Opinię Candy

11. Data: 2009-10-09 22:07:08

Temat: Re: Opinię Candy
Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hag8b5$2jc4$2@newsread2.aster.pl...

> kupiłabym Boscha ;-)
>
> a poważnie - mam pralkę Candy , taką małą i wąską - nie cierpię jej -
> pierze długo, głośno wyje i biega po łazience.

A jest dobrze wypoziomowana ?

12. Data: 2009-10-11 11:09:27

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hak7t8$2ukd$1@newsread2.aster.pl...
> Maluchami ludzie też jeździli i sobie chwalili, co nie znaczy, że mam
> znosić łomot pralki jak startujący radziecki Antonow.

Malucha miałem od nowości 25 lat, bardzo udany egzemplarz, nigdy nie zepsuł
się w trasie, zawsze pod domem. :D

13. Data: 2009-10-11 11:11:58

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hak7t8$2ukd$1@newsread2.aster.pl...
> Maluchami ludzie też jeździli i sobie chwalili, co nie znaczy, że mam
> znosić łomot pralki jak startujący radziecki Antonow.

Aha, mój Bosch 45cm na 4,5kg/1000obr/min prania, podczas wirowania wydaje
dźwięki jak startujący F16 (made in Germany).
Łożyska było słychać od początku, Whirpool siostry, który ma 11 lat ciszej
pierze. Nawet myślałem, że to wada, ale kumpel kupił identyczną i tak samo
głośno pracuje. Nawet chce się jej pozbyć i kupić coś innego (pralka po
gwarancji niestety). :-)

14. Data: 2009-10-11 14:24:21

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris wrote:
> Mając wybór między modelami Candy co byście wybrali modelowo:
>
> Pralka i tu jest problem bo jest szansa że wejdzie tylko wąska ale na
> razie to nie warunek.
> Płyta indukcyjna
> Zmywarka
> Lodówka odpada bo nie mają side by side

z tego co wiem to Candy nie należy polecać :)

15. Data: 2009-10-11 14:25:58

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NS wrote:
> Nie słuchaj tych co powydawali grubą kasę na "markowy" sprzęt.
> Mieliśmy "cienką" pralkę Candy 10 lat która chodziła prawie dzień w
> dzień a czasem i dwa trzy razy dziennie bo rodzina spora i dzieci
> małe. Przez ten czas tylko jedna awaria w postaci przetarcia się
> węża, a koszt naprawy 20 zł. Masz pecha to nawet i Bosch czy Siemens
> nie gwarantuje spokoju na lata.
> Aha i dodam, że perspektywa wymiany w niedługim czasie łożysk bębna
> spowodowała to, że znów nowa "cieńka" Candy "opiera" rodzinę:) Tym
> razem na 6 kg prania.

czyli masz dobra opinie o produktach candy sprzed 10 lat.

wtedy to nawet audi BMW i Mercedes były solidnymi samochodami.

16. Data: 2009-10-11 18:51:11

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nom wrote:
> Aha, mój Bosch 45cm na 4,5kg/1000obr/min prania, podczas wirowania
> wydaje dźwięki jak startujący F16 (made in Germany).
Hmm, czy dobrze go wypoziomowales?

> Łożyska było słychać od początku,
Ja mam starszy model bo Maxx 4 z 800 obr i mimo 10 na karku nadal jest
cichy.

>Whirpool siostry, który ma 11 lat
Z calym szacunkiem ale kiedy to robili pralki.
Nikt w nich nie programowal apoptozy czy to w sterowniku jak mowi
spiskowa teoria czy dopierajac zuzycie czesci tak zeby pralka dzialala
max 5 lat.

A co do lozysk w Boschu to niestety kosztowna wymiana :(
Przynajmniej jezeli chodzi o autoryzowany serwis.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

17. Data: 2009-10-11 19:30:19

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hmm, czy dobrze go wypoziomowales?

Tak dobrze wypoziomowałem, nawet kupiłem kiedyś takie gumowe krążki
podkładki amortyzujące pod nóżki, bo normalnie to stroi na takich
plastikowych, ale to nic nie dało, jeszcze głośniej chodziła.
Być może to nie łożyska, ale silnik wydaje takie dźwięki.
Koleżanka ma Aristona i podczas prania (ruchy lewo - prawo) to słuchać tylko
chlupot wody.
Szkoda, że nie można sprawdzić pralki na sklepie, bo bym jej nie kupił. :-)
Kupiłem też mikser ręczny (blender) Boscha 600W i czuć z niego spaloną
izolacją, ale działą dobrze. Tylko ten zapach jest wkurzający, jak z
chińskich mikserów za 30zł. :D

Ostatnio naprawiałem siostrze żelazko Philipsa za 250zł, padło po 2 latach.
Nadpaliły się styki w termostacie. W sumie w środku wygląda jak moje
Philipsa za 60zł, tyle, że nie ma bezpiecznika termicznego (u mnie jest, raz
nawet zadziałał :D ). Aha, moje żelazko ma 1400W, a siostry 2000W.
Ale to taka dygresja. ;-)

18. Data: 2009-10-11 21:19:32

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nom wrote:
> Tak dobrze wypoziomowałem, nawet kupiłem kiedyś takie gumowe krążki
> Być może to nie łożyska, ale silnik wydaje takie dźwięki.
Czy te dzwieki nie wystepuja na poczatku wirowania?
U mnie bylo to samo - wina to zabrudzone lopatki silnika pompy.
Trzeba niestety bylo rozebrac pompe i odwinac nawiniety jakis sznurek...
Zajelo to pare minut i tak jak pisalem w innym watku - pralka jak nowa.

> Koleżanka ma Aristona i podczas prania (ruchy lewo - prawo) to słuchać
> tylko chlupot wody.
Dopoki jest nowy ;)

> Ostatnio naprawiałem siostrze żelazko Philipsa za 250zł, padło po 2
Co do Twojej dygresji to ja w dwoch ostatnich zelazkach Phillipsa i
Brauna zauwazylem jak sie programuje apoptoze w tych sprzetach.
Mianowice stope zelazka przytrzymuja takie podkladki z tworzywa.
Po 2 latach ten kawalek plastiku od temp zamienia sie w proszek,
normalnie jak tabletka.
Szkoda ze niemieccy geniusze nie przewidzieli ze polak potrafi dorobic
te elementy z czegos bardziej wytrzymalszego ;)

19. Data: 2009-10-12 09:24:34

Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Oct 2009 10:29:25 +0200, Boombastic
<b...@p...onet.pl> wrote:

> Maluchami ludzie też jeździli i sobie chwalili, co nie znaczy, że mam
> znosić łomot pralki jak startujący radziecki Antonow.

Wg. mnie to właśnie bosze wygladaja i są wyposażone jak maluchy.
Przynajmniej te budzetowe, czy to lodowki, czy to pralki.
Jako ze nie lubię przepłacać, kupiłem pralkę i piekarnik Candy. Pralka
cichutka (jak pierze to tylko chlupot wody słychać), 1400 rpm, na razie
1.5 roku bez problemow. Piekarnik - też bez problemów.

RobertP.

filtr w kotle Beretta Kompakt II
Malowanie drzwi HDF
piekarnik minutnik i timer