoś mi to było zaduże, nawet jak na huć Hiszpanów
;-) Zajrzałem, no i taki drugi Carefour, tylko trochę tańszy. Zaopatrywałem
się tam w melony (sandia negra po 19 centów za kg), szynkę oraz inne
żarciowe sprawy. Ale kupiło się też szorty, okulary pływackie, kabel do
nintendo, mapy drogowe i inne śliczności. Był po prostu "za rogiem".

Waldek

Soda - Po co?
Re:Leczo do słoika
obiadek