Oliwa z oliwek+sok grejfrutowy??????

1. Data: 2005-09-12 20:33:56

Temat: Oliwa z oliwek+sok grejfrutowy??????
Od: "Luke" <l...@w...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy kuracja - tj ok 30-50 ml oliwy z oliwek i sok z 1 grejfruta
raz dziennie, faktycznie skutecznie wpływają na obniżenie tego "niedobrego"
cholesterolu a co za tym idzie zmniejszenie problemów z nadciśnieniem
tętniczym???
Jeśli ktoś sie spotkał ze skutecznością takowej kuracji-proszę o jakieś
wypowiedzi
Z góry dziękuję.

2. Data: 2005-09-12 22:24:37

Temat: Re: Oliwa z oliwek+sok grejfrutowy??????
Od: "Ewela" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Jestem laikiem w sprawach medycyny ale taką samą kuracje zalecił lekarz mi i
mojemu tacie - bardzo dobrze wpływa na obniżenie cholesterolu więc polecam.

Ewela

3. Data: 2005-09-13 10:55:14

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewela" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> Hej,
> Jestem laikiem w sprawach medycyny ale taką samą kuracje zalecił lekarz mi
> mojemu tacie - bardzo dobrze wpływa na obniżenie cholesterolu więc
polecam.

Pod warunkiem, że się nie ma kamieni: żółciowych, nerkowych, wątrobowych -
ta mieszanka je wypłukuje. Wszystko jest cacy pod warunkiem, że są małe -
trochę bólu narobią ale wyjdą.
A jeśli są duże? Wtedy też będą wychodzić i pchać się w kanaliki. I, albo z
okropnym bólem w męczarniach wyjdą, albo zapchają kanaliki i będzie
potrzebna natychmiastowa operacja, bo jej brak może zakończyć się bolesną
śmiercią.
Czy wszyscy są pewni na 100%, że nie mają w sobie kamieni? Niestety, nawet z
wielkimi kamieniami można sobie bezobjawowo żyć spokojnie całymi latami. Tak
więc zalecam naprawdę ostrożność.

Pozdrawiam,
Akulka

analizy a posiłek