Onanizm

11. Data: 2001-03-16 22:10:46

Temat: Re: Onanizm
Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIE ZGADZAM SIE!
> Jestem facetem przez kilkanaście lat nie miałem dzieczyny i się nie
> onanizowałem i jakoś żyję i to całkiem nieźle i bynajmniej nie robiłem
tego
> dlatego że mnie kościół zastraszał i nie jest to prawdą że to nikomu nie
> szkodzi.

Wiesz, ja tam nie wiem jak to jest z facetami więc może rzeczywiście nie
powinnam się wypowiadać :-)
Ale z tego co mi się wydaje, to należysz do mniejszości - gdzieś czytałam że
90% samotnych facetów się onanizuje. A skoro aż tyle to o czymś to
świadczy - bo chyba nie o tym że mamy w społeczeństwie tylko 10% normalnych
facetów?

Nie znam się na tych sprawach, ale wydaje mi się że takie hamowanie się (gdy
ktoś ma takie potrzeby - bo jak mówisz - nie każdy facet je ma - OK) - może
prowadzić do różnych odchyleń - nieraz się zdarza że taki facet chodzi
niewyżyty i daje to w przykry sposób odczuć otoczeniu, nie mówiąc już o
gwałtach.
Zresztą nie znam się na tym więc po co w ogóle się wtrącam.

Tam parę postów niżej jakiś gościo napisał że się uzależnił i że ma
> tego dosyc i nie wie jak się uwolnić. Polecam lekturę.

Przeczytałam :-)
Jeśli chodzi o uzależnienie to wiadomo - każde jest niedobre i należy je
zwalczać.

Gosia

12. Data: 2001-03-16 23:49:47

Od: "km" <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

"Melisa" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> Czy dla Ciebie "Bolek i Lolek" to film pornograficzny...? :)

pewnie widzialas wersje "soft" w pankracym albo tik-taku. jakbys widziala te
pelna z dobranocki to bys sie tak nie pytala.

km

13. Data: 2001-03-16 23:51:54

Od: "km" <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@c...pl> wrote in message news:3ab12aea@news.vogel.pl...
> skoro Bolek i Lolek to pornografia, to co powiecie o Reksiu? ;)

hau hau

14. Data: 2001-03-18 19:36:11

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> onanizowałem i jakoś żyję i to całkiem nieźle i bynajmniej nie robiłem
tego
> dlatego że mnie kościół zastraszał...

Śmieszą mnie określenia w stylu "kościół zastrasza" !
Kościół ma swoje dogmaty i nakazy a to czy się ktoś do nich stosuje czy nie
to jest indywidualna sprawa każdego.
Wiele osób tak płacze na ten kościół, a przecież nikt im nie każe chodzić do
kościoła - chcesz chodzisz nie chcesz nie chodzisz - w tej kwestii w tym
kraju nie ma żadnego przymusu.
--
TNIJ CYTATY, bo jest ŚMIETNIK !!!

15. Data: 2001-03-19 07:34:04

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> kościoła - chcesz chodzisz nie chcesz nie chodzisz - w tej kwestii w tym

Tak wyglada teoria. a praktyka niejednokrotnie sie rozni, bo juz ci
chodzacy do kosciola blizni tak umila zycie, ze ci sie wszystkiego
odechce.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

16. Data: 2001-03-19 07:40:16

Od: "Km" <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

<n...@p...ninka.net> wrote in message
> Tak wyglada teoria. a praktyka niejednokrotnie sie rozni, bo juz ci
> chodzacy do kosciola blizni tak umila zycie, ze ci sie wszystkiego
> odechce.

w kwesti onanizmu czy uzywania prezerwatyw? akurat tutaj nie wyobrazam sobie
wywierania zadnej presji przez wspolbliznich, nawet w malych spolecznosciach

km

17. Data: 2001-03-19 18:03:46

Od: "Tomasz T" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podczas
>
> Czym Ty się przejmujesz? Chyba wszystko OK - przecież nie robisz nikomu
> krzywdy w ten sposób. Czy są w ogóle faceci którzy tego nie robią (no
jeżeli
> nie mają kobiety)?
> Może Twoje obawy wynikają z przekonań religijnych? - bo kościół nie
zezwala.

> Trzymaj się
>
> Gosia

Gosia, czy to Cie nie krzywdzi? Bo mi sie wydaje, ze powinno. Powinno
wszystkie kobiety. Poniewaz jest to nie tylko krzywdzenie, ale takze bardzo
egoistyczne ponizanie kobiet. Zaspokajanie swoich potrzeb seksualnych, przy
pomocy kobiety, ktora tu spelnia tylko jedna role.
Oczywiscie nie chce tu nikogo obrazac, ale wiekszosc facetow taka jest. Dla
mnie jest to anormalne. Ktos moze wyskoczyc, ze "facet ma swoje potrzeby" -
oczywiscie, nie tylko wypowiadajacy takie slowa nie uogolnia.

18. Data: 2001-03-19 20:09:59

Od: "Km" <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz T" <t...@g...pl> wrote in message
> Gosia, czy to Cie nie krzywdzi? Bo mi sie wydaje, ze powinno. Powinno
> wszystkie kobiety. Poniewaz jest to nie tylko krzywdzenie, ale takze
bardzo
> egoistyczne ponizanie kobiet.

onanizm sam w sobie? wolne zarty... jak robinson cruzoe rozmawial sam ze
soba z braku towarzystwa to tez krzywdzil i egoistycznie ponizal w ten
sposob wszystkich swoich potencjalnych rozmowcow?

byc moze, ale to oddzielny temat

km

19. Data: 2001-03-19 20:38:07

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Km" <m...@m...me> writes:

> <n...@p...ninka.net> wrote in message
>
> w kwesti onanizmu czy uzywania prezerwatyw? akurat tutaj nie wyobrazam sobie
> wywierania zadnej presji przez wspolbliznich, nawet w malych spolecznosciach

Naprawde? Wystarczy ze u ciebie w domu rodzice, ksiadz na religii,
ciotki i reszta rodziny bedzie mowic ze onanizm jest be, uzywanie
srodkow antykoncepcyjnych ( w tym prezerwatywy) jest be, ze od tego to
cos-tam (ze np. mozna miec skrzywienia psychiczne :);
a dzieci i nastolatki zwykle sa dosc ufne i wierza w to co im mowia
najblizsi czyli rodzice....
I potem sie sami ze soba gryza, obarczaja wina, bo onanizowac sie
onanizuja ale robia to z przekonaniem ze to zle i powinni
przestac.. popadaja w spirale winy, wstydu.. i maja problemy ze soba,
a zwlaszcza potem z seksem w doroslym zyciu, bo ten seks tez zaczyna
im sie wiazac z poczuciem winy.

to rzecz jasna duze uproszczenie, ale chciales przyklad...

20. Data: 2001-03-19 20:44:31

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz T" <t...@g...pl> writes:

> [...]
> egoistyczne ponizanie kobiet. Zaspokajanie swoich potrzeb seksualnych, przy
> pomocy kobiety, ktora tu spelnia tylko jedna role.

hm.. masz na mysli ogladanie filmow i obrazkow porno?

tylko ze jest jeden problem. otoz, w momencie zaspokajania sie
seksualnego partner (czy to kobieta czy mezczyzna) wystepuje wlasnie
tylko w jednej roli.
Seksualnej.

i jak przestanie byc tak postrzegany to wtedy mimo darzenia go
uczuciem pozadanie spada i ze wspolzycia nici...

i tak sie tylko zastanawiam gdzie w tym egoizm? czlowiek tak juz jest
skonstruowany od strony bilogicznej i juz. Nie warto dorabiac do tego
jakichs wielkich ideologii i udawac ze seks to taki "czysty", tylko z
tym kogo sie kocha i ze to jest piekne a jak nie tak to be.

to strasznie naiwne myslenie i zamykanie oczu na rzeczywistosc.

> Oczywiscie nie chce tu nikogo obrazac, ale wiekszosc facetow taka jest. Dla
> mnie jest to anormalne. Ktos moze wyskoczyc, ze "facet ma swoje potrzeby" -
> oczywiscie, nie tylko wypowiadajacy takie slowa nie uogolnia.

problem zas zdaje sie powstaje (z ogladaniem porno0grafii) w momencie
kiedy kobiecie ogladanie filmow czy obrazkow pornograficznych nie
sprawia przyjemnosci i nie umie zrozumiec faceta.. albo gdy wmowiono
jej, ze takie cos jet be.

celowo pisze kobieta, bo z facetem takim nie spotkalam sie; zauwazylam
tez ze kobiety ktore rowniez podniecaja sie ogladaniem filmow i
obrazkow takowych nie maja problemow zeby robic to wspolnie ze swoim
partnerem.

--

Nieśmiałość
chcę się zabić