Opalanie z filtrami

1. Data: 2002-08-21 11:58:37

Temat: Opalanie z filtrami
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wybieram sie wlasnie do Wloch na zasluzone 2 tygodnie odpoczynku i
zwiedzania.

Zastanawiam sie jaki krem kupic (z jakim faktorem)? Nie chce caly dzien
lezec na sloncu, ale chetnie bym sie poplazowala. Poza tym zwiedzanie tez
pewnie bedzie w pelnym sloncu.

Mam wlosy ciemny blond i jasna karnacje. I dodam, ze sporo znamion, tzw.
pieprzykow.

Pozdrawiam

Anetta

1. Data: 2002-08-21 12:24:54

Temat: Re: Opalanie z filtrami
Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetta <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> pewnie bedzie w pelnym sloncu.
>
> Mam wlosy ciemny blond i jasna karnacje. I dodam, ze sporo znamion, tzw.

Polecam Dax Cosmetics w spraju - moze 20 na poczatek, a portem 15?

1. Data: 2002-08-21 14:04:37

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> (...)
> pewnie bedzie w pelnym sloncu.
>
> Mam wlosy ciemny blond i jasna karnacje. I dodam, ze sporo znamion, tzw.
> pieprzykow.

Na znamiona co najmniej 60 albo w aptece mozna kupic 100. Punktowo. Na
reszte to zalezy jak sie chcesz opalic... Tu nie doradzam bo ja w ogole 60
stosuje:-)))
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-21 22:04:57

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jedziesz do Włoch to polecam jak największy faktor i smarowanie się
nim obficie... :-)
Zobaczysz, że i tak się opalisz... i to raczej mocno!

Koala.

1. Data: 2002-08-22 08:53:31

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Koala wrote:

> Jeśli jedziesz do Włoch to polecam jak największy faktor i smarowanie się
> nim obficie... :-)
> Zobaczysz, że i tak się opalisz... i to raczej mocno!

Witam, to mój pierwszy post na grupę :) I pewnie od razu wbiję kij w
mrowisko: czemu takie silne filtry?

W życiu nie stosowałam większego filtra niż 30. Na wycieczkę po Egipcie
max 25, tak samo na Dominikanie, gdzie też słońce przyswieca. Na pełnym
słońcu nie jestem w stanie wytrzymać dłużej niż godzinę. W Polsce
stosuję filtr max. 7 . Mam jasną karnację i włosy ciemny blond.

Pozdrówki,
Anka

Dobry fryzjer w Krakowie
Porada
Dobry fryzjer - Katowice
po depilacji
fachowa porada - suknia,makijaz - dlugie