Oprogramowanie do tworzenia ogrodu

11. Data: 2005-10-31 17:18:19

Temat: Re: Oprogramowanie do tworzenia ogrodu
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czego? planuję dosadzić jedną wiśnię.W jaki sposób program
> może mi pomóc?
> Pozdrawiam.mirzan

I jeśli nie miał byś choć podstaw wiedzy ogrodniczej to posadził byś
przy zakurzonej ulicy !!!

;-)

Serdecznie Miłka

12. Data: 2005-10-31 17:27:45

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):
> Dlaczego ?
> Pb

Te boletus, ołowiu wchłonąłeś co nieco?
;-)
Swoją drogą rozumiesz coś z tego co Miłka napisała?
pozdr. Jerzy

13. Data: 2005-10-31 17:34:53

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> Dlaczego?
> pozdr. Jerzy
>

> Jerzy ! Nawet najmłodszy pisklak nie zadaje takich głupich pytań !!!
>
> Serdecznie Miłka

Piii, piiii, piiii...:
http://www.hoffmann.caltech.edu/PlacesVisited/html00
01/images/Rock%20Garden%20Koyasan%20Japan%202001.jpg
:-)
pozdr. Jerzy

14. Data: 2005-10-31 17:39:43

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> I jeśli nie miał byś choć podstaw wiedzy ogrodniczej to posadził byś
> przy zakurzonej ulicy !!!
>
> ;-)
>
> Serdecznie Miłka

I zielonym do dołka
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

15. Data: 2005-10-31 19:06:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):
> [...]

Te boletus, ołowiu wchłonąłeś co nieco?
;-)
Swoją drogą rozumiesz coś z tego co Miłka napisała?

A po co ?

Te, pozdrawia boletus

16. Data: 2005-10-31 21:01:39

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piii, piiii, piiii...:

Czyżbyś trenował już uparcie na wypadek ptasiej grypy? :-P

> http://www.hoffmann.caltech.edu/PlacesVisited/html00
01/images/Rock%20Garden%
20Koyasan%20Japan%202001.jpg
> :-)

Ja rozumiem, że jesteś człowiekiem szalenie przepracowanym, piszącym dzień i
noc rozmaite artykuły o ogrodnictwie i wobec tego na grupie operujesz już tylko
skrótami myślowymi, ale może czasami warto pomyśleć o drugim człowieku? Który
był nauczony (daaawno temu!), że mowa służy do wyrażania myśli? No chyba, że
tych myśli nie ma - ale o to naturalnie szanownego interlokutora nie można
posądzać ;-)

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2005-11-01 21:18:05

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was bawił sie tymi programami?

Kluczowe slowo "bawil sie" jest decydujace na okreslenie tego, do czego owe
programy sie nadaja. Dla mnie maja zbyt ubogie biblioteki elementow
architektury i bryl roslin, by byly szerzej przydatne.

Elfir

18. Data: 2005-11-02 08:32:24

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> P.S Podobno Polacy najlepiej sie znaja na medycynie i ogrodnictwie

Napewno Polacy najlepiej znają się na odpowiadaniu nie na temat...

pl

19. Data: 2005-11-02 09:44:10

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> I jeśli nie miał byś choć podstaw wiedzy ogrodniczej to posadził
byś
> przy zakurzonej ulicy !!!

Nie mający podstaw wołają firmę "ogrodniczą" która z pomocą takiego
programu posadzi im thuje i świerka a za dopłatą sypnie trawą ;-)
Nie mający podstaw wiedzy utrzymują różna firmy - to się nazywa
rozwój ;-)
--

Pozdrawiam :-) pithal

20. Data: 2005-11-02 10:33:37

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Czyżbyś trenował już uparcie na wypadek ptasiej grypy? :-P

Czyżbyś chciała całować się z języczkiem?

> [...]
> skrótami myślowymi, ale może czasami warto pomyśleć o drugim człowieku?

Polecam lekturę:
307.21 Choroba Tików Przejściowych
* Kryteria diagnostyczne dla Choroby Tików Przejściowych
1. Pojedyncze lub mnogie tiki ruchowe i/lub wokalne.
2. Tiki występują wiele razy w ciągu dnia prawie codziennie lub z
przerwami przez okres powyżej 4 tygodni, ale nie dłużej niż 12 kolejnych
miesięcy.
3. Choroba jest przyczyną wyraźnego zaburzenia funkcjonowania lub
znacznie upośledza życie społeczne, zawodowe, lub inne ważne dziedziny
życia codziennego.
4. Początek przed 18 rokiem życia
http://www.amwaw.edu.pl/~artuwis/tiki.htm#klasyfik

Mam nadzieję, że ci to minie w miarę szybko i więcej nie pomylisz forów.
:-P

> Który był nauczony (daaawno temu!), że mowa służy do wyrażania myśli?

Nie tylko mowa temu służy.

> No chyba, że tych myśli nie ma - ale o to
> naturalnie szanownego interlokutora nie można posądzać ;-)

Wystarczyło kliknąć na link i nie byłoby problemu. Są ogrody gdzie nie
ma roslin.
:-)
pozdr. Jerzy

Nieudany kompostownik - reanimacja
Moje kosaćce (iryski ;-) myślą, że jest wiosna ..?
rydze w ogródku!
Krnąbrny bluszcz...
Cotoneaster frigidus