Onet reklamuje narkotyki ?

11. Data: 2000-11-30 19:44:38

Temat: Re: Onet reklamuje narkotyki ?
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> rozsylajac taka spermerska reklame przez e-mail
>
> ja naprawde nie chce czytaj takiej reklamy narkotykow, prostytucji,
> esparali, pijanstwa,
>
> ta reklama jest chamska i obrazliwa i rozsylana przez onet do
> uczniow, panien na wydaniu, osob starszych a nawet przekszkolakow
> godzi w nauke kosciola i zasady moralne
> i jaka taka powinna byc zakazana a wszyscy z ktorych zrobiono
> narkomanow, prostytuki, pijakow
> powinni zostac przeproszeni

stary, przeciez nie placisz za to konto - maja prawo pospamowac troche od
czasu do czasu ( WORLD AIDS DAY znowu tak czesto sie nie zdarza...)

a tresc we mnie grozy nie wbudzila - jesli 1265 narkomanow i 984
prostytutki maja konta na onecie, to Ty gorszy przez to czuc sie nie
powinienes (IMHO)

a jesli tak bardzo cie to wkurza - płać za jakies konto komercyjne i
problem z glowy

pozdr

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

12. Data: 2000-11-30 20:49:59

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stary, przeciez nie placisz za to konto -
nie place tez za chodnik po ktorym chodze, co nie znaczy ze tam ma g.
lezec

maja prawo pospamowac troche od
> czasu do czasu ( WORLD AIDS DAY znowu tak czesto sie nie zdarza...)
ok
to idz ode mnie wysciskaj i ucaluj wszystkich aidsowcow

> a tresc we mnie grozy nie wbudzila - jesli 1265 narkomanow i 984
> prostytutki maja konta na onecie, to Ty gorszy przez to czuc sie nie
> powinienes (IMHO)
a skad te dokladne wyniki ?

> a jesli tak bardzo cie to wkurza - p?aae za jakies konto komercyjne i
> problem z glowy
nie chce placic bo nie ma za co.
jest kilka tysiecy bezplatnych serwerow poczty e-mail na swiecie
a firmy zarabiaja na produktach.
Poczta e-mail to raptem jeden darmowy program i standardowy dysk 20 GB.
Caly koszt nie przekracza 1000 zl
a mozna zalozyc 10.000 kont e-mail.

I za co tu placic, gdy firma nie ponosi zadnych kosztow
a jest darmowo reklamowana miliony razy w adresie e-mail

13. Data: 2000-11-30 21:08:00

Od: "Jolanta Pers" <j...@a...magazyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek D. napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...
>(ciekawe, do której kategorii zaliczysz ta zone
>a terapia jest skuteczna ?

???
W Twoim przypadku obawiam sie, ze zadna nie pomoze, jesli o to pytasz.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

14. Data: 2000-11-30 21:57:13

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A oplata za lacze stale to co? Jeszcze chyba nie rozdaja za darmo!!!
Czyja oplata.
Firma jest w internecie bo ma serwis www.
A poczte daje za darmo dla reklamy.
To uzytkownicy darmowej poczty sponsoruja firmy, a nie odwrotnie.

Darmowa poczta e-mail to jak darmowe tony ulotek reklamowych pod
drzwiami.
Firma placi za reklame a nie zbieracz ulotek za nie.

J.

15. Data: 2000-11-30 22:04:03

Od: "anka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek D. <k...@p...onet.pl> w artykule
news:3A26BD77.1350@priv4.onet.pl pisze...

16. Data: 2000-11-30 23:04:39

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." wrote:

> [...]
> godzi w nauke kosciola i zasady moralne
> i jaka taka powinna byc zakazana a wszyscy z ktorych zrobiono

a powyzszy komentarz az plonie chrzescijanska miloscia do bliznich.

Mariusz

17. Data: 2000-11-30 23:47:27

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> mnie ta g. reklama nie przeszkadza, ale niech siedzi na komercyjnym
> serwerze i kto chce niech to czyta.
> Ale nie chce wiecej tego otrzymywac

Jacuś, załóż sobie dobre konto...Nie zbiedniejesz jak zapłacisz parę zł (
60-70) raz na rok...Pozakladałes sobie ( tak myślę) parę bezplatnych kont na
różnych serwerach i dziwisz się, że Ci przysyłają dziadoskie reklamy.

Trzymaj się

Kaja

18. Data: 2000-12-01 08:57:22

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

> regulamin ze zakladam konta z prostytutkami, alfonsami, narkomanami ?
> nic tam takiego nie bylo.
>
> Gdy wprowadzam sie do innej dzielnicy to patrze kto tam mieszka
> skad mam w internecie wiedziec gdzie siedza internetowe narkomany

Ale wiesz ze cena mieszkania jest rozna w zaleznosci od tego w jakiej dzielnicy
mieszkasz?
Tutaj cena za 'darmowe' konto jest koniecznosc otrzymywania
zgodnie z zaakceptowanym wczesniej regulaminem listow reklamowych...

> bo reklama nie byla skierowana do porzadnych katolikow

Rozumiem ze jestes ten co pierwszy rzuca kamieniem?
Sory za przytyk osobisty, ale wlasnie wydaje sie
ze wlasnie odebrales ten tekst zbyt osobiscie
Jezeli tak to mi wolno bylo ten przytyk zrobic...

> dla mnie nadawca jest ten kto przysyla a nie sam autor.
>
> Mozna byla zrezygnowac z reklamy autorow.

Jasne ze tak!
Mozna tez zrezygnowac z uslug tego dostawcy
Mozna tez zmienic zdanie na wlasnie takie jak prezentujesz
Ale chyba mozna sobie darowac narzucanie go innym
(bo chyba wlasnie zaczales to robic)

[....nieporozumienie nt ankiety]

> to niech sie reklamuja w swojej siedzibie

Mysle ze tez to robia
Ale sie zdecydowali jeszcze na mailing

> a skutek jest dla uzytkownika e-maila onetu jednakowy
>
> wsrod was jest tylu narkomanow, prostytutek, ze trzeba kazdego zachecac
> do badan na hiva

mam wrazenie ze nie wymieniles wszystkich zagrozonych
KAZDY moze zachorowac.
A jesli Ty bylbys chory to co bys powiedzial?
Powiem jeszcze tyle ze narkoman i prostytutka to jednak tez czlowiek
A Ty lekka reka, jako czlowiek od nich sie odcinasz - zastanow sie nad soba...
Poza wszystkim nie musisz z tego konta korzystac
jezeli takie obrzydliwe....

> A czy przynosza ci plakat antyalkoholowy i zawieszaja go w oknie
> mieszkania ?

A gdzie masz zawieszona reklame bezplatnych badan na aids?
Przeciez nie w Twoim oknie!
Tylko na swoim 'darmowym' koncie onetu zalozonym dobrowolnie
przez Ciebie zgodnie z proponowanym przez onet regulaminem

> A czy anonimowi alkoholicy sa dlatego anonimowi, ze to taka zabawa , czy
> tez chca pozostac anonimowi w srodowisku, ze nie sa przez srodowisko
> akceptowani ?

Nie jestem tego pewien - dowiem sie

> Czy kazda prostytuka w miejscu zamieszkania zaswieca czerwona lampe
> a w szkolach rozdaja prezerwatywy i w pracowni ustawiaja kilka lozek
> a w kazdym kinie buduja kabiny do seksu
> a w autobusach i pociagach sprzedaja wodke zeby milo bylo.

Tutaj jest inny problem dostepnosci 'tych rzeczy' dla nieletnich
Oraz o normy przyzwoitosci
ktore bylyby niezachowane jesliby akty seksualne odbywaly sie w kinach.
Ponadto, itotnie, nie ma sie specjalnie jak chwalic prostytutka swoim zawodem
Jest uwazany - i slusznie - za nieprzyzwoity,
aczkolwiek prawo (w Polsce np.) nie kaze prostytucji.
Kwestia czy w autobusach i i pociagach (ewentualnie samolotach)
maja byc serwowane alkohole rozwiazywana jest roznie w roznych krajach
W zaleznosci od obyczajowosci jaka panuje w danym spoleczenstwie
Moje zdanie jest takie ze alkohol jest dla ludzi
i nie przeszkadzaloby mi gdyby byl serwowany w pociagu czy autobusie
Oczywiscie tylko doroslym
Zaznaczam ze pijaczkow nie lubie - przesadzac nie wolno.

pozdr
Gregg

19. Data: 2000-12-01 16:07:22

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Blue" <a...@z...w.pl> napisal w wiadomosci
> Tylko nie rozumiem dlaczego zareagowales tak agresywnie. Bo ja nigdy
nie
> bralam narkotykow, nie gustuje tez w przygodnych znajomosciach. A
> przeczytalam to wszystko spokojnie, bez zadnych destrukcyjnych emocji.
> nawet gdy dostaje drazniace mnie reklamy, to po prostu ich nie czytam.
> Czyzbys sie czegos bal?..
.
Nie wiesz? Sa dwie mozliwosci:
1. "Glodnemu chleb na mysli"
2. "Uderz w stól, a nozyce sie odezwa."
--

Pzdr.
Justyna

20. Data: 2000-12-01 16:09:08

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jacek D." <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> ani porad dla alfonsow,
> ani porad dla prostytutek
> ani innego przeslania dla marginesu spolecznego

Nie musisz korzystac z darnowego konta, mozesz sobie oplacic i wtedy
bedziesz wymagal.
--

Pzdr.
Justyna

odpornosc po szczepieniu
Aspiryna homeopatyczna
O choribie BSE (K-J)
torbiele w piersi
Proszę o kontakt lekarzy z Kościana (WLKP)