Ona i ON- najpiękniejsi

1. Data: 2005-02-07 20:54:39

Temat: Ona i ON- najpiękniejsi
Od: "Katarzyna" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczór,
co sądzicie o tegorocznych zwycięzcach konkursu miesięcznika "Viva"
najpiękniejsza/ najpiękniejszy Polka/Polak,
````````````
Katarzyna
mailto: a...@v...pl

"Kiedy trzymamy się drugiego człowieka,
jesteśmy silni. Kiedy jesteśmy z ludźmi,
nie można nas złamać".

1. Data: 2005-02-07 21:06:26

Temat: Re: Ona i ON- najpiękniejsi
Od: Agata <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał(a):
> [...]
> mailto: a...@v...pl
>
> "Kiedy trzymamy się drugiego człowieka,
> jesteśmy silni. Kiedy jesteśmy z ludźmi,

Mysle ze Otylii sie nalezalo, a co do Michala to chyba sami wiecie ;)

1. Data: 2005-02-07 21:11:14

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:
> Mysle ze Otylii sie nalezalo, a co do Michala to chyba sami wiecie ;)

Ciekawam niezmiernie czemu Otylii akurat ten tytul sie nalezal?:-O

--
star

1. Data: 2005-02-07 21:19:58

Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawam niezmiernie czemu Otylii akurat ten tytul sie nalezal?:-O

mnie rowniez :]]
nie chce byc uszczypliwa ale to nie byl konkurs na "najmilsza kobiete" tylko
najpiekniejsza ...

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2005-02-07 21:24:28

Od: "monika" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a kto wygral, otylia to kapuje, ale ten michal?? michalow duuuzo chodzi po
naszej ziemi :)

1. Data: 2005-02-07 21:27:09

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kto wygral, otylia to kapuje, ale ten michal?? michalow duuuzo chodzi po
> naszej ziemi :)

Oj nie wiesz?
Cukiereczek- Michał Żebrowski:)

--
Pozdrawiam gorąco

Aga G.
GG 1732148

1. Data: 2005-02-07 21:28:09

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Beata wrote:
> mnie rowniez :]]
> nie chce byc uszczypliwa ale to nie byl konkurs na "najmilsza
> kobiete" tylko najpiekniejsza ...

Skoro Otylia, to na zwyciezce w meskiej kategorii pasowalby mi Adam Malysz;)

--
star

1. Data: 2005-02-07 21:29:14

Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ale ten michal?? michalow duuuzo chodzi po
> naszej ziemi :)

wisniewski :)
A powaznie Michal Zebrowski.... ehhhhh.... chociaz fryzure mial kiepskawa.
Otylia wg mnie, nie slusznie, mnostwo bylo pieknych Pan, a tu taki "dziwny"
wybor :/

1. Data: 2005-02-07 21:29:31

Od: "Katarzyna" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wisniewski :)
To byłoby dopiero straszne;)

> A powaznie Michal Zebrowski.... ehhhhh.... chociaz fryzure mial kiepskawa.
> Otylia wg mnie, nie slusznie, mnostwo bylo pieknych Pan, a tu taki
"dziwny"
> wybor :/

zgadzam się, jednak piekno to pojęcie względne ... :)

pozdrawiam,
Katarzyna
mailto: a...@v...pl

1. Data: 2005-02-07 21:31:40

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cukiereczek- Michał Żebrowski:)

zaplulam klawiature [tak zwane buahahahhahaa]
grafit.

Promocje w marcu - Oriflame
testery perfum?
Wrocław - wizażystka, stylistka
klinika dermatologiczno kosmetyczna we Wrocku
Konsultantka AVON i Oriflame [Wroclaw]