Omnadren i Testosteronum

1. Data: 2007-04-18 18:41:06

Temat: Omnadren i Testosteronum
Od: "Jacek" <jacek(beztego)@ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam pytanie odnosnie tych dwoch sterydow. Chcialbym uzyc najpierw jednego, a
pozniej drugiego, bo z tego co wiem razem ich sie nie bierze. Chodzi mi
rowniez o dawkowanie ich i jaka mam diete przy tym stosowac...

JK.

2. Data: 2007-04-18 19:08:07

Temat: Re: Omnadren i Testosteronum
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> [...]
> pozniej drugiego, bo z tego co wiem razem ich sie nie bierze. Chodzi mi
> rowniez o dawkowanie ich i jaka mam diete przy tym stosowac...

Owszem - razem ich się nie bierze, bo oba preparaty mają to samo działanie.

O dawkowanie zapytaj lekarza, który przepisywał lek, bo jest ono różne w
zależności od tego, na jaką chorobę się go stosuje. Ze względu na
szkodliwy wpływ na czynność jąder i grożące uszkodzenie wątroby, myślę
że warto iść do lekarza jeszcze raz i dokładnie się dopytać.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2007-04-18 19:09:18

Od: Kuba Ginalski <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozniej drugiego, bo z tego co wiem razem ich sie nie bierze. Chodzi mi
> rowniez o dawkowanie ich i jaka mam diete przy tym stosowac...

chłopie a puknij sie najpierw w glowe zanim kupisz te swinstwa...
do mojego znajomego po ktoryms z rzedu strzale omnadrenu przyjechała R
na siłownie i zgarniali go spod ławeczki, bo trener nie wiedzial jak
mu pomoc... a marzenia legly w gruzach, bo chcial isc pudupczyc, a
siusiak mu nie stawał... lepiej sie powaznie zastanow a pozniej
rozmyslaj o diecie czy dawkowaniu... a jak juz chcesz dawkować to
strzel od razu całe opakowanie, bo po co się męczyć.?.. fakt
wyrzezbione cialo jest fajne, ale wyrzezbione sumienna praca i dieta,
a nie scierwem

4. Data: 2007-04-19 00:10:31

Od: "Jacek" <jacek(beztego)@ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie wszystko rozumiem...
Lek mam nie ze stadionu, a z recepty, a fakt faktem nie moge sie wyrzezbic
zbyt dobrze dlatego pytam o porade. Czy to taki problem?..

JK.

5. Data: 2007-04-19 05:04:22

Od: "AS" <@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj tutaj: www.sfd.pl , dzial Doping.

6. Data: 2007-04-19 19:09:45

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Apr 2007 14:41:06 -0400, jakże pięknego
"Jacek" <jacek(beztego)@ats.pl> wystukał co zawarte poniżej:

:: Witam wszystkich!
::
[...]

Jaki testosteron? Pewnie chodzi Ci o prolongatum (enanthate). Sprecyzuj.
Onadren to mieszakna czterech estrów testosteronu.

Ogólnie co do cyklu to: 1cm co 3 dni. Diete, napewno odpowiednią, czyli 5 posiłków
dziennie
odpowiedzie ilosci białka/tłuszczy/węglowodanów. Należy też wspomagać się wszelakimi
gainerami itp. W przypadku zażywania testosteronów, wypadało by po cyklu użyć
clomidu,
a przypadku różnych skutków ubocznych podczas cyklu (np. swędzenie sutków itp)
zażywać
Nolvadex.

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584

7. Data: 2007-04-19 19:12:16

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Apr 2007 12:09:18 -0700, jakże pięknego
Kuba Ginalski <k...@t...pl> wystukał co zawarte poniżej:

:: > Witam wszystkich!
:: >
[...]

Dobra bajka, nie przesadzaj.

:: a marzenia legly w gruzach, bo chcial isc pudupczyc, a
:: siusiak mu nie stawał...

Że na koksie nie staje, tak? Uj mylisz się, wręcz przeciwnie. Jak nie znasz się,
to się nie wypowiadaj. Faktem jest, że mogą być problemu przy ogromnych ilosciach,
przy zablokowaniu się ale to dopiero po jakimś czasie po cyklu. I napewno nie na
testosteronie.

Pozatym brane z umiarem i z głową sterdów nie jest aż takie złe.

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584
Contact: GG#3802676, solaris#idns.pl
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Witamina A+E
Bol zoladka - Pomocy
Re: jak odwdzieczyc sie lekarzowi ??
stawy kolanowe bez zmian - a bola; co to moze byc?
Dziwna dolegliwosc