Opieka nad dziecmi W-wa

1. Data: 2002-09-21 16:49:44

Temat: Opieka nad dziecmi W-wa
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mloda, dyspozycyjna dziewczyna z doswiadczeniem i referencjami podejmie sie
opieki nad dziecmi. Najchetniej na Bemowie/Woli/Ochocie lub w Centrum.

nr telefonu: 0-503590520

2. Data: 2002-09-21 17:48:58

Temat: Re: Opieka nad dziecmi W-wa
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule r...@p...onet.pl wyklawiaturzył(a):

> Mloda, dyspozycyjna dziewczyna z doswiadczeniem i referencjami podejmie sie
> opieki nad dziecmi. Najchetniej na Bemowie/Woli/Ochocie lub w Centrum.

Poszukuje mlodej, _bezpruderyjnej_ gosposi.

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:1562767 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-09-21 17:55:29

Temat: Odp: Opieka nad dziecmi W-wa
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...russia...
> W artykule r...@p...onet.pl wyklawiaturzył(a):

> Poszukuje mlodej, _bezpruderyjnej_ gosposi.

a ja :-) awaryjnego nie trać Pan czasu :-)

Sandra

4. Data: 2002-09-21 18:28:40

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje mlodej, _bezpruderyjnej_ gosposi.

Very funny :PPPPP

rennie

5. Data: 2002-09-23 13:38:55

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> Very funny :PPPPP

I jeszcze ze znajomością języka?? Bischoop co ty na to?
Sorki :-))
A.

6. Data: 2002-09-23 17:35:55

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Asiunia wyklawiaturzył(a):

> I jeszcze ze znajomością języka?? Bischoop co ty na to?
> Sorki :-))

o jeszcze lepiej

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:1562767 |ICQ:159794827 %
% _Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete_ %

ciąża
Buciki niemieckiej firmy Baren Schuhe nr 24
Buciki niemieckiej firmy Baren Schuhe nr 24
Dzis w telewizji
"Urodził mi się syn" :(