Re: Omnadren i Testosteronum

1. Data: 2007-04-18 19:11:07

Temat: Re: Omnadren i Testosteronum
Od: Kuba Ginalski <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 19:08, Piotr <e...@t...pl> wrote:

> Owszem - razem ich się nie bierze, bo oba preparaty mają to samo działanie.
>
> O dawkowanie zapytaj lekarza, który przepisywał lek, bo jest ono różne w
> zależności od tego, na jaką chorobę się go stosuje. Ze względu na
> szkodliwy wpływ na czynność jąder i grożące uszkodzenie wątroby, myślę
> że warto iść do lekarza jeszcze raz i dokładnie się dopytać.

obawiam się, że kolega nie od lekarza dostał te środki. Prędzej ze
stadionu albo jakiegoś bazaru

2. Data: 2007-04-18 19:27:26

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Ginalski napisał(a):

> obawiam się, że kolega nie od lekarza dostał te środki. Prędzej ze
> stadionu albo jakiegoś bazaru

No wiesz... A gdzie Twoja wiara w ludzi?
Kolega pewnie cierpi na pierwotny hipogonadyzm, albo zespół
pokastracyjny (np. po usunięciu jąder z powodu nowotworu), a Ty na nim
zaraz psy wieszasz.

Doradziłem ponowną wizytę u lekarza, bo z testosteronem to błędów w
dawkowaniu kolega by chyba wolał nie ryzykować. Nie wspomnę o raku
wątroby, bo to stosunkowo rzadkie powikłanie, ale już o niewydolność
krążenia, czy zwyrodnienie kanalików nasiennych nietrudno.

Pozdrawiam
Piotr

chroniczne infekcje górnych dróg oddechowych i inne
Omnadren i Testosteronum
Witamina A+E
Bol zoladka - Pomocy
Re: jak odwdzieczyc sie lekarzowi ??